Taloyhtiön rappukäytävässäkin haisee tupakki nyt kun kaikki ravaa röökillä ulkona.
Hississa oli hirvee haju koska se tupakin haju tarttuu vaatteisiin ja levii siitä ja en mennyt hissillä 4 kerrokseen. Naapurissa asuva muija vissiin polttaa ainakin parvekkkeella. Vaikuttaa juopoltakin vielä eikä jksa kävellä ulos.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tupakin myynti pitää lopettaa kokonaan. 1500 sakkoa jos polttaa ja pitää hallussa tupakkia.
Savuttomista työttömistä voisi palkata tupakkipoliiiseja jotka sakottaa niitä jotka polttaa.
Vaalit on tulossa. Siitä vaan ehdottamasn jollekin ehdokkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meidän taloyhtiössä ollaan vaatimassa, että 22-8 välillä ei saisi käydä tupakalla. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska pitää olla tasapuolinen eri tarpeiden suhteen, mitä vaan elämää ei voi rajoittaa. Itse elän todella ilta/yöpainoitteista elämää.
Sairasta, ettei mikään riitä
Vierailija kirjoitti:
Tupakasta saadaan isoimmat verorahat, ja miten ihmeessä se tupakanhaju on alkanut nyt niin häiritsee, monet eläneet silläkin ajalla kun joka paikassa sai polttaa. Ihme vöyhkämistä.
On se kiva, kun on saanut passiivisesta tupakoinnista allergiat ja astmat.
Tupakoitsijoiden elämä pyörii yhden syöpäkääryleen ympärillä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuntuu pyörivän muutamien muidenkin.
Polttajien kämpät haisee ällöttäville, ite ne ei sitä tajua. Tupakki vuokraajat eivät ole vuokra-asuntoani päässeet saastuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon ihmeissäni miten helposti naapurit on vähentäneet tupakointia. Tai ainakin iltaisin ja viikonloppuisin.
Ehkä kolme kertaa illassa kuuluu rapussa askeleet ja se nyt voi olla ihan muutakin kuin tupakointikäyntiä.
Ne polttaa liesituulettimien alla. Etkö sä sitä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempi on että se tuntuu nyt vaivaavan tupakoimattomia vieläkin enemmän. Sitä saa mitä tilaa, niinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Röökiralli. Nyt on varmasti tupakkahysteerikot onnellisia.
Aivan, saivat ihan just sitä mitä halusivatkin, vielä enemmän häiriötä rappurallin muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meidän taloyhtiössä ollaan vaatimassa, että 22-8 välillä ei saisi käydä tupakalla. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska pitää olla tasapuolinen eri tarpeiden suhteen, mitä vaan elämää ei voi rajoittaa. Itse elän todella ilta/yöpainoitteista elämää.
Ja siis kyllä, käyn useasti tupakalla hereilläoloaikana. Juon kaljaa ja käyn röökillä. Mua ei haittaa käydä pihalla, oikeastaan tykkään, mutta näköjään se häiritsee naapureita enemmän kuin silloin kun poltin parvekkeella.
Tuleehan siitä ramppaamisesta ääntä, ovet kolisevat, hissi ja pulinaa jos joukolla liikenteessä. Sääli, itse en polta, tosi hankalaksi on tehty. Meidän talo on eläkeläisten ja parin työssäkäyvän ihana lintukoto🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakasta saadaan isoimmat verorahat, ja miten ihmeessä se tupakanhaju on alkanut nyt niin häiritsee, monet eläneet silläkin ajalla kun joka paikassa sai polttaa. Ihme vöyhkämistä.
On se kiva, kun on saanut passiivisesta tupakoinnista allergiat ja astmat.
Pelkkä hajun aistiminen ei ole mitään passiivista tupakointia, ellet sitten oli alle parin metrin päässä palavasta savukkeesta. Silloin kannattaa ottaa pari askelta taakse päin, niin ei sitten iske mikään syöpäkohtaus :)
Välillä sitä miettii millaista olisi olla tuollainen hysteerinen v a ti pää.
Vierailija kirjoitti:
Polttajien kämpät haisee ällöttäville, ite ne ei sitä tajua. Tupakki vuokraajat eivät ole vuokra-asuntoani päässeet saastuttamaan.
Kuule sun kämppä täällä haisee.
Vaikka lopetinkin jo vuosia sitten niin en siltikään ymmärrä hysteriaa tupakoinnin ympärillä, vielä vähemmän tätä viimeistä säädöstä. Kirjaimellisesti naurettavaa pelleilyä. Kaikki elämää yhtään nähneet tiesivät mitä tästä seuraa muttei todellisuus tässäkään kohdannut neurootikkoja, ja nyt nämä samat valittavat seurauksista. Sit' saitte mitä tilasitte.
Se mikä on ilmeisesti yllättänyt monet tupakoitsijat, on, että myös omalla takapihalla tupakointi vuokrarivitaloissa on kielletty. En tiedä pitääkö paikkansa, mutta kuullut huhuna, että tästä valittanut asukas oli uhattu viedä kunnan rajalle tavaroineen päivineen...
Vierailija kirjoitti:
Ja miten muka tämä ei ollut täysin arvattavissa, että ne jotka eivät kessuttele valittavat joka tapauksessa vaikka toiset tyytyy kohtaloonsa...(Älyttömään päätökseen!) Se sijaan että tupakki tuoksahtaisi silloin tällöin partsilla, niin nyt haisee koko käytävä, ovet paukkuuu, hissit vinkuu ja kolisee, sekä kengät kopisee yötä päivää kun jotkut pikku sielut ryhty rutisemaan joutavista. Sitten vaan justeeraamaan seuraavaa typerää lakia...
Jotkut tarvivat viisastuessa sen oman henkilökohtaisen kantapäänkokemuksen.
Oisko ratkaisu tupakkatalo? Sekä omistus, että vuokratalot näin olisi tasapuolisempaa. Eihän tuosta mitään tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuntuu pyörivän muutamien muidenkin.
Ei pidä paikkaansa, kyll niitä on vähintäänkin pari askillista ettei pääse loppumaan keskellä yötä!
Vierailija kirjoitti:
Baarista humalassa saa tulka siihen kellonaikana? Ihan naurettava. Juopot voivat kulkeaa, mutta polttajat eivät? Jitain tasavertaisuudesta ja syrjintästä olette kuullut?
Määrittele kaikki ja määrittele ravaaminen, kun sen oot tehnyt niin minä osoitan sinulle liioittelijan!