Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön rappukäytävässäkin haisee tupakki nyt kun kaikki ravaa röökillä ulkona.

Vierailija
11.10.2026 |

Hississa oli hirvee haju koska se tupakin haju tarttuu vaatteisiin ja levii siitä ja en mennyt hissillä 4 kerrokseen. Naapurissa asuva muija vissiin polttaa ainakin parvekkkeella. Vaikuttaa juopoltakin vielä eikä jksa kävellä ulos.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi, voi.

Vierailija
2/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajussa ei ole mitään vaarallista, vaikka et ehkä pidä siitä. Itse poltan kerran tai kaksi tunnissa niin se on oma asiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökiralli. Nyt on varmasti tupakkahysteerikot onnellisia.

Vierailija
4/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin korvauksia hajuhaitoista.

Vierailija
5/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat sai mitä tilasi, meteliä ja tumppeja.

Vierailija
6/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on porukka tutustunut paremmin toisiinsa, kun tuli lokakuun alussa tupakkapaikka taloyhtiöön. Juovat siellä kaljaa päivällä, kova naurunremakka ja muutamana päivänä ollut joku ison bluetooth-kaiuttimen kanssa. Onneksi talvi tulossa, mutta mitenkähän ensi kesänä?

Vierailija
7/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten muka tämä ei ollut täysin arvattavissa, että ne jotka eivät kessuttele valittavat joka tapauksessa vaikka toiset tyytyy kohtaloonsa...(Älyttömään päätökseen!) Se sijaan että tupakki tuoksahtaisi silloin tällöin partsilla, niin nyt haisee koko käytävä, ovet paukkuuu, hissit vinkuu ja kolisee, sekä kengät kopisee yötä päivää kun jotkut pikku sielut ryhty rutisemaan joutavista. Sitten vaan justeeraamaan seuraavaa typerää lakia...

Vierailija
8/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja siitä te tupakoimattomat nillittäjän saatte nyt kärsiä lopun kurjan elämänne ajan. Kannattiko nillittää pientä savun käryä. Kärsikää lampaat kärsikää! Tukehtumassa oikein kunnolla siihen hajuun!!! 🤪🖕🖕

Vierailija
9/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten muka tämä ei ollut täysin arvattavissa, että ne jotka eivät kessuttele valittavat joka tapauksessa vaikka toiset tyytyy kohtaloonsa...(Älyttömään päätökseen!) Se sijaan että tupakki tuoksahtaisi silloin tällöin partsilla, niin nyt haisee koko käytävä, ovet paukkuuu, hissit vinkuu ja kolisee, sekä kengät kopisee yötä päivää kun jotkut pikku sielut ryhty rutisemaan joutavista. Sitten vaan justeeraamaan seuraavaa typerää lakia...

Helpointa olisi kieltää tupakointi ja tupakkatuotteiden hallussapito koko taloyhtiön alueella eli tehdä taloyhtiöistä oikeasti savuttomia. Muuten haitat vaan siirtyy. 

Vierailija
10/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meidän taloyhtiössä ollaan vaatimassa, että 22-8 välillä ei saisi käydä tupakalla. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska pitää olla tasapuolinen eri tarpeiden suhteen, mitä vaan elämää ei voi rajoittaa. Itse elän todella ilta/yöpainoitteista elämää.

Vierailija
11/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olisit nyt iloinen ettei tupakoitsijat enää kärvennä teitä parvekkeiltaan.

On se jumalauta kumma kun ei mihinkään olla enää tyytyväisiä.

Vierailija
12/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meidän taloyhtiössä ollaan vaatimassa, että 22-8 välillä ei saisi käydä tupakalla. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska pitää olla tasapuolinen eri tarpeiden suhteen, mitä vaan elämää ei voi rajoittaa. Itse elän todella ilta/yöpainoitteista elämää.

Ja siis kyllä, käyn useasti tupakalla hereilläoloaikana. Juon kaljaa ja käyn röökillä. Mua ei haittaa käydä pihalla, oikeastaan tykkään, mutta näköjään se häiritsee naapureita enemmän kuin silloin kun poltin parvekkeella.

Vierailija
13/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpointa olisi kieltää tupakointi ja tupakkatuotteiden hallussapito koko taloyhtiön alueella eli tehdä taloyhtiöistä oikeasti savuttomia. Muuten haitat vaan siirtyy. 

Muuta sellaiseen senioritaloon

Vierailija
14/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin pois talosta, missä oli tupakoitsijoita, mutta nyt tässä uudessakin talossa on tupakoitsijoita ja ne ramppaa ulkona iltaisin, ja lisäksi monet käyttävät haisevia pesuaineita. 

Vierailija
15/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus isännöitsijälle. 

Vierailija
16/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä polttelen rapussa ja puhallan savut naapurin postiluukusta sisään. 

Vierailija
17/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon ihmeissäni miten helposti naapurit on vähentäneet tupakointia. Tai ainakin iltaisin ja viikonloppuisin.

Ehkä kolme kertaa illassa kuuluu rapussa askeleet ja se nyt voi olla ihan muutakin kuin tupakointikäyntiä.

Vierailija
18/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupaikotsijat on idiootteja

Vierailija
19/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon ihmeissäni miten helposti naapurit on vähentäneet tupakointia. Tai ainakin iltaisin ja viikonloppuisin.

Ehkä kolme kertaa illassa kuuluu rapussa askeleet ja se nyt voi olla ihan muutakin kuin tupakointikäyntiä.

Ja siis ennen rajoitusta, oli ikävä tuulettaa, kun koko ajan tuli ihmisiä tupakille.

Mut meillä on kyllä fiksuu väkeä talossa, ei ole oikeastaan koskaan mitään häiriköintiä, välinpitämättömyyttä yms.

Vierailija
20/44 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteppä tilasitte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme