Kerro oma kapinasi. Eli mitä et tee vaikka käsketään/suositellaan?
Mulla tuli mieleen nämä:
-en syö läheskään joka päivä 800g kasviksia, vaikka olen kasvissyöjä
-pesen hampaat vain kerran päivässä ja purukalustoni on erinomaisessa kunnossa
-en ole ilmoittanut koiraani ruokaviraston rekisteriin enkä ilmoita
-poltan sisällä koska parveketta ei ole enkä ole aikeissa lopettaa
-en syö säännöllisesti enkä todellakaan viisi kertaa päivässä
Mites Sinun angstisi?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää olla käskytettävänä
Juon energiajuomia vaikka olenkin jo yli 50.
En ole koskaan tykännyt liikunnasta, en saa sitä mielihyvää mikä kuulemma tulee useasti ihmisille.
Eee ässä päivässä pitää miehen tiellä.
Terveisin 45v "teini"
Ajattelen omilla aivoillani. Journalismi (Yle MTV HS) on agendajournalismia, joka kertoo, miten asioista tulee ajatella.
Ei ole vielä kompostia, vaikka olis pitäny olla jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene töihin naisaloille. Yritin. Olin huono enkä pitänyt työstä.
Kuka tai mikä taho suosittelee hakeutumista naisvaltaisille aloille ja millä konkreettisilla aloilla ja oppilaitoksissa naisvaltaista koulutusta tarjotaan?
Opinto-ohjaaja suositteli tytöille ja pojille eri aloja.
Nyt aikuisena esim työkkärissä on havaittavissa tiettyä ohjailua heidän sopiviksi näkevilleen aloille.
Opiskelin aikuisena miesvaltaiselle alalle ja sitä kyllä jaksetaan päivitellä. Myös siellä työkkärissä.
Lähes koko elämäni on käskyjen/suositusten vastaista. Olen oman tieni kulkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuunaa itseäni. En käytä rahaa tekoripsiin, wefteihin, tekokynsiin, BBL, huulien turvotuksiin tai muihinkaan älyttömyyksiin.
Ja kuka noita suosittelee? Eikö kukaan osaa lukea aloitusta?
Itse en käy gynellä kerran vuodessa, itseasiassa en edes kerran kymmenessä vuodessa.
Ja sen kyllä haistaa.
Gynekologillako se alapää pitäisi aina pesettää?
En ole mukava ihmisille, jotka lähestyvät söpöä koiraani.
Minulle on opetettu että kaikille pitäisi olla mukava.
Mutta kuulen monta kertaa viikossa ihasteluja onpas se söpö. Lapset saattavat juosta perään ja kysyä: Saako tulla silittämään? Sitten kysytään aina ne samat nimet ja iät.
Minulle koiralenkki on oma hetki työn ja lapsiperhearjen kuormituksesta enkä jaksa silloin ihmisiä.
Tekisi mieli tokaista ihmisille: hankkikaa oma söpö koira ja suksikaa kuuseen! Mutta yleensä yritän vaan olla juuri reagoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen omilla aivoillani. Journalismi (Yle MTV HS) on agendajournalismia, joka kertoo, miten asioista tulee ajatella.
Missä kielletään omien aivojen käyttö tai suositellaan ettei niitä käytetä?
Vierailija kirjoitti:
Käykö oven takana useinkin joku koputtelemassa ja varmistamassa, että seuraat näitä medioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää olla käskytettävänä
Juon energiajuomia vaikka olenkin jo yli 50.
En ole koskaan tykännyt liikunnasta, en saa sitä mielihyvää mikä kuulemma tulee useasti ihmisille.
Kapinoit vaan omaa terveyttäsi vastaan siis. Se, ettet liiku, aiheuttaa haittaa lähinnä itsellesi. Jestas.
No sä et tiedä jestas tiedä mun elämästäni yhtään mitään.
Mulla on muutenkin vaikeuksia liikkua.
Ei kannata tuomita ihmistä jos ei tiedä taustoja.
Kerropa kenelle muulle on haittaa siitä, että sinä et liiku.
Vierailija kirjoitti:
-Poltan saunan uunissa kaiken mikä palaa.
-En ota influenssarokotuksia.
-Heitän roskia välillä vääriin astioihin. Jos esim vaikka olen lähdössä reissuun parin päivän päästä niin en tuhlaa kalliita biopusseja muutamalle roskalle
-En jaksa teipata paristojen päitä.
-Haluan kaiken viranomaispostin paperisena, mieluiten laskutkin niin pysyisi kaikki ajantasalla eikä miljoonassa eri palvelussa.
-Jos ajan yöllä liikennevaloihin ja missään ei ole ketään ja hyvä näkyvyys, niin en pysähdy punaisiin valoihin vain sääntöjen takia.
-vastustan eri sovelluksien lataamista, vaan käytän harvoin tarvitsemaani asiaa selaimen kautta jos se vaan onnistuu (harvoin enää onnistuu)
-pidän autoa tyhjäkäynnillä talvella pitkäänkin
-en syö suomalaisten ruokasuositusten mukaan vaan käytän oikeaa voita ja kermaa, ehkä noudatan enemmän välimeren ruokavaliota jos tätä joksikin pitäisi nimetä. Ja olen hyvässä kunnossa niin painon kuin veriarvojenkin puolesta.
Siinä nyt jotain ekana mieleentullutta.
Tuo auton tyhjäkäynti kylmällä. Olikohan se nykyään 3 minuuttia tai jotain. Jos nyt joutuu jostain syystä kylmänä käynnistämään. Niin onnea sille joka lähtee tuon 3 minuutin jälkeen kiihdyttämään maantienopeuteen. Voi olla öljyt aika jähmeät vielä.
En noudata niitä ravintosuosituksia, jotka ovat mielestäni vääriä.
En pidä säännöllisesti lakisääteisiä taukoja töissä jos minulla on kiire. Asiantuntijatyössä saan suunnitella aikatauluni melkovapaasti, mutta tietyt asiat pitää olla valmiita tiettyyn aikaan. Minulla on usein työssäni hyvä flow, ja koen etten menetä mitään jos en istu puolta tuntia eväsrasian äärellä. Saan hommat paremmin valmiiksi ja se vähentää stressiä.
Tilaan tavaraa ulkomailta jos saan halvemmalla. Tiedän että pitäisi suosia kotimaista, mutta olen pihi.
Yleensä en käy p*kalla yleisissä mutta kerta se on ensimmäinenkin. Kolmen kirjaimen huoltamolla istuin pitkään ja hartaasti ja siinä ehti kuulostella, miten muut äijät siellä toimivat. Laskin, että noin puolet käytyään kusella lähti pesemättä käsiään. Tietenkin jos on rekkakuski ja menee tarkistamaan seuraavaksi jarrupaineletkuja, sillä ei ole niin väliä. Mutta jos menee kahvilinjastolle kokeilemaan, onko pulla tuoretta, silloin sillä on enemmän väliä.
Vierailija kirjoitti:
En lajittele roskia. Heitän kaikki samaan roskikseen. Hitti Iranissa räjäytellään öljykenttiä ja me sitten täällä muka pelastetaan maailma huuhtelemalla muovipakkauksia.
Just tämä. Kaveri oli yökylässä ja tehtiin yhdessä ruokaa. Voi luoja sitä muovipakkausten huuhtelemiseen käytettyä aikaa ja intensiteettiä, sekä paapatusta kierrättämisestä ja lajittelusta. Ajatteli varmaan pelastavansa maailman. Näin meitä huijataan, kun ihmiset saadaan käyttämään kaiken keskittymisensä muovipakkausten huuhteluun joidenkin muiden asioiden sijaan. Lampaita on helppo hallita.
Erosin reservistä.
Poliitikot ei aja kansalaisten etuja vaan joko omiaan, vieraiden juhlapaikanhakijoiden tai globalisti-eliitin.
Puolueettomuudesta luovuttiin pelkuruuttaan ja nyt pitäisi minun muka kuolla maani puolesta jota en edes enää tunnista kotimaakseni.
Joo ei kiitos.
En syö margariineja ym kevytlevitteitä vaan voita/oivariinia. En juuri rajoita lasten herkkujen syöntiä (kaikki hoikkia eikä ole reikiä hampaissa).
Syön leikkeleitä ja lihaakin menee viikossa enemmän kuin mitä on suositukset. Syön kyllä varsin paljon kasviksiakin, mutta en mitään tofuja, härkiksiä tai muita kasviperäisiä lihankorvikkeita. En tarvitse pekonin makuista porkkanaa kuten en porkkanan makuista pekoniakaan. Lisäksi en kuluta EK:n ja yrittäjien suosituksista huolimatta rahojani sellaiseen, mitä en tarvitse tai halua.
Poltan tupakkaa.
Asioin itämaisissa marketeissa.
Olen osto lakossa uusien vaatteiden osalta
En äänestä (ei tod oppositiota)
Käytän yandex palveluita
Saatan luopua googlesta (Huawei)
Siirryn Linux mint
Menen töihin.
Käytän revolut
Maksan verot