Kerro oma kapinasi. Eli mitä et tee vaikka käsketään/suositellaan?
Mulla tuli mieleen nämä:
-en syö läheskään joka päivä 800g kasviksia, vaikka olen kasvissyöjä
-pesen hampaat vain kerran päivässä ja purukalustoni on erinomaisessa kunnossa
-en ole ilmoittanut koiraani ruokaviraston rekisteriin enkä ilmoita
-poltan sisällä koska parveketta ei ole enkä ole aikeissa lopettaa
-en syö säännöllisesti enkä todellakaan viisi kertaa päivässä
Mites Sinun angstisi?
Kommentit (55)
Käytän täysrasvaisia tuotteita ja suolaa
Syön riisiä
En käytä aurinkosuojavoiteita
En korvaa vaatteiden pesua tuulettamalla
En säästä sähköä tai vettä
Vierailija kirjoitti:
En halua meikata enkä kulkea korkokengissä, en juhlissakaan (nainen)
Missä suositellaan meikkiä ja korkokenkiä? Eikö noita juurikin suositella välttämään?
Itse kapinoin sillä, että meikkaan, käytän hajusteita ja kauniita vaatteita. Toppahousuja, kulahtaneita pipoja, kuomasaappaita ja hiusten pesuvälin pidennystä ette näe minulla.
Vierailija kirjoitti:
Syön kerran päivässä. Tuhdin lounaan noin klo 13 maissa. Se on siinä. En käytä siemenöljyjä enkä ole koskaan käyttänyt, oliiviöljyä käytän. En ole koskaan omistanut älypuhelinta, tietokonepeliä pelasin viimeksi 80-luvulla.
55vee
Heh joo, telkan kanssa pelattiin alkeellista tennispeliä, sitten alkeellista skijumppia, mäkihyppyä työpaikalla iltavuoroissa ajan kuluksi. Nettiinkin onnistuttiin luikertelemaan pikku kikkailuilla vaikkei ollut oikeuksia. Työkaveri onnistui pääsemään firman sisäisille sivuille, siellä näkyi ostetut tavarat ja materiaalit ja myös myynnit ja hinnat.
Tervehdin usein ihmisiä. Se on etenkin nykyisessä talossa vähän radikaali teko. Harva vastaa.
Mä en osta vaatteita uutena, pl. sukat ja alushousut
En pukeudu muodikkaasti, keinokuituihin enkä mustaan
En käy kampaajalla
Enkä kyllä hammaslääkärissäkään, pitäisi ryhdistäytyä tässä, mikään ei vaivaa
En säästä vettä
En ole koskaan ollutkaan somessa paitsi täällä
En herkuttele tai nautiskele edes päihteillä
Eikä ole televisiota ollut enää vuosiin
Ei ole enää pitkä matka mökkiin suon laidalle :D
Enoo enää työelämässä, kulutan mahdollisimman vähän rahaa. Enoo somessa enkä kato telkkarii, paitsi areenasta jotain joskus harvoin. Enkä välitä yhteskunnasta paskanvertaa muutenkaan.
Moni näköjään on ymmärtänyt aloituksen ihan väärin ja listaa jotain "en ole somessa, käytä päihteitä tai katso televisiota" -juttuja. Missä sellaisia muka suositellaan tekemään? Ei yhtään missään.
Syön 2 kertaa päivässä, en syö hiilareita, vaikka harrastan kestävyysurheilua.
En ole tehnyt tiliä yhteenkään someen.
N34
En tuunaa itseäni. En käytä rahaa tekoripsiin, wefteihin, tekokynsiin, BBL, huulien turvotuksiin tai muihinkaan älyttömyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Emme asu puolison kanssa yhdessä, vaikka 22 vuotta olemme pariskunta olleet.
Nyt tämä on kai alkanut olla vähän hyväksyttävämpää, kun kuulin jonkun terminkin tälle😅
Mekin on asuttu erillään vuosia ja tämä toimii hyvin kun ei olla naimisissa. On virallisesti omat taloudet. Puoliso muutti pääkaupunkiseudulle töiden perässä ja minä jäin tänne kun lapset ja tutut on täällä muttei töitä. Välimatkaa on vain 80 kilsaa, hän tulee tänne tai minä menen sinne tai mennään yhdessä anopille Tallinnaan.
Mitäs muuta...näillä nyt ei ole mitään merkitystä mihinkään, käytän autoa talvella jos vain poikkean johonkin vähäksi aikaa, ostan ja käytän itselle miellyttäviä vaatteita ja kenkiä, muodista en tiedä mitään. Mistä niitä merkkivaatteita löytää, Sokokselta varmaan vai kirppikseltä. Kirppikseltä en kyllä ostaisi vaatteita, kenkiä, päähineitä tai käsineitä.
En syö koskaan aamupalaa, sillä elimistö sanoo että se ei tunnu hyvältä. Samoin en syö välipaloja. En usko puppua että pitäisi syödä jos ei ole nälkä. Verensokerille on hyväksi vähän vaihdella ja laskeakin luonnollisesti.
Tulos on että olen 45v naisena yhä missinmitoissa.
Lisäksi syön kaikkea täysrasvaista, juustoja, voita ja kermaa -> kolesteriarvot aina priimaa.
Yrittäjänä kikkailen veroissa hyvällä omallatunnolla niin paljon kuin laillisesti voi. Valtio ryöstää joka tapauksessa kaikissa käänteissä ja itse en ole saanut yhteiskunnalta ikinä tukia tai muutakaan jeesausta.
En käytä mitään elämäntapalääkityksiä enkä lihota pennilläkään lääkefirmojen kassaa. Vaikka mihin pikkuvaivaan on yritetty määrätä hormoneita tai mt-lääkityksiä niin ei kiitos.
En vedä vessanpönttöä vaan annan ainesten mennä omalla painollaan. Näin säästän vettä ja pelastan luonnon.
En pese astioita, koska bakteerit ovat minun omiani ja samalla säästyy vettä.
En käy suihkussa, koska pidän hajustani.
En vastaa pomolleni kuin työaikana, ihan sama kuinka kiirellinen asia on. Jos joku on sairastanut tai jopa kuollut, niin se ei ole minun ongelmani vaan pomoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lajittele roskia. Heitän kaikki samaan roskikseen. Hitti Iranissa räjäytellään öljykenttiä ja me sitten täällä muka pelastetaan maailma huuhtelemalla muovipakkauksia.
Periaatteessa ihan sama vaikka teetkin niin, kunhan on poltettavaksi menevää jätettä. Ihan riittävästi tulee kierrätysmuoviraetta.
Niinpä, kunhan ne ei kukeudu luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta tuommoiselle.
Eli noudatat kaikkia Suomen lakeja, THL:n ja muiden pskojen suosituksia myös?
Vierailija kirjoitti:
En lajittele roskia. Heitän kaikki samaan roskikseen. Hitti Iranissa räjäytellään öljykenttiä ja me sitten täällä muka pelastetaan maailma huuhtelemalla muovipakkauksia.
Mulla muuten myös tämä täysn sama, unohdin vaan mainita.
ap
Vierailija kirjoitti:
En pukeudu välttämättä kovin siististi. Kotini ei ole siisti. Voin ajaa vanhoilla romuilla vaikka olen ihan hyvissä töissä. En suorita keskiluokkaista elämää.
Mitä suosituksia tai lakeja mikään noista rikkoo? Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
En tuunaa itseäni. En käytä rahaa tekoripsiin, wefteihin, tekokynsiin, BBL, huulien turvotuksiin tai muihinkaan älyttömyyksiin.
Ja kuka noita suosittelee? Eikö kukaan osaa lukea aloitusta?
Itse en käy gynellä kerran vuodessa, itseasiassa en edes kerran kymmenessä vuodessa.
En ole puhdistanut uunia koko täällä asumisen aikana ja kylpyhuoneen olen siivonnut ehkä 2 3 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka noita suosittelee? Eikö kukaan osaa lukea aloitusta?
Itse en käy gynellä kerran vuodessa, itseasiassa en edes kerran kymmenessä vuodessa.
Ja sen kyllä haistaa.
En suosi suomalaista