Kerro oma kapinasi. Eli mitä et tee vaikka käsketään/suositellaan?
Mulla tuli mieleen nämä:
-en syö läheskään joka päivä 800g kasviksia, vaikka olen kasvissyöjä
-pesen hampaat vain kerran päivässä ja purukalustoni on erinomaisessa kunnossa
-en ole ilmoittanut koiraani ruokaviraston rekisteriin enkä ilmoita
-poltan sisällä koska parveketta ei ole enkä ole aikeissa lopettaa
-en syö säännöllisesti enkä todellakaan viisi kertaa päivässä
Mites Sinun angstisi?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En tuunaa itseäni. En käytä rahaa tekoripsiin, wefteihin, tekokynsiin, BBL, huulien turvotuksiin tai muihinkaan älyttömyyksiin.
Mikä taho näitä siis suosittelee?
Pidän koiraani irti metsässä ympäri vuoden ja ilman maanomistajan lupaa. Myös meren jäällä talvisin koirani juoksee vapaana. Kytken koiran silloin jos joku tulee vastaan.
Tiedän, tämä on aika provosoiva mielipide tällä palstalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuunaa itseäni. En käytä rahaa tekoripsiin, wefteihin, tekokynsiin, BBL, huulien turvotuksiin tai muihinkaan älyttömyyksiin.
Ja kuka noita suosittelee? Eikö kukaan osaa lukea aloitusta?
Itse en käy gynellä kerran vuodessa, itseasiassa en edes kerran kymmenessä vuodessa.
Ja sen kyllä haistaa.
Ikävää jos sinun täytyy käydä erikseen gynekologilla pesetyttämässä toosasi. Useimmat meistä osaa tehdä sen ihan itse. Eikä terve pimpsa tuoksu kuin sille itselleen.
En vaihda lakanoita edes joka toinen viikko.
Mulla on melkein kaikki tässä ketjussa mainitut, siisteydessä koetan sentään noudattaa jonkinlaista tasoa. Tuntuu siltä, että mainitut jutut koskee nykyaikaista sovinnaista elämää, ennen ei mistään noista tiedettykään. Olen siis karsinut stressiainesta elämästäni. Ai niin. Käytän kyllä tietokonetta moneen, mutta sometilejä ei ole.
En pidä liesituuletinta ikinä päällä kerrostaloasunnossani koska se pitää hirveetä meteliä, laitan kaikki roskat sekajätteeseen
Koirasi kiittää tuoakoinnistasi, olisi hyvä miettiä vähän muita, kuin vain itseä.
Tutun koiralla sydänvika ja astma yms ja siellä tupakansavussa. Tiedä minkä minkäkin aiheutti, mutta tuskin paransi.
En tykkää olla käskytettävänä
Juon energiajuomia vaikka olenkin jo yli 50.
En ole koskaan tykännyt liikunnasta, en saa sitä mielihyvää mikä kuulemma tulee useasti ihmisille.
Juon alkoholia ja käytän paljon suolaa. En ota rokotuksia ja välttelen lääkäriä ja lääkkeitä. Koirani juoksee vapaana enkä siivoa kakkoja jos ei ihan kadun keskelle kakkaa. En ole sosiaalinen enkä tapaa sukulaisia kuin ihan pakosta. Kävelen punaisia päin. Inhoan "asiantuntijoiden" neuvoja ja kaikenlaisia päällepäsmäreitä.
Olen silti ihan mukava ihminen ja terve vielä yli 60v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta tuommoiselle.
Kilti tyttö. Muistathan myös maksaa veot palautustölkeistä etkä koskaan, ikinä, milloinkaan ylitä tietä kohdasta jossa ei ole suojatietä. Tai, herra paratkoon, kävele punaisia päin kun ketään muuta ei näy missään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt liikunnasta, en saa sitä mielihyvää mikä kuulemma tulee useasti ihmisille.
Liikuntaa täytyy harrastaa aika paljon, ennen kuin siitä alkaa saada kiksejä. Alussa ei saa kuin väsymystä ja nälkä kasvaa.
Kun olet noin vuoden liikkunut aktiivisesti 4-5 kertaa viikossa, niin alkaa tulla sellaisia euforian hetkiä. Ne ovat mahtavia, mutta lyhyitä. Maailma tuntuu hetken samalta kuin kymmenvuotiaana. Kaikki on kirkasta, tässä ja nyt.
Kaupan kassan liukuhihnan kapulaan on suostu koskemaan.
Kapulan käyttöni loppui siihen, kun kerran näin edellä olevan asiakkaan kaivavan sormella nenäänsä ja sen jälkeen laittoi sen kapulan liukuhihnalle.
Samasta syystä en käy buffeteissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kapinoit vaan omaa terveyttäsi vastaan siis. Se, ettet liiku, aiheuttaa haittaa lähinnä itsellesi. Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Luotan intuitioon. Vältän pukeutumasta vapaa-ajalla näkyvästi merkkivaatteisiin ja tietyllä hyväksytyllä tavalla, koska minulle se näyttäytyy laumasieluisuutena ja muiden mielistelynä.
Saisiko linkin näihin pukeutumissuosituksiin? Tai lakiin, joka määrittelee pukeutumaan merkkivaatteihin?
En mene töihin naisaloille. Yritin. Olin huono enkä pitänyt työstä.
Vierailija kirjoitti:
En vaihda lakanoita edes joka toinen viikko.
En minäkään, ei mitään järkeä moisessa. En myöskään kerää koiran kakkoja joka paikasta, ihan kävelytien varresta ja esimerkiksi kerrostalon piha-alueelta kyllä, muuten en. Enkä ole ilmoittanut pullonpalautusrahoista mihinkään. Niin ja kerran sain kaupassa viisi euroa ylimääräistä vaihtorahaa. Pidin suuni kiinni ja rahan itselläni. Olen myös kävellyt punaisia päin useammin kuin kerran. Polkupyörässäni ei ole valoa.
pahis ap
Suuri osa ihmisistä hallitsee kirjaimet ja sanat, mutta sisällön ymmärtäminen jää vähemmälle. Suurin osa tällässäkin ketjussa kertoo millä tavalla luulee olevansa jotenkin uniikki lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapinoit vaan omaa terveyttäsi vastaan siis. Se, ettet liiku, aiheuttaa haittaa lähinnä itsellesi. Jestas.
No sä et tiedä jestas tiedä mun elämästäni yhtään mitään.
Mulla on muutenkin vaikeuksia liikkua.
Ei kannata tuomita ihmistä jos ei tiedä taustoja.
Vierailija kirjoitti:
En mene töihin naisaloille. Yritin. Olin huono enkä pitänyt työstä.
Kuka tai mikä taho suosittelee hakeutumista naisvaltaisille aloille ja millä konkreettisilla aloilla ja oppilaitoksissa naisvaltaista koulutusta tarjotaan?
#suominainen