Kerro oma kapinasi. Eli mitä et tee vaikka käsketään/suositellaan?
Mulla tuli mieleen nämä:
-en syö läheskään joka päivä 800g kasviksia, vaikka olen kasvissyöjä
-pesen hampaat vain kerran päivässä ja purukalustoni on erinomaisessa kunnossa
-en ole ilmoittanut koiraani ruokaviraston rekisteriin enkä ilmoita
-poltan sisällä koska parveketta ei ole enkä ole aikeissa lopettaa
-en syö säännöllisesti enkä todellakaan viisi kertaa päivässä
Mites Sinun angstisi?
Kommentit (105)
Noudatan sääntöjä mielellään, mutta puhelimeeni en ole ladannut appeja enkä maksa puhelimellani. Puollan yksityisautoilua ja ostan muovikassin silloin tällöin(mielestäni muovia tulee ruokapakkauksissa yms. paljon paljon enemmän) ja voin ihan hyvin lentää lomamatkalleni. Vastustan kuitenkin luonnon roskaamista ja liikaa kuluttamista(ostan paljon vaatteita ja tavaroita käytettynä aina kun mahdollista).
Vierailija kirjoitti:
En vedä vessanpönttöä vaan annan ainesten mennä omalla painollaan. Näin säästän vettä ja pelastan luonnon.
En pese astioita, koska bakteerit ovat minun omiani ja samalla säästyy vettä.
En käy suihkussa, koska pidän hajustani.
En vastaa pomolleni kuin työaikana, ihan sama kuinka kiirellinen asia on. Jos joku on sairastanut tai jopa kuollut, niin se ei ole minun ongelmani vaan pomoni.
Olet varmaan sama tyyppi, joka haisi tänään Kampissa 🤢.
Vierailija kirjoitti:
Moni näköjään on ymmärtänyt aloituksen ihan väärin ja listaa jotain "en ole somessa, käytä päihteitä tai katso televisiota" -juttuja. Missä sellaisia muka suositellaan tekemään? Ei yhtään missään.
Äiti painostaa someen, isä televisiokanaviin
Vierailija kirjoitti:
Erosin reservistä.
Poliitikot ei aja kansalaisten etuja vaan joko omiaan, vieraiden juhlapaikanhakijoiden tai globalisti-eliitin.
Puolueettomuudesta luovuttiin pelkuruuttaan ja nyt pitäisi minun muka kuolla maani puolesta jota en edes enää tunnista kotimaakseni.
Joo ei kiitos.
Juuri eilen ihmiset tuossa yhdessä ketjussa puhuivat etteivät suostu puhumaan suomea vaan se on mummoille. Finglish on kuulemma nykyaikaa.
Mä olen kans miettinyt tätä. Toisaalta tiedän, että yhtiövastikkeet sitten nousee, jos sekajäteroskista joudutaan tyhjentämään useammin kuin mitä taloyhtiö on sopinut. Nykyisinhän ei - tai ainakaan Vantaalla - tarvitse muovirasioita, säilykepurkkeja tms huuhdella. Mulla menee välillä biojätettäkin sekajätteeseen. Samoin muovia yms. Vantaan Energia polttaa sekajätteessä niin pahvit, muovit kuin paljon muutakin. Joitain vuosia sitten ko yhtiöllä oli kampanja, jossa kehotettiin keräämään koirankakat ja viemään sekajäteroskiin, koska niistä sitten saadaan vantaalaisille kaukolämpöä. Varmaan siinä sitten sen koirankakan kanssa menee joku kahvinsuodatinpussi tai vastaava myös. Kaikki muovi, kaikki metalli ja kaikki lasi ei edes ole kierrätettävää. Eli osa noistakin sitten menee sekajätteeseen. Meillä on taloyhtiön ohjeistus, että jos ei ole varma, kuuluuko jokin roska just tietyyn lajitteluroskikseen, niin sitten vaan sekajätteisiin. Ei tässä taloyhtiössä taida kovin moni muukaan olla lajittelun kanssa kovin tarkka, koska ainoa roskis, joka on koskaan täynnä, on just sekajäteroskis.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/