Mietteitä deittisovelluksista
Jonkun aikaa tullut selailtua deittisovelluksia ja huomannut muutamia asioita
- lähemmäs 50-vuotiaat miehet nuorien kumppanien toivossa sanovat haluavansa vielä lapsia. Entisetkin lapset ravaa vuoroviikkoruljanssia ja vielä pitäisi tehdä lisää jälkikasvua. Tällä voidaan eliminoida ne "rupsahtaneet" 40-vuotiaat naiset vaikka itsekin muistuttavat enemmän ukkeja kuin pienten vauvojen isiä. Mutta näin he yrittävät kalastella nuorempia naisia. Tuskin edes haluavat lapsia. Tälläisen salaliittoteorian kehittelin asiasta :D
- miehillä ei näytä olevan mitään muita harrastuksia kuin sali, juoksu ja padel. Ai niin, golf unohtui.
- viinit. Luulin että se viinin litkiminen oli naistenjuttuja.
- jatkuvaa reissaamista ja reissujen suunnittelua. Ainakin profiilien perusteella. Sillähän se maailma pelastuu että lennellään useasti vuodessa ottamaan pakolliset selfiet vuorenhuipulla tai hiekkaisista varpaista biitsillä. Niin ja tottahan pitää harrastaa roadtrippejä.
- ei sanaakaan omasta persoonasta tai mitä toivoo tulevalta kumppanilta tai elämältä. Pelkkää persoonatonta harrastuksien listaamista ja kuinka kiireistä elämä on. Mihin se kumppani sitten mahdutetaan?
- etsitään pitkää parisuhdetta mutta kelpaa lyhyetkin jutut. Eli halutaan nopeasti edetä seksiin ja sitten jos sattuukin tulemaan isompia tunteita niin voidaan ehkä harkita parisuhdetta. Kuka vakaata parisuhdetta haluava lähtee tuollaiseen epämääräiseen kokeiluun. Että tässäpä seksiä olkaa hyvä..kelpaanko muuhunkin!??
- pariskunnat ja salasuhteita etsivät voisivat mennä jonnekin seksifoorumeille etsimään ruoskittaviaan
Näin naisena en tietenkään näe naisten profiileita mutta varmasti meilläkin on omat kliseet jotka toistuu!?
Kommentit (50)
Minulle suositelluista naisista yli 70% on koira. Suunnilleen yhtä monella on selkeästi tavoitteellinen ura. Ja kun lähes kaikki harrastavat vielä usein tai joka päivä liikuntaa monessa eri muodossa, niin miten ihmeessä heillä olisi aikaa ja energiaa tutustua mieheen?
Tuota ajankäyttöä ihmettelen itsekin. On lapset ja vuoroviikkovanhemmuus. On harrastuksia 6 päivää viikossa ja lapsivapaila tietenkin panostetaan vielä enemmän. Kaverit.
Lapsovapailla ilmoitetaan, että haluaa aikaa myös itselleen. Eli totuus on se, että tarjolla olisi sitä seurustelua ilta kuukaudessa jos sitäkään, miesten kohdalla panostavat "seurusteluun" ehkä lisäksi muutamalla tunnilla siellä täällä, että pääsee pumppaamaan.
Iso osa sinkuista on ihan syystä sinkkuja. Yritä tässä nyt kumppania sitten etsiä.
- ei sanaakaan omasta persoonasta tai mitä toivoo tulevalta kumppanilta tai elämältä. Pelkkää persoonatonta harrastuksien listaamista ja kuinka kiireistä elämä on. Mihin se kumppani sitten mahdutetaan?
Moni kaipaa naisesta seuralaista aka koiraa omiin harrastuksiin. Hyvällä tuurilla naisella on jo samat harrastukset ja yhteensovittaminen on helppoa, huonolla tuurilla yhteistä maaperää ei ole.
Ei deittiappeihin kannata laittaa hirveästi huomiota. Ja tuohon miestne pakotukseen että parittelu = tutustminen ei missään olosuhteissa, se on hyväksikäyttöä tai jopa pahempaa.
Outoa, olen kyllä jo yli-ikäinen 62v mies mutta noista ylemmistä ei yksikään kolahda kohdilleen vaatimuksista tai tarjonnastakaan. En kyllä edes etsikkään tyttäreni ikäisiä.
Mies katsoo vain naisen ulkonäköä ja että luonne sopii yhteen. Mies luulee naistenkin ajattelevan samoin. Siksi mies ei kysele mitä nainen haluaa elämältä tai mitä nainen harrastaa.
Oma lapsi on aikuinen niin sivuutan suoraan ne vuoroviikkoiskät. Ja heitä on PALJON 40-vuotiaissa. Heillä menee viikko lapsen/lapsien kanssa mikä tottakai on ymmärrettävää. Vapaalla viikolla he sitten ovat lätkimässä sitä padelia ja saunomassa kavereiden kanssa. Sunnuntaina tekis mieli sitten naisen kanssa vähän "netflixiä". Eipä ole häävi parisuhde. Etsisivät vain suoraan panokavereita koska sellainenhan se suhde on. Kuukaudessa 2-4 kertaa tapailua ja tottakai seksiä olla pitää. Ehkä tuo sopii monelle vuoroviikkoäidille.
Jaa, ei sopinut yksikään kohta omaan profiiliin kun deittisovelluksissa olin. Ilmankos sieltä löytyikin kumppani helposti.
Olen mätsännyt ihan kivoja miehiä ja yleensä aina aloitan keskustelut. Monet miehet ovat vain todella laiskoja kirjoittelemaan. Eivät kysele, kerro mitään. Vaihdetaan pari lausetta, sitten useiden tuntien hiljaisuus ja toivotellaan hyvät yöt. Ymmärrän että ihmisillä muutakin kuin tinderissä roikkuminen mutta hieman enemmän odottaisin keskusteluilta kuin hyvää huomenta ja hyvää yötä. Tykkään tavata suht pian mutta ensin haluaisin hieman tutustua kirjoitellen koska maailma täynnä kaikenlaisia sekopäitä. Yleensä sen aika pian alussa huomaa onko kyseessä täyspäinen ihminen vai ei. Sitäkin toivoisin että jos ei kiinnosta tutustua niin sen voi sanoa suoraan. Turhaan siinä sitten toivotellaan huomenia päivästä toiseen kun ei muu kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mätsännyt ihan kivoja miehiä ja yleensä aina aloitan keskustelut. Monet miehet ovat vain todella laiskoja kirjoittelemaan. Eivät kysele, kerro mitään. Vaihdetaan pari lausetta, sitten useiden tuntien hiljaisuus ja toivotellaan hyvät yöt. Ymmärrän että ihmisillä muutakin kuin tinderissä roikkuminen mutta hieman enemmän odottaisin keskusteluilta kuin hyvää huomenta ja hyvää yötä. Tykkään tavata suht pian mutta ensin haluaisin hieman tutustua kirjoitellen koska maailma täynnä kaikenlaisia sekopäitä. Yleensä sen aika pian alussa huomaa onko kyseessä täyspäinen ihminen vai ei. Sitäkin toivoisin että jos ei kiinnosta tutustua niin sen voi sanoa suoraan. Turhaan siinä sitten toivotellaan huomenia päivästä toiseen kun ei muu kiinnosta.
Olet luultavasti ainoa nainen Tinderissä, joka pitää useiden tuntien vastaustaukoa pitkänä. Useimmat kirjoittaa viestin päivässä, jos sitäkään.
Rummeli siis yrittää saada jonkun status-miehen elättämään itsensä ja äpäränsä? :D
Et ole enää 20, ei mitään mä haluan olla kaveria ole luvassa.
Profiileja on ihan hauskakin selailla, mutta kun alkaa tapailemaan, peli muuttuu ja vastahan se virallisesti alkaakin, kun käy ensimmäistä kertaa treffeillä. Itse olen törmännyt kovaan peliin. Viisikymppiset eronneet miehet matkustelevat ja koko ajan vaihtuvat naiset. Se on ihan hirveää, jos menee ihastumaan.
Omat lapset ainakin jo aikuisia joten itsensä elättävät ja itselläkin työ jolla elän.
Olen myös törmännyt siihen että joillekin miehille se viestittely on vaikeaa. Naisena en vain halua ja uskallakaan heti lähteä treffeille jos en tiedä ihmisestä yhtään mitään. Olen sitten ajatellut että tuskin livekeskustelutkaan sen parempia olisi. Sitten kun on sanomassa heippoja niin ollaan että onpa harmi, olisi kiva ollut jatkaa tutustumista. Mitä ihmettä??!!
Deittisovellus = epätoivoisten tolvanoiden roskis
Naisten karkkikauppa. Tavalliset miehet ei saa sieltä muuta ku ison laskun. Ja naiset kuvittelee että ne tatuoidut, hyvännäköset töissä käyvät miehet haluaa just heidät. Todellisuudessa se mies, josta sinä olet kiinnostunut on todennäköisesti hyvin, hyvin monen muunkin naisen kynsissä ja tää mies pitää montaa levyä hellassa päällä yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Omat lapset ainakin jo aikuisia joten itsensä elättävät ja itselläkin työ jolla elän.
Olen myös törmännyt siihen että joillekin miehille se viestittely on vaikeaa. Naisena en vain halua ja uskallakaan heti lähteä treffeille jos en tiedä ihmisestä yhtään mitään. Olen sitten ajatellut että tuskin livekeskustelutkaan sen parempia olisi. Sitten kun on sanomassa heippoja niin ollaan että onpa harmi, olisi kiva ollut jatkaa tutustumista. Mitä ihmettä??!!
Oletko kokeillut ehdottaa, että soittaisitte sen sijaan että pitää näpytellä viestejä. Itselleni ainakin on todella työlästä yrittää keksiä kokoajan jotain hemmetin kiinnostavaa puhuttavaa viesteillä. Turpavärkin kun saa auki niin olen kuin lönnroot.
Yksi reilusti yli viisikymppinen äijä on treffit24:ssä ainakin kolmella eri profiililla. Tietenkin kaikissa ikä 5-10 vuotta nuorempana. Näillä sitten massapostailee samoja viestejä uusille deittailijoille. Hakee 20-40-vuotiaita. Sama profiilikuva viimeiset 12 vuotta.
On sekin aika riski antaa tuntemattomalle puhelinnumero. Sitten se on sama jo tavata livenä. Normaalit suomalaiset miehet kiinnostaa. Sellainen joka edes jotenkin liikahtelee ja pitää terveydestään huolta. Mies jolle rentoutuminen on muuta kuin terassilla istumista. Arvostan kädentaitoja ja luovia ihmisiä kun itsekin tykkään sellaisista jutuista. Tatskojaan esittelevät ilman paitaa pullistelijat menee aina ruksista vasemmalle. Heiltä kylläkin saan aika paljon tykkäyksiä. Sitä hieman ihmettelen koska juurikin salijampoilta saan paljon tykkäyksiä. Normaalivartaloinen nainen olen mutta en mikään salimimmi. Olen ajatellut miehet tykkäilee kaikkia ja sit alkaa valkkaamaan kun tulee mätsi.
Naisissa on kahta tyyppiä deittisovelluksissa. Toinen on todella vaativa nainen. Miehen pitää olla yli 185cm, komea, erittäin korkeasti koulutettu, antelias rahan suhteen jne. Toinen naistyyppi on ruma tai reilusti ylipainoinen.