Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö miestyypin, jonka kanssa naiset tulevat toimeen hyvin ja luontevasti, mutta josta kukaan ei kiinnostu romanttisessa mielessä?

Vierailija
10.10.2026 |

On ulkoisesti ok-näköinen, pukeutuu normaalisti ja siististi, ei myöskään ole homomainen.

Mikä tällöin voisi olla syy, miksi mies ei kiinnosta romanttisessa mielessä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lyhyt poika tai pitkä honkelo.

Vierailija
62/66 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että seksuaalinen vetovoima puuttuu. Naisena haluan vaistota, että mies haluaisi minua sopivassa tilanteessa jos sellainen tulisi. Vaikka tätä ei mitenkään koskaan sanottaisi tai elettekään tehtäisi mutta kyllä sen vaan vaistoaa. Ihminen on eläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiltti ja luotettava saa olla mutta siinä vaiheessa kun kosiskellaan pitää unohtaa kiltteys ja käydä päin, niin sanoakseni. Minunkin mieheni on kiltti mutta kun alkoi piirittää minua niin siitä oli oksat pois, kilpailijat syrjään. 

Sama kuin linnuilla, paras uros laulaa kauneimmin, myöhemmin voi sitten höllläillä ja olla taas niin kilttiä että. 

Vierailija
64/66 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverimiehissä on ollut jokin fyysinen ominaisuus, joka on aiheuttanut sellaisen ick-reaktion etten ole halunnut seurustella. Isot posket, huonot hampaat, paha karsastus, iso pää, liian vanha, raakkuva ääni tms. Vaikka muuten olisi ollut kiva. Aviomiehessäni ihastuin ensin ääneen ja sitten siihen miten sopivan mittainen hän on halatessa ja pussatessa (lyhyt) ja miltä hänen selkänsä tuntuu. Hirveän komea ei ole, mutta ei rumakaan.

Vierailija
65/66 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ole tuollainen nainen ja tulen hyvin toimeen miesten kanssa ja minulla ei ole miestä, koska itse olen varsin valikoiva miehen suhteen. 

Vierailija
66/66 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uwkom ettei kukaan tällä tarkoita kilttiä kun kirjoittavat "kiltti".

Kiltteys on upea piirre eikä sitä ole liikaa.

Mutta...se mihin se sotketaan on jokaisen mielistely ja täten epäselvä viestintä ja perässävedettävyys. Mielipiteiden pehmeys, jolloin ei saa kiinni siitä mitä hän mistäkin aidosti ajattelee. Tällöin ei saa kunnon keskustelua ei väittelyä, joka voi olla hyvink8n kuumaa.

Myös puhdas tylsyys on joidenkin ongelma. Jos elämässä on töitä, josta ei osaa sanoa tiukkoja/tarkkoja lausontoja ja sitten käy juoksemassa kohtuullisesti eikä siitäkään erityisiä ajatuksia, niin mistä puhuisi, mitä ihailisi, mitä tekisi yhdessä.

Mielistelly, saippuamaisuus ja se ettei saa kunnon ryhdikästä keskustelua. Se ei ole kuumaa.

Kiltteys on. 

Tylsämies jää kaveriksi.