Tiedättekö miestyypin, jonka kanssa naiset tulevat toimeen hyvin ja luontevasti, mutta josta kukaan ei kiinnostu romanttisessa mielessä?
On ulkoisesti ok-näköinen, pukeutuu normaalisti ja siististi, ei myöskään ole homomainen.
Mikä tällöin voisi olla syy, miksi mies ei kiinnosta romanttisessa mielessä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, itseni. Työpaikan naiset sanovat mukavaksi ja pyytävät mukaansa lounaalle tai mihin vaan, mutta kuitenkin on saanut elämänsä elää lähes kokonaan yksikseen.
En tiennyt, että alitajuntani osaa kirjoittaa tänne ilman, että miniun täytyy tehdä elettäkään, niin tutulta tuo kirjoittamasi vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kilttimiehet.
Itse tykkään kllteistä ja luotettavista miehistä, mutta kyllä totuus taitaa olla, että useampia kiinnostaa "jännämiehet" enemmän. Koetaan että on enemmän särmää, kun on vähän jotain vaarallista.
Katsos itse tapailin hetken naista, joka omien sanojensa mukaan piti kilteistä ja turvallisista miehistä, mutta pisti jutun poikki, koska hänen mielestään olin liian kiltti ja rauhallinen.
Minä olen myös kuulemma liian kiltti ja liian rauhallinen ja olen siis nainen. Moni suomalainen tykkää rampata baareissa, olla humalassa, sekoilla ja elää sellaista sekavaa elämää. Tasainen elämä ei tunnu monia kiinostavan vaan just tuollainen jatkuva meneminen ja viinan kanssa läträys. Yleensä nää jotka on sanoneet minua liian kiltiksi on just ottaneet yhteyttä jonkun viini lasillisen jälkeen tai humalassa vaan jos ovat halunneet jotain hauskanpitoa, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen, että ei ne voi minun arvoa määrät tai laskea tai väittää, että minä olen jotenkin liian kiltti. Itse he ovat viallisia kun eivät halua elää tasaisen turvallisia elämää, mutta osaavat kääntää sen niin, että se tasainen turvallinen ihminen olisi muka ongelma. Antaa ihmisten olla noiden jännittävien kanssa.
Jep. Perässä vedettävät tahvot. Oletko mies vai mikkihiiri - no mä olen mikkihiiri!
Joo, ne on homoja.
Kilttikset ei ole tällaisia miehiä, ne on ahdistavia katkeroita joilla on potentiaalisesti kellari jo sisustettu tahraisella patjalla ja kettingillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, itseni. Työpaikan naiset sanovat mukavaksi ja pyytävät mukaansa lounaalle tai mihin vaan, mutta kuitenkin on saanut elämänsä elää lähes kokonaan yksikseen.
pikku uutinen: työpaikkasi naiset lespoja
Kyllä sellainen mies joka menee kivasta homokaverista, koska ei ole tarpeeksi miehekkäitä ominaisuuksia ja piirteitä vaikka juttu luistaakin. Toisin sanoen ei saa pikkareita kostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Perässä vedettävät tahvot. Oletko mies vai mikkihiiri - no mä olen mikkihiiri!
Mikkihän on hyvin pystyvä ja itseohjautuva hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö usein aloitteita?
Ootko vähän tollo? Kai mä nyt nään itse millä tavalla nainen katsoo, siitä voi päätellä ihan kaiken. Jonkun kolmekymppisden lirkuttelun voi ottaa huumorilla, ottaisin tyttärekseni mieluummin.
Eikö siinä toisessa pidä aina olla jotain kiinnostavaa, jos se ei ole ulkonäkö, niin sitten edes ilmeet tai eleet tai olemus tai jokin ja kaikilla ei vain ole näistä mitään, ei ainakaan niiden silmissä, ketkä heitä näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten niin kuin minulla, joka viittasin alitajunyani kirjoittaneen tänne on niin, että työpaikkani naisilla on hyvin eri elämäntilanne kuin itselläni tai sitten ovat yksinkertaisesti vain ns. varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ovat, useat ovat miehen kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kilttimiehet.
Itse tykkään kllteistä ja luotettavista miehistä, mutta kyllä totuus taitaa olla, että useampia kiinnostaa "jännämiehet" enemmän. Koetaan että on enemmän särmää, kun on vähän jotain vaarallista.
Katsos itse tapailin hetken naista, joka omien sanojensa mukaan piti kilteistä ja turvallisista miehistä, mutta pisti jutun poikki, koska hänen mielestään olin liian kiltti ja rauhallinen.
Jos kiltteyteen ja rauhallisuuteen yhdistyy aloitekyvyttömyys ja perässävedettävyys on yhdistelmä lähes sietämätön.
Olem eri, mutta et kai kuitenkaan väitä, että kiltti ja kunnollinen on automaattisesti perässävedettåvä?
Vierailija kirjoitti:
Joo monet kaverini. Yliopistotutkinto, hyvä työpaikka, harrastuksia mutta silti naiset ei kiinnostu. Ehkä se on tuo kolmosen ehdottama särmän puute ja liika turvallisuus.
Yhdestä kaverimiehestä puuttui ei särmä vaan elämä.
Jos noin on, niin yleensä sillä miehellä on töysin ylimitoitetut vaatimukset siihen, kenen naisen kanssa HÄN suostuisi pariutumaan. Ei ymmärrä, että jos nainen on avaruusfyysikko, missi ja syntymärikas ja vielä tosi mukava ja maanläheinen, niin hän ei välttämättä kiinnostu just SINUSTA.
Sitten valittaa, ettei kukaan nainen kiinnostu, vaikka tarkoittaa, ettei just se jonka hän suostuisi ottamaan, ole vapaa tai halukas.
Eli luulee kaikkien tuttavapiirinsä naisten muodostavan jonkinlaisen poolin tai haaremin, josta hän saisi valita.
Vierailija kirjoitti:
Ressukkamies ja mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on, niin yleensä sillä miehellä on töysin ylimitoitetut vaatimukset siihen, kenen naisen kanssa HÄN suostuisi pariutumaan. Ei ymmärrä, että jos nainen on avaruusfyysikko, missi ja syntymärikas ja vielä tosi mukava ja maanläheinen, niin hän ei välttämättä kiinnostu just SINUSTA.
Sitten valittaa, ettei kukaan nainen kiinnostu, vaikka tarkoittaa, ettei just se jonka hän suostuisi ottamaan, ole vapaa tai halukas.
Eli luulee kaikkien tuttavapiirinsä naisten muodostavan jonkinlaisen poolin tai haaremin, josta hän saisi valita.
Höpsis.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä puuttuu särmä. On liian turvallinen.
En usko kenenkään naisen haluavan ei-turvallista. Turva ja suojelus on miehekästä.
Kyllä siitä kiinnostuu, mutta mies ei noteeraa tällaista kiinnostusta eikä laske kiinnostuvaa naista edes naiseksi vaan miehen huomio on niissä naisissa jotka miehestä ei kiinnostu.
Ihan vaan tiedoksi, etteivät kaikki ihmiset (ainakaan naiset) ole koko ajan haku päällä etsimässä partneria. Arvostan hyviä ystävyyssuhteita ja kiinnostavia keskusteluja. Ihan samantekevää mikä sukupuoli on niissä tilanteissa, joissa ei etsi parisuhdetta. Treffit on erikseen.
Teetkö usein aloitteita?