Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miksi maksullisella naisella kĂ€nyti on niin iso red flag đŸš© suurimmalle osalle naisista?

Vierailija
09.10.2026 |

Kerroin asiasta naiselle, kenen kanssa olimme kĂ€yneet treffeillĂ€ kolmesti ja viestitelleet useamman viikon ja hĂ€n lopetti viestinnĂ€n tuon jĂ€lkeen. AIka julmaa mielestĂ€ni. EivĂ€tkö naiset tajua, ettĂ€ tavallinen mies (joka ei ole +180cm pitkĂ€, laatikkoleukainen Chad) joutuu vĂ€lillĂ€ elĂ€mÀÀn jopa vuosia ilman naisen lĂ€mpöÀ? Etkö itse vastaavassa tilanteessa kĂ€yttĂ€isi rahallista pÀÀomaasi tyydyttĂ€mÀÀn tarpeesi? 

M30

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

red flag red flag, housuissas on red flag

puhu suomea

no ei mua haitannut ainakaan, ei vene soutaen kulu, ja melaa saa uittaa ennen sitoutumista, mitÀ vÀlii!

Vierailija
2/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miks ihmeessÀsun tarvii avautua naisystÀvÀlle huorrrrissa kÀymisestÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Esim. koska se todennÀköisesti jatkuu salaa parisuhteessakin

Vierailija
4/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No kyllĂ€hĂ€n se nyt tyhmÀÀ on hu oriin rahaa laittaa. 

-m

Vierailija
5/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen suurin pelko on, ettÀ mies on kokenut jotain "parempaa". Oppirahat on nyt kÀytetty. Jatkossa et puhu naiselle tuollaisia asioita enÀÀn.

M41

Vierailija
6/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kolmansien treffien jĂ€lkeen kehuit maksullisia. 😂

Vierailija
7/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset mieltÀvÀt maksullisissa kÀyvÀt miehet luusereiksi reppanoiksi, jotka eivÀt muuten saisi koskaan. Maksulliset naiset tosin sanovat suurin osa asiakkaista on perheellisiÀ.

Vierailija
8/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maksullisten kÀyttÀminen kertoo asenteistasi. LisÀksi se on tautiriski.

Vierailija
9/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokainen 173-senttinen, fiksu,  kiva suomalainen mies saa kyllĂ€ aina seuraa. Jos sinĂ€ et ole saanut, vaan on pitĂ€nyt maksaa, sinussa on jotain pahasti pielessĂ€. Eli ei sinua jatkoon, hyi!👎

Vierailija
10/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alan eettiset ongelmat, ihmiskauppa, nainen vĂ€lineenĂ€ ja mielikuva sinusta miehenĂ€, joka ei piittaa naisesta ihmisenĂ€, pelkkĂ€nĂ€ reikĂ€nĂ€, koska sun tarpeet. Kukapa tuollaisen miehen haluaisi elĂ€mÀÀnsÀ 

Vierailija
11/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÀnellÀ ei ole sosiaalisia taitoja. TÀmÀn vuoksi hÀn ei ole saanut vakipillua tai pillua.

Vierailija
12/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀyn minÀkin vÀlillÀ viellÀ, vaikka olen naimisissa ja meillÀ kaksi pientÀ lasta. Vaimo on vÀlillÀ niin vÀsynyt, ettÀ joudun olemaan viikkojakin ilman seksiÀ. Ei nÀmÀ maksulliset tarkoita minulle yhtÀÀn mitÀÀn, olen sielunkumppani naiselleni. He ovat vain tapa pÀÀstÀ "purkamaan paineita".

M41. Kahden pikkuisen isi.

Vierailija
13/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska valehtelu on pettÀmistÀ

Vierailija
14/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÀyn minÀkin vÀlillÀ viellÀ, vaikka olen naimisissa ja meillÀ kaksi pientÀ lasta. Vaimo on vÀlillÀ niin vÀsynyt, ettÀ joudun olemaan viikkojakin ilman seksiÀ. Ei nÀmÀ maksulliset tarkoita minulle yhtÀÀn mitÀÀn, olen sielunkumppani naiselleni. He ovat vain tapa pÀÀstÀ "purkamaan paineita".

Kerropas naisellesi niin hÀnen mielestÀ todennÀköisesti teidÀn "sielunkumppanuus" on ollut valetta koska olet valehdellut ja pettÀnyt hÀntÀ.

Vierailija
15/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kyl niin gutaa tekee heittÀÀ rojut rÀnniin ja tehdÀ tarpeensa naiseen, maksulliseen tai ilmaiseen. MitÀ vÀliiiii?

Vierailija
16/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl niin gutaa tekee heittÀÀ rojut rÀnniin ja tehdÀ tarpeensa naiseen, maksulliseen tai ilmaiseen. MitÀ vÀliiiii?

Ei haittaisi minua vÀhÀÀkÀÀn - kokenut mies!

Vierailija
17/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yök. Jos tarjoaisit vaimollesi hyvÀÀ seksiÀ, hoitaisit osuutesi kodin ja lasten hoidosta, saisit joka viikko. Minun mieheni saa AINA kun haluaa. Erilaista, hauskaa, villiÀ, kinkyÀ - kaikkea. Koska hÀn hoitaa tehtÀvÀnsÀ puolisona.

Vierailija
18/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllĂ€hĂ€n se nyt tyhmÀÀ on hu oriin rahaa laittaa. 

-m

Ei ole hukkaan menneet ne rahat. Hyvinvointipalveluihin kannattaa satsata.

Vierailija
19/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen 173-senttinen, fiksu,  kiva suomalainen mies saa kyllĂ€ aina seuraa. Jos sinĂ€ et ole saanut, vaan on pitĂ€nyt maksaa, sinussa on jotain pahasti pielessĂ€. Eli ei sinua jatkoon, hyi!👎

Saisin mĂ€kin varmaan, mutta ei kiinnosta lĂ€hteĂ€ etsimÀÀn. Kertakaikkisen upeaa, ettĂ€ palveluja voi myös ostaa. 

Vierailija
20/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yök. Jos tarjoaisit vaimollesi hyvÀÀ seksiÀ, hoitaisit osuutesi kodin ja lasten hoidosta, saisit joka viikko. Minun mieheni saa AINA kun haluaa. Erilaista, hauskaa, villiÀ, kinkyÀ - kaikkea. Koska hÀn hoitaa tehtÀvÀnsÀ puolisona.

Se on kiva juttu, jos teillĂ€ on noin. Kaikilla ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme seitsemÀn kaksi