Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miksi maksullisella naisella kĂ€nyti on niin iso red flag đŸš© suurimmalle osalle naisista?

Vierailija
09.10.2026 |

Kerroin asiasta naiselle, kenen kanssa olimme kĂ€yneet treffeillĂ€ kolmesti ja viestitelleet useamman viikon ja hĂ€n lopetti viestinnĂ€n tuon jĂ€lkeen. AIka julmaa mielestĂ€ni. EivĂ€tkö naiset tajua, ettĂ€ tavallinen mies (joka ei ole +180cm pitkĂ€, laatikkoleukainen Chad) joutuu vĂ€lillĂ€ elĂ€mÀÀn jopa vuosia ilman naisen lĂ€mpöÀ? Etkö itse vastaavassa tilanteessa kĂ€yttĂ€isi rahallista pÀÀomaasi tyydyttĂ€mÀÀn tarpeesi? 

M30

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÀyn minÀkin vÀlillÀ viellÀ, vaikka olen naimisissa ja meillÀ kaksi pientÀ lasta. Vaimo on vÀlillÀ niin vÀsynyt, ettÀ joudun olemaan viikkojakin ilman seksiÀ. Ei nÀmÀ maksulliset tarkoita minulle yhtÀÀn mitÀÀn, olen sielunkumppani naiselleni. He ovat vain tapa pÀÀstÀ "purkamaan paineita".

M41. Kahden pikkuisen isi.

Olet yök. Jos tarjoaisit vaimollesi hyvÀÀ seksiÀ, hoitaisit osuutesi kodin ja lasten hoidosta, saisit joka viikko. Minun mieheni saa AINA kun haluaa. Erilaista, hauskaa, villiÀ, kinkyÀ - kaikkea. Koska hÀn hoitaa tehtÀvÀnsÀ puolisona.

Se on kiva juttu, jos teillĂ€ on noin. Kaikilla ei ole. 

MistÀ kiikastaa?

Vierailija
22/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀviskö sama naisille?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koska musta on Ă€llöttĂ€vÀÀ, ettĂ€ mies on valmis panemaan naista, joka ei halua hĂ€ntĂ€. Outoa, jis mies ei nĂ€e tĂ€ssĂ€ mitÀÀn eettistĂ€ ongelmaa. Sitten vielĂ€ tautiriski ja ajatus siitĂ€, ettĂ€ maksullinen on ollut ties kuinka monen miehen kanssa rahasta. Ennakkoluulona se, ettĂ€ mies ei muuten saa seuraa ja on huonot sosiaaliset taidot, kun ei irtoa ilmaiseksi. 

Vierailija
24/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei olis merkitystĂ€. Parempi kuin et muutaman kk vĂ€lein vaihtuneet vakipanot, joita tulis vastaan tukevaisuudessa jatkuvalla syötöllĂ€. 

Vierailija
25/25 |
09.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AIka julmaa mielestĂ€ni. 

Julmaa se on naiselle olla vuoskaudet miehen mÀlliÀmpÀrinÀ, ja mies ei sormeansa kasta pillussa antaakseen nautintoa. "pillun rÀpellys ja hinkkaus" on turhaa.....

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kaksi kuusi