Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten apteekkitilaus tehty

Vierailija
09.10.2026 |

Saa mies sen illalla hakea samalla kun käy pikaisesti kaupassa. T.valis 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka säälittävää on Valiksen elämä kun tämäkin asia pitää raportoida palstalle, vaikka sillä ei ole muille paskankaan väliä tai mitään merkitystä.

Täällä on yllättävän paljon ihmisiä, jotka ilmoittavat tänne melkein kaikki tekemisensä. Mitä syövät, mitä juovat, mitä sitä, mitä tätä. Ja samanlaista on kuulemma esim. Facebookissa. Itse en siellä ole, mutta tuttu on kertonut jo ajat sitten. Sauna päällä! Pullaa leivottu! Kato mua, kato MUA!!!! Joku ihmeen ylenpalttinen huomiontarve näillä. Sitten jos joku asiaa kritisoi, niin alkaa vinkuminen. On Valiksenkin mukaan "nykyaikaa", kun hänelle siitä joskus sanottiin. Autuaita ovat yksinkertaiset! Nykyihminen elementissään.

Niitä vasta on jotka käy Prismassa tai "kaupassa" ja siellä on epäkohta joka tänne oitis ilmoitetaan. Samoin naapurin tekemiset kerrotaan kellon tarkkuudella, "mummot" ja heidän tekemiset, anopit, sukulaiset, kaverit.

Vierailija
22/22 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin ya:sta reseptilääkkeet. Posti toi kotiin. Paketti oli kuin rekan alle jäänyt. Oli teippailtu postissa. Ei ole eka kerta kun paketit postin kuljetuksessa auotaan.

Olen saanut siistit paketit aina. Harvoin tosin postin kautta tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän