En tajua miksen kelpaa naisille, vaikka asiat on hyvin
40 v mies ja ihan hyvin pyyhkii elämässä, vakityössä ja elätän itseni sopivasti on rahaa, alottanut urheilun, tykkään monista asioista kattelen leffoja, kuuntelen musaa, käyn kahviloissa kahvilla jne, salilla jne. Mutta ei tule tinderissä vain osumia ja turhauttaa ja vähän masentaaki, kaipaisin naista elämääni, ihan tavallista naista, voisko naiset kertoo mikä mättää? Näytän ihan ok ja pituus hyvä.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkaa peiliin, käy parturissa. Kaikista tärkeintä on se hyvä teksti tinderissä. Mä olen saanut tinderissä jo tänäänkin pelkästään neljä mätsiä, ihan kokoajan tulee uusia ja uusia mätsejä ja monia treffejä joka viikko. Todellakin toimii. M41
Se on ihan sama miltä Allu näyttää kun se isoin ja pahin vika on sen pään sisällä. Luonnevikainen ja asennevammainen häirikkö.
Ainaskaa en ole elämäntapatyötön
Ihan sama onko sinulla töitä ja missä, mutta sinun luonne on sen verran k*sipäistä että se työntää naiset kauas. Todella kauas.
Eri jolle vastasit.
no työttömiä ei kukaan huoli
Kyllä huolii, sinä olet vain luonteeltasi sen verran m*lkku ettei sinua huolita.
todellaki huolitaan ja olen seurustellut monta kertaa
Niin minäkin ja olen työtön, tälläkin hetkellä ihanassa ja rakastavassa parisuhteessa. Joten kyllä vika on siellä sinun korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olet nainen ja toiseksi tuo jatkuva trollailu on aika väsynyttä.
Threads Anton Ekman aka Allu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla tuttu tapaus Threadsista. Aivan sekopää, vaatii hoitoa, ei parisuhdetta.
Jep, tää tosiaan heitteli julkisia väkivaltauhkauksia, taisi puhelinnumeroaan myös jaella että saisi hakata jonkun ja vielä ylpeili hakanneensa naisen.
Niin... miksiköhän naiset eivät kiinnostu.
En oo öö koskaa hakannu naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olet nainen ja toiseksi tuo jatkuva trollailu on aika väsynyttä.
Threads Anton Ekman aka Allu.
Tommosta ei edes ole olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkaa peiliin, käy parturissa. Kaikista tärkeintä on se hyvä teksti tinderissä. Mä olen saanut tinderissä jo tänäänkin pelkästään neljä mätsiä, ihan kokoajan tulee uusia ja uusia mätsejä ja monia treffejä joka viikko. Todellakin toimii. M41
Se on ihan sama miltä Allu näyttää kun se isoin ja pahin vika on sen pään sisällä. Luonnevikainen ja asennevammainen häirikkö.
Ihan sama onko sinulla töitä ja missä, mutta sinun luonne on sen verran k*sipäistä että se työntää naiset kauas. Todella kauas.
Eri jolle vastasit.
Kyllä huolii, sinä olet vain luonteeltasi sen verran m*lkku ettei sinua huolita.
Niin minäkin ja olen työtön, tälläkin hetkellä ihanassa ja rakastavassa parisuhteessa. Joten kyllä vika on siellä sinun korvien välissä.
Onnea onnea, mäpä oon töissä
Onneks mul menee ihan kohtuu hyvin toki paremmin sais mennä ja on töitä ja sellasta, siisti vaatetyyli ja oon pitkä ja ok näkönen
Vähän yksinäistä elämä on kun ei oo naisia kavereina ja ei ne kiinnostu, mutta aika näyttää
Vierailija kirjoitti:
Joo no ei mulla oikein ole sanottavaa, kaikkeni oon yrittänyt, en tiedä mitä sitte, käyn parturissa, hajuvettä, parempaa paitaa, en osaa sanoa
Aleksi sinun epätoivoisuutesi löyhkää Amerikkaan asti, SE on se ongelma. Ja sinun jatkuva itsesäälissä rypeminen ja todella epämiellyttävä luonne. Kasvata ensin pallit ja hommaa itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no ei mulla oikein ole sanottavaa, kaikkeni oon yrittänyt, en tiedä mitä sitte, käyn parturissa, hajuvettä, parempaa paitaa, en osaa sanoa
Aleksi sinun epätoivoisuutesi löyhkää Amerikkaan asti, SE on se ongelma. Ja sinun jatkuva itsesäälissä rypeminen ja todella epämiellyttävä luonne. Kasvata ensin pallit ja hommaa itsetunto.
En ole epätoivonen en halua ketä tahansa naista ja naamaraja sentää, mistä noin päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri jolle vastasit.
Siinäpä olet, mutta turha vänistä kun et rakkautta löydä kun aivosi ovat pahemman kerran vinossa ja et edes suostu myöntämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla tuttu tapaus Threadsista. Aivan sekopää, vaatii hoitoa, ei parisuhdetta.
Jep, tää tosiaan heitteli julkisia väkivaltauhkauksia, taisi puhelinnumeroaan myös jaella että saisi hakata jonkun ja vielä ylpeili hakanneensa naisen.
Niin... miksiköhän naiset eivät kiinnostu.
En oo öö koskaa hakannu naista
Kovin kyllä Threadsissa sitä leuhkit ja siitä moni käyttäjä otti vielä kuvakaappauksia jotka ovat edelleen siellä jossain.
Ehkä olisi kannattanut käyttäytyä kuin aikuinen ja olla riehumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri jolle vastasit.
Siinäpä olet, mutta turha vänistä kun et rakkautta löydä kun aivosi ovat pahemman kerran vinossa ja et edes suostu myöntämään sitä.
Ei kiinnosta
Sitten vain kehitetään itteä ja laihdutetaan ei se auta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri jolle vastasit.
Sori diagnooseille ei voi mitää, ne on lapsuudesta tai syntymästä
Oon mä silti diagnooseista huolimatta saanut naisia ja seurustellut
En vaa enää saa jotenki kai vanhentunut tai en tiedä muuttunut ja lihonut
Vierailija kirjoitti:
Onko kalakuvia? Naiset tykkää niistä. Mitä isompi vonkale sen parempi
Kuvissa olisi hyvä olla myös mahdollisimman paljon naispuolisia kalastuskavereita, silloin naiset innostuu erityisesti.
Aktiivinen kalastusharrastus naiskavereiden kanssa on vain plussaa.
Vauvapalstan suosikkitrolli vaudissa. Huom. että nämä ketjut saavat olla vaikka sisältö on aina se sama. Ap:ta "ei vois vähempää kiinnostaa" mitä hänelle vastataan, ja silti kerjää jatkuvasti huomiota. "Ei ymmärrä" - kyllä kyllä, tuo on tullut selväksi jo varmaan 1000 kertaa, mutta silti jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yksinäistä elämä on kun ei oo naisia kavereina ja ei ne kiinnostu, mutta aika näyttää
Sä taisit juoda aika paljon ja halusit että naisetkin juo. Tai siis nainen. Ei moni tykkää kännätä.
Eihän tämä päävikainen ymmärrä että naisia ei kiinnosta huolto- tai hoivasuhde, naiset haluavat tasaveroisen parisuhteen. Se hulluus suorastaan huutaa Allun naamasta.