Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksen kelpaa naisille, vaikka asiat on hyvin

Vierailija
09.10.2026 |

40 v mies ja ihan hyvin pyyhkii elämässä, vakityössä ja elätän itseni sopivasti on rahaa, alottanut urheilun, tykkään monista asioista kattelen leffoja, kuuntelen musaa, käyn kahviloissa kahvilla jne, salilla jne. Mutta ei tule tinderissä vain osumia ja turhauttaa ja vähän masentaaki, kaipaisin naista elämääni, ihan tavallista naista, voisko naiset kertoo mikä mättää? Näytän ihan ok ja pituus hyvä.

Kommentit (253)

Vierailija
141/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on varmaa hyvin vaativia nykyää?

Sinä olet tyhmä ja yksinkertainen kuvitellessasi että kelpaisit yhtään kenellekään.

Vierailija
142/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei mulla oikein ole sanottavaa, kaikkeni oon yrittänyt, en tiedä mitä sitte, käyn parturissa, hajuvettä, parempaa paitaa, en osaa sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tyhmä ja yksinkertainen kuvitellessasi että kelpaisit yhtään kenellekään.

SInä tuskin ees saat mistää töitä koska on 200 tuhatta työtöntä, jotka ei koskaa saa töitä, mulla on loppuelämäksi töitä

Vierailija
144/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa peiliin, käy parturissa. Kaikista tärkeintä on se hyvä teksti tinderissä. Mä olen saanut tinderissä jo tänäänkin pelkästään neljä mätsiä, ihan kokoajan tulee uusia ja uusia mätsejä ja monia treffejä joka viikko. Todellakin toimii. M41

Se on ihan sama miltä Allu näyttää kun se isoin ja pahin vika on sen pään sisällä. Luonnevikainen ja asennevammainen häirikkö.

Ainaskaa en ole elämäntapatyötön

Ihan sama onko sinulla töitä ja missä, mutta sinun luonne on sen verran k*sipäistä että se työntää naiset kauas. Todella kauas. 

Eri jolle vastasit.

Vierailija
145/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osumia ei tule, et näytä hyvältä. Jos osumia tulee muttei sinua haluta chatin jälkeen nähdä, tai treffit jäävät yhteen kertaan, niin olet yksinkertainen, liian ujo tai sulla on tyhmät jutut. 

No kyl omasta mielestä näytän hyvältä

Ja äidin mielestä varmaan myös. Mutta jos osumia ei tule, niin ulkonäköönhän se loogisesti pääteltynä tökkää. Ei se siitä kieltämällä muutu. 

Allun päävikaan ja käytöstapojen puutteeseen se tökkää.

Vierailija
146/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi vielä opetella tanssimaan. Mikä pakko se on jossain tinderissä itseään tyrkyttää? Ne ne harrastukset, joissa ihmiset kohtaavat luontevasti toisiaan. Ei yksin kotona itsensä sääliminen. Nyt mies ota ja mene aluksi epämukavuusalueellesi. Jooko?

Eikö se ole aika creepyä ja ahdistavaa jos käy vaikka sinkkunaisena harrastuksessa ja käy ilmi että joku ei ole kiinnostunut siitä harrastuksesta mutta tulee vaan sinne vikittelemään naisia? Vai tietysti se pitää pitää salassa, mutta ehkä se paistaa sitten läpi kuitenkin?

Ehkä tuo tanssikurssi sitten jota aina heitellään on sellainen poikkeus kun lavatansseissa on aikoinaan moni pari kohdannut.

Tietysti jos tykkää kyseisestä harrastuksesta muutenkin, mutta sitten sinne varmaan menisi ilman mahdollista naista. Eikä niin että jättäytyy sitten pois ja mene toiseen harrastukseen kun huomaa että ryhmässä ei ollutkaan ketään joita alkaa iskeä.

Mutta jotenkin tällaiset neuvot saa vaan aina tykkäyksiä.

Vierailija
147/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI-yhteenveto

Kyllä kelpaa. Kumppanin valinnassa arvostetaan usein paljon enemmän luonnetta, luotettavuutta ja sydämen sivistystä kuin akateemista älykkyyttä tai monimutkaisuutta.

Vierailija
148/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa peiliin, käy parturissa. Kaikista tärkeintä on se hyvä teksti tinderissä. Mä olen saanut tinderissä jo tänäänkin pelkästään neljä mätsiä, ihan kokoajan tulee uusia ja uusia mätsejä ja monia treffejä joka viikko. Todellakin toimii. M41

Se on ihan sama miltä Allu näyttää kun se isoin ja pahin vika on sen pään sisällä. Luonnevikainen ja asennevammainen häirikkö.

Ihan sama onko sinulla töitä ja missä, mutta sinun luonne on sen verran k*sipäistä että se työntää naiset kauas. Todella kauas. 

Eri jolle vastasit.

no työttömiä ei kukaan huoli

Vierailija
149/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SInä tuskin ees saat mistää töitä koska on 200 tuhatta työtöntä, jotka ei koskaa saa töitä, mulla on loppuelämäksi töitä

Ikävä tuottaa pettymys, olen ollut saman työnantajan palveluksessa kohta 30 vuotta, siitä asti kun opiskelut sain päätökseen.

Millainen oma CV:si on? Ai mutta eihän sulla ole edes koulutusta eikä työkökemusta. Luuseri.

Vierailija
150/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet ruma manlet?

Vierailija
151/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no ei mulla oikein ole sanottavaa, kaikkeni oon yrittänyt, en tiedä mitä sitte, käyn parturissa, hajuvettä, parempaa paitaa, en osaa sanoa

Olet ostanut väärää hajuvettä. Siitä se kaikki on kiinni. Kallein on parasta ja siitäkös naiset vasta innostuu kun Timppa tuoksuukin luksukselle.

Niin paljon hoet tuota ylinvertaisuutta työttömiä kohtaan, niin pitäähän sen sitten jossain näkyä ja haistakin. 3000 euron design-paita päälle tai muuten saattavat luulla että olet työtön.

Vierailija
152/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnevika ja asennevamma, yksinkertaisuus ja vajaamielisyys.

Voi voi.

Vierailija
153/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys, olen ollut saman työnantajan palveluksessa kohta 30 vuotta, siitä asti kun opiskelut sain päätökseen.

Millainen oma CV:si on? Ai mutta eihän sulla ole edes koulutusta eikä työkökemusta. Luuseri.

Ei vois vähempää kiinnostaa

Vierailija
154/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri jolle vastasit.

Kyllä huolii, sinä olet vain luonteeltasi sen verran m*lkku ettei sinua huolita.

Vierailija
155/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnevika ja asennevamma, yksinkertaisuus ja vajaamielisyys.

Voi voi.

EI vois vähempää kiinnostaa, silti mulla menee hyvin nykyään

Vierailija
156/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla tuttu tapaus Threadsista. Aivan sekopää, vaatii hoitoa, ei parisuhdetta. 

Vierailija
157/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kellään ole velvollisuutta olla vähäjärkisen äijän palkinto. Allu, sä oot naisiin verrattuna hiirenpaskaa.

Normaali käytös ja itsensä elättäminen on bare minimum.  Miinusta tulee tyhmyydestä, pakkomielteisyydestä, juopottelusta ja yli 50 000 peliveloista.

Täyttä valhetta kaikki

Totuus satuttaa? Hyvä.

Vierailija
158/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla tuttu tapaus Threadsista. Aivan sekopää, vaatii hoitoa, ei parisuhdetta. 

Sä voisit mennä psykiatrille hoitoon?

Vierailija
159/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri jolle vastasit.

Kyllä huolii, sinä olet vain luonteeltasi sen verran m*lkku ettei sinua huolita.

todellaki huolitaan ja olen seurustellut monta kertaa

Vierailija
160/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tää tosiaan heitteli julkisia väkivaltauhkauksia, taisi puhelinnumeroaan myös jaella että saisi hakata jonkun ja vielä ylpeili hakanneensa naisen. 

Niin...  miksiköhän naiset eivät kiinnostu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi