En tajua miksen kelpaa naisille, vaikka asiat on hyvin
40 v mies ja ihan hyvin pyyhkii elämässä, vakityössä ja elätän itseni sopivasti on rahaa, alottanut urheilun, tykkään monista asioista kattelen leffoja, kuuntelen musaa, käyn kahviloissa kahvilla jne, salilla jne. Mutta ei tule tinderissä vain osumia ja turhauttaa ja vähän masentaaki, kaipaisin naista elämääni, ihan tavallista naista, voisko naiset kertoo mikä mättää? Näytän ihan ok ja pituus hyvä.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Jos vain pääsee kontaktiin naisten kanssa, niin keskustelutaito vaikuttaa eniten. Miten osaa kuunnella ja käydä dialogia.
Mieleen tulee kuitenkin, että jos noin kauheesti haluat naista, niin oletkohan liian päällekäypä…? Liika innokkuus on rasittavaa.
Lisäisin, että tinderissä vuorovaikuttaessa kirjoitustaito on se keskustelutaito.
Luepa ap aloituksesi ihan ajatuksella ja mieti, onko tuollainen itseilmaisu oikeasti sellaista, mitä voi odottaa keski-ikäiseltä, hyvässä asemassa olevalta mieheltä? Ei ole. Toisin sanoen, valehtelet vähintään puolet siitä, mitä itsestäsi kerrot.
Olet vielä sitä ikäluokkaa, joka on joutunut koulussa opettelemaan kaunokirjoitusta ja lukemaan kirjoja, joten ainoa syy noin huonoon kirjalliseen ilmaisuun on heikkolahjaisuus tai laiskuus. Kumpikaan ei houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vain pääsee kontaktiin naisten kanssa, niin keskustelutaito vaikuttaa eniten. Miten osaa kuunnella ja käydä dialogia.
Mieleen tulee kuitenkin, että jos noin kauheesti haluat naista, niin oletkohan liian päällekäypä…? Liika innokkuus on rasittavaa.Lisäisin, että tinderissä vuorovaikuttaessa kirjoitustaito on se keskustelutaito.
Luepa ap aloituksesi ihan ajatuksella ja mieti, onko tuollainen itseilmaisu oikeasti sellaista, mitä voi odottaa keski-ikäiseltä, hyvässä asemassa olevalta mieheltä? Ei ole. Toisin sanoen, valehtelet vähintään puolet siitä, mitä itsestäsi kerrot.
Olet vielä sitä ikäluokkaa, joka on joutunut koulussa opettelemaan kaunokirjoitusta ja lukemaan kirjoja, joten ainoa syy noin huonoon kirjalliseen ilmaisuun on heikkolahjaisuus tai laiskuus. Kumpikaan ei houkuttele.
Sille en voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä silti diagnooseista huolimatta saanut naisia ja seurustellut
Miksi sinun seurustelut loppuu? Kannattaa seurustella kun sen kivan löytää jos seurustella haluaa.
Koska edellinen ei ollut mun tyyppiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkaa peiliin, käy parturissa. Kaikista tärkeintä on se hyvä teksti tinderissä. Mä olen saanut tinderissä jo tänäänkin pelkästään neljä mätsiä, ihan kokoajan tulee uusia ja uusia mätsejä ja monia treffejä joka viikko. Todellakin toimii. M41
Se on ihan sama miltä Allu näyttää kun se isoin ja pahin vika on sen pään sisällä. Luonnevikainen ja asennevammainen häirikkö.
Ainaskaa en ole elämäntapatyötön
Ihan sama onko sinulla töitä ja missä, mutta sinun luonne on sen verran k*sipäistä että se työntää naiset kauas. Todella kauas.
Eri jolle vastasit.
no työttömiä ei kukaan huoli
Kyllä huolii, sinä olet vain luonteeltasi sen verran m*lkku ettei sinua huolita.
todellaki huolitaan ja olen seurustellut monta kertaa
Niin minäkin ja olen työtön, tälläkin hetkellä ihanassa ja rakastavassa parisuhteessa. Joten kyllä vika on siellä sinun korvien välissä.
Onnea onnea, mäpä oon töissä
Siinäpä olet, mutta turha vänistä kun et rakkautta löydä kun aivosi ovat pahemman kerran vinossa ja et edes suostu myöntämään sitä.
Sori diagnooseille ei voi mitää, ne on lapsuudesta tai syntymästä
Et niin, mutta olet aikuinen ja kykeneväinen ottamaan vastuun teoistasi ja olla piiloutumatta niiden taakse. Minullakin on kaikenlaista diagnoosia, en silti käytä niitä tekosyinä tehdä asioita ja olla ottamatta vastuuta.
Mulle kelpais ihan tavallinen lihavakin nainen ei ole kyse siitä ollenkaan
Mielellään se lihava nainen käyttäis tiukkoja housuja ja paitoja ja farkkuja
Sussa ei ole aloituksen mukaan mitään erityisen kiinnostavaa. Mitään. Se ei kerro edes et mikä sua kiinnostaa. Kiinnostusta, sitä ei ole siis mihinkään suuntaan, eikä parinmuodostuksessa yhtään millään ole niin paljon väliä kuin kiinnostuksella.
Käyttäjä2761 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleen tulee kuitenkin, että jos noin kauheesti haluat naista, niin oletkohan liian päällekäypä…? Liika innokkuus on rasittavaa.Lisäisin, että tinderissä vuorovaikuttaessa kirjoitustaito on se keskustelutaito.
Sille en voi mitään
Olet aikuinen ja kykeneväinen oppimaan. Tavalla tai toisella.
Eri jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Sussa ei ole aloituksen mukaan mitään erityisen kiinnostavaa. Mitään. Se ei kerro edes et mikä sua kiinnostaa. Kiinnostusta, sitä ei ole siis mihinkään suuntaan, eikä parinmuodostuksessa yhtään millään ole niin paljon väliä kuin kiinnostuksella.
Silti mä kaipaan kumppania ja läheisyyttä
Käyttäjä2761 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kukaan ei kaipaa sinun seuraasi, niin asetelma on melko vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2761 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kukaan ei kaipaa sinun seuraasi, niin asetelma on melko vaikea.
Monet miehet jää yksin ja naiset. Sellasta se on. No ei voi mitää jos ei kaipaa. En luovuta
Luin vaa otsikon, mut todennäkösesti et tykkää aidosta yhteydestä, et koirista lapsien sijaan, irttarseista yms
Anton. Olet jo 43v.
Lihonut entisestäsi. Alkoholiongelma. Hirveästi velkaa. Pullaposket. Elämänhallinta täysin hukassa. Rapakunnossa.
Valehtelet jatkuvasti, kaikesta. Uliset, valitat, ryvet itsesäälissä. Yli 10 vuotta tätä samaa sontaa.
Minä en anna mitään neuvoa. Koska mitään et kuuntele kun kaikki pitäisi tuoda hopealusikalla eteen.
Onko sinulla ap siskoa, minusta tuntuu, että monella ikuisella poikamiehellä on ollut vähän tyttöjä lähipiirissä ja sitten kun tytöt ovat alkaneet kiinnostaa nämä ovatkin ihan outoja olentoja ja ei tiedä miten tässä nyt sitten toimitaan. Silti naamaan olisi päästäv lisäksi on oletus, että vielä paapovat kuin äiti aikoinaan.
Jos naisen haluaa kumppaniksi, pitää olla kiinnostunut naisesta, tämän ajatuksista, kysellä mitä tämä haluaa, mitä tämä ajattelee, pitää olla kiinnostunut tämän työstä, harrastuksista ja kertoa itsestään.
Katsele ympärillesi kaiken näköiset ja kokoiset ihmiset pariutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Anton. Olet jo 43v.
Lihonut entisestäsi. Alkoholiongelma. Hirveästi velkaa. Pullaposket. Elämänhallinta täysin hukassa. Rapakunnossa.
Valehtelet jatkuvasti, kaikesta. Uliset, valitat, ryvet itsesäälissä. Yli 10 vuotta tätä samaa sontaa.Minä en anna mitään neuvoa. Koska mitään et kuuntele kun kaikki pitäisi tuoda hopealusikalla eteen.
Kaikki ei ole sori totta. Mulla menee iha hyvin ja tulot ovat kasvaneet
Mitä sitten jos on lihonut ja velkaa?
Ei tartte kuin vilkaista aloitusta... ALLU!!!!
-vihaa naisia
-vihaa miehiä
-tyhmä ja oppimisvaikeudet
-aggressiivinen kaikkia kohtaan
-valehtelee
-70 tonnia kulutusluottoja
-.......
Käyttäjä2761 kirjoitti:
Mitä sitten jos on lihonut ja velkaa?
Asuntovelka ok, sun 70t pelivelat ei ok
Olen ollut 1,5 vuotta poissa tältä palstalta. Ja mikä ketju lävähtää heti silmille. Allu. Miksei tälle hullulle pysty kukaan mitään tekemään?
Miksi sinun seurustelut loppuu? Kannattaa seurustella kun sen kivan löytää jos seurustella haluaa.