Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksen kelpaa naisille, vaikka asiat on hyvin

Vierailija
09.10.2026 |

40 v mies ja ihan hyvin pyyhkii elämässä, vakityössä ja elätän itseni sopivasti on rahaa, alottanut urheilun, tykkään monista asioista kattelen leffoja, kuuntelen musaa, käyn kahviloissa kahvilla jne, salilla jne. Mutta ei tule tinderissä vain osumia ja turhauttaa ja vähän masentaaki, kaipaisin naista elämääni, ihan tavallista naista, voisko naiset kertoo mikä mättää? Näytän ihan ok ja pituus hyvä.

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele asiasta AIn kanssa ja hio sopiva taktiikka

Ali antaa sinulle hyviä neuvoja, samoin muut parturismiehet. 

Vierailija
122/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kellään ole velvollisuutta olla vähäjärkisen äijän palkinto. Allu, sä oot naisiin verrattuna hiirenpaskaa.

Normaali käytös ja itsensä elättäminen on bare minimum.  Miinusta tulee tyhmyydestä, pakkomielteisyydestä, juopottelusta ja yli 50 000 peliveloista.

Täyttä valhetta kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kellään ole velvollisuutta olla vähäjärkisen äijän palkinto. Allu, sä oot naisiin verrattuna hiirenpaskaa.

Normaali käytös ja itsensä elättäminen on bare minimum.  Miinusta tulee tyhmyydestä, pakkomielteisyydestä, juopottelusta ja yli 50 000 peliveloista.

Täyttä valhetta kaikki

Mulla on silti vakityöpaikka ja monet on nykyää työttömiä ja miettii miksen kelpaa mihkää töihin se on voi voi

Vierailija
124/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kai sitten jotain teen väärin, vaikea keskustella nykyää naistenkaa ei ole naispuolisia kavereitakaa, käyn töissä mut juttelen vaa miehille ja sillee, en tiedä baaris välil juttelen, koen olevani vähän erilainen kun muut usein yksin

Vierailija
125/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kai sitten jotain teen väärin, vaikea keskustella nykyää naistenkaa ei ole naispuolisia kavereitakaa, käyn töissä mut juttelen vaa miehille ja sillee, en tiedä baaris välil juttelen, koen olevani vähän erilainen kun muut usein yksin

Tarvisin enempi jotain kontaktia naisiin treffiseuraa tai muuten vaan, joskus oli kavereitaki nykyää on vaan työpaikka sielä menee hyvin, mut sit oon niin yksin muuten elämässä, juoppokaverit jo heittäny pihalle

Vierailija
126/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai oon sit semmonen ihminen ettei mun seuras viihdy ketää tai naisetkaa emmä osaa sanoa, oon kai hankala

Vierailija
127/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuorempana olin kai erilainen ja mulla oli kavereita ja naisiaki

Vierailija
128/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyää tuntuu et osa on yksin ja viihtyy, mä en viihdy, ja kaikilla on jo omat kaverit ja piirit, naiset on omis porukois baarissa eikä niitä oikein kiinnosta

Vierailija
129/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa peiliin, käy parturissa. Kaikista tärkeintä on se hyvä teksti tinderissä. Mä olen saanut tinderissä jo tänäänkin pelkästään neljä mätsiä, ihan kokoajan tulee uusia ja uusia mätsejä ja monia treffejä joka viikko. Todellakin toimii. M41

Vierailija
130/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa peiliin, käy parturissa. Kaikista tärkeintä on se hyvä teksti tinderissä. Mä olen saanut tinderissä jo tänäänkin pelkästään neljä mätsiä, ihan kokoajan tulee uusia ja uusia mätsejä ja monia treffejä joka viikko. Todellakin toimii. M41

No en ymmärrä, ootko sit komea? Mulla on ihan hyvä teksti.

Vierailija
131/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mä näytän ihan hyvältä mutta ei tule osumia.

Vierailija
132/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Allu, Allu, Allu. Anton Ekman. Sä et vaan ymmärrä, vieläkään. Yhtään mitään yhtään mistään.

Vierailija
133/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mä näytän ihan hyvältä mutta ei tule osumia.

No onhan noi hoikat missin näköset naiset vaativia ja ymmärrän, mulle kelpais tavallinenkin.

Vierailija
134/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Allu, Allu, Allu. Anton Ekman. Sä et vaan ymmärrä, vieläkään. Yhtään mitään yhtään mistään.

Tiedäks mua ei kiinnosta vaikka mitä musta ajattelet

Vierailija
135/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nainen jopa työtön kelpaisi, vähän ylipainonen, muodokas, naisellinen tottakai, mukava, kiva, tulee toimee, ei lapsia, vähän myös tykkää käydä baareissa

Vierailija
136/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama miltä Allu näyttää kun se isoin ja pahin vika on sen pään sisällä. Luonnevikainen ja asennevammainen häirikkö.

Vierailija
137/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on tavalliset naiset kyllä, suurin osa naisista on tasokkaita koulutettuja ja vähintää heiltä löytyy kallis auto ja hyvä palkka ja rahaa.

Vierailija
138/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun ulinat vol. 926862851?

Vierailija
139/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet Allu, piiloudut joka kerta tuon "en ymmärrä"/"en tajua" mantrasi taakse vaikka täällä on sadat, ellei tuhannet kerrat ihmiset selittäneet että mistä se kiikastaa kun et löydä seuraa. 

Ja monet kerrat olemme nähneet sinun räjähtävän aggressioon ja edelleen, jos olet Allu niin Threadsissa ylpeilit pahoinpidelleesi naisen. Niin.. kuka nainen haluaa elää ihmisen kanssa joka ei pelkää tarttua fyysiseen väkivaltaan heti kun aivoissa napsahtaa milloin mistäkin syystä.

Nostan tämän viestini koska selvästi se meni sinulta ohi. 

Tuossa on muutama kohta miksi sinun tilanne suhderintamalla on mikä on.

Vierailija
140/253 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama miltä Allu näyttää kun se isoin ja pahin vika on sen pään sisällä. Luonnevikainen ja asennevammainen häirikkö.

Ainaskaa en ole elämäntapatyötön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi