En tajua miksen kelpaa naisille, vaikka asiat on hyvin
40 v mies ja ihan hyvin pyyhkii elämässä, vakityössä ja elätän itseni sopivasti on rahaa, alottanut urheilun, tykkään monista asioista kattelen leffoja, kuuntelen musaa, käyn kahviloissa kahvilla jne, salilla jne. Mutta ei tule tinderissä vain osumia ja turhauttaa ja vähän masentaaki, kaipaisin naista elämääni, ihan tavallista naista, voisko naiset kertoo mikä mättää? Näytän ihan ok ja pituus hyvä.
Kommentit (253)
Anton E. taas ulisemassa samaa paskaa kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tuntematta sanoa missä mättää. Ehkä arvosi ovat pielessä, alennat puheellasi naisia tai naurat ilkeästi toisen onnettomuudelle. Emme voi tietää. Tai sitten voit olla yksinkertaisesti ruma, että tervetuloa rumien veneeseen.
En todellakaa ole ruma, siitäkö on kiinni ettei saisi naista vai?
En ole nähnyt naamatauluasi. Valitettavan moni kumppanitta jääneistä miehistä (lehdissä valittavat) ovat yksinkertaisesti rumia. Se on ikävää, että rumatkin sorsivat toisiaan, mutta se on ymmärrettävää, koska omille lapsille halutaan parempaa kohtaloa, kuin itselle. Harva hyvännäköinen jää ilman kumppania, vaikka olisi persläpi luonteeltaan tai vähän vajaa tavalla tai toisella. Tämä on kauniiden ihmisten maailma. Tourette-Baileykin on naimisissa, koska on kaunis. Kukaan ei samanlaisella luonteella ja taudinkuvalla ottaisi samanlaista kiroilevaa kustannusvuorta itselleen. Mutta kun nätti nainen imee munaa, niin johan kelpaa. Mitäs pienistä vioista, vaikka näkyvät ja kuuluvat kilometrien päähän.
No sanotaanko ennen naiset kehui jopa komeeksi osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osumia ei tule, et näytä hyvältä. Jos osumia tulee muttei sinua haluta chatin jälkeen nähdä, tai treffit jäävät yhteen kertaan, niin olet yksinkertainen, liian ujo tai sulla on tyhmät jutut.
No kyl omasta mielestä näytän hyvältä
Katsos, sillä ei ole seksuaalista merkitystä mitä mieltä sinä itse olet tuosta. Naisen mielipide on ainoa mikä ratkaisee. Jos ei tärppää et ole hyvännäköinen vaikka luuletkin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osumia ei tule, et näytä hyvältä. Jos osumia tulee muttei sinua haluta chatin jälkeen nähdä, tai treffit jäävät yhteen kertaan, niin olet yksinkertainen, liian ujo tai sulla on tyhmät jutut.
No kyl omasta mielestä näytän hyvältä
Katsos, sillä ei ole seksuaalista merkitystä mitä mieltä sinä itse olet tuosta. Naisen mielipide on ainoa mikä ratkaisee. Jos ei tärppää et ole hyvännäköinen vaikka luuletkin niin.
No ennen tärppäs ihan sama.
Minäkään en tajua. On se ihme juttu! Kumma kerrassaan.
Mutta nyt saa olla tää sivusto ei jaksa enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt saa olla tää sivusto ei jaksa enää ollenkaan.
* sanoo hän, palaten taas pian *
Toimit väärästä energiasta käsin eli puute-energiasta. Ajattelet että se toinen ihminen tuo elämääsi kaiken onnen. Ei se niin ole. Sinun täytyy arvostaa itseäsi ensin ja luoda elämäsi niin että voit elää ilman kumppania. Harrastukset ja unelmat voi tuoda elämään iloa. Kohta huomaat että pärjäät ilman kumppania paremmi. Jos olet sinut itsesi kanssa elämä on helpompaa ja parempaa. Et vaan tyydy sellaiseen epätyydyttävään suhteeseen. Haluat oikean suhteen jossa olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat naiselta tai parisuhteelta?
Ja miksi vakikumppani pitää olla?
Ahteria, ahteriapa tietysti mitäpä sitä muuta ja ois kyllä hyvä jos tykkäis siivouksesta.
Täällä trollailee jo muutama vale-Allu joka jäljittelee tuota heikkomielistä tyyliä. Turha vastailla, sillä mikään ei mene jakeluun.
tuo johtuu siitä, että tykkäät ap vain niistä kaikista upeimmista ja suosituimmista naisista, joilla on runssaasti valinnanvaraa sinkkumiehissä. Sun pitää alentaa tasoasi ja tutustua niihin tavallisiin naisiin.
ei ole helppoa meillä tavallisilla naisillakaan: olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 68 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään pari kuukauden tapailun jälkeen. Miehillä on vaan kriteerit niin korkealla, ettei kukaan tavallinen nainen kelpaa heille.
Sama se on työelämässä. Ei kelpaa, vaikka on kouluttautunut, työkokemusta, motivaatiota, elämäntavat kunnossa, siisti, normaalipainoinen, terve ja täysjärkinen. Vika ei ole yksilössä, vaan tässä ajassa ja yhteiskunnassa, joka on luotu eriarvoistamaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
ei ole helppoa meillä tavallisilla naisillakaan: olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 68 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään pari kuukauden tapailun jälkeen. Miehillä on vaan kriteerit niin korkealla, ettei kukaan tavallinen nainen kelpaa heille.
Olet edelleen säälittävää luuseri. Lisäksi melkoinen horoperse kun jokaiselle olet persettä tyrkyttämässä. Kuvottavaa tuollainen touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahteria, ahteriapa tietysti mitäpä sitä muuta ja ois kyllä hyvä jos tykkäis siivouksesta.
No sittenhän kumppaniksi käy myös mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän kumppaniksi käy myös mies.
Tai koera, ne kun tykkää nuoleskella lattioita.
En ole nähnyt naamatauluasi. Valitettavan moni kumppanitta jääneistä miehistä (lehdissä valittavat) ovat yksinkertaisesti rumia. Se on ikävää, että rumatkin sorsivat toisiaan, mutta se on ymmärrettävää, koska omille lapsille halutaan parempaa kohtaloa, kuin itselle. Harva hyvännäköinen jää ilman kumppania, vaikka olisi persläpi luonteeltaan tai vähän vajaa tavalla tai toisella. Tämä on kauniiden ihmisten maailma. Tourette-Baileykin on naimisissa, koska on kaunis. Kukaan ei samanlaisella luonteella ja taudinkuvalla ottaisi samanlaista kiroilevaa kustannusvuorta itselleen. Mutta kun nätti nainen imee munaa, niin johan kelpaa. Mitäs pienistä vioista, vaikka näkyvät ja kuuluvat kilometrien päähän.