Kuolemaantuomittu joka ei kuollut. Hänestä on tullut nyt ongelma, että mitä hänelle pitäisi tehdä:(
Hän on vironnut henkiin ja on ihan järjissään. Kädet ei kuulemma toimi epäonnistuneiden toimien takia.
Voi hyvänen aika mikä sotku:(
Kommentit (79)
Jumala aika selvästi sanoi, että ette tapa tätä naista.
Sitten on sellaisia, joita jumala on yrittänyt tappaa, mutta lääkärit väen vängällä pelastavat. Nämä ovat niitä todellisia pahiksia.
Vierailija kirjoitti:
Äärivasemmistomedialla on jokin ihme hinku ihailla ja kehua tätäkin rikollista ja sitä vauvojen kuristajaa.
Kuka vit tu häntä ihailee?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tumpelot tekijät jos eivät saa ihmistä hengiltä. Miten voi olla edes mahdollista?
Vanha kunnon teloituskomppania kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuula otsaan.
Et ole lainkaan empaattinen ihminen. Et missään määrin. Ei hitustakaan.
ap
Armahtaa pitäis kun ei mr. kuolemallekkaan kelpaa...Mahtoi olla yllätys ku herää hengissä, mikki huuleen, kysymys: Miltä nyt tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisivat oppia näistä avustettu itsemurha maista. Litkut naamaan ja se on siinä.
Hyvä pointti.
Taitaa olla niin että noihin teloituksiin ei osallistu ammattilaiset olleenkaan, vaan kaikki pelkkiä amatöörejä(?).
ap
Hyvin nukun yöni tästä eteenpäinkin. Tuo tyyppi on kuitenkin aika kaukana.
Oikeusjärjestelmän pitäisi olla esimerkkinä, että noin ei toimita, eikä kostaa ja kiduttaa. Tämäkin nainen on joidenkin lapsi ja läheinen. Ja omaisille ja läheisille varmasti jo riittävän tuskallista, kun henkilön elämä menee noin pahasti raiteiltaan. Kuolemantuomio ei ole oikein omaisia kohtaan.
Mun mielestä tuomio on suoritettu nyt kokonaisuudessaan ja pitäisi vapauttaa.
Hän on tuomionsa kärsinyt, mielestäni se saa riittää. Hänet tuomittiin tapettavaksi ruiskeella ja ruiskeet hän otti ja sai. Ei kuollut mutta eihän se hänen vikansa ollut. Vapaaksi vaan.
Eikös paikallisen poliisilaitoksen varaston perältä löytyisi edes puhkiammuttu 1911 ja yksi patruuna? Homma hoidettu. Moisen sadistisen murhaajan hoitaminen on viimeinen asia johon kannattaa senttiäkään tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hänet pitäisi päästää vapaaksi, jos siis haluaa, en tunne tapausta. Jenkithän vetoaa aina jumalaan, raamattuun jne ja jos ihminen jää eloon tuollaisesta toimenpiteestä niin voisiko se olla jonkinlainen merkki yläkerrasta? Onhan Suomessakin näitä nuorena tappaneita ja taitavat olla tänä päivänå vapaalla jalalla. Eikö jossain Seinäjoella tms joku teini tappanut oman kaverinsa ja jossain hänkin nykyään varmaan oleilee, vapaana.
Pikemminkin jonkinlainen merkki myrkkyä pistäneen lääkärin ammattitaidottomuudesta, varsinkin kun tämä ei ilmeisesti kyseiselle lääkärille ollut ensimmäinen kerta.
En kannata kuolemantuomiota kuin ehkä erityisen rajuista rikoksista ihmisyyttä vastaan (vrt. Nürnbergin oikeudenkäynnit), mutta jos välttämättä sellaisia halutaan, miksei ammuttaisi isolla pyssyllä takaraivoon? Olisi taatusti kivuton lähtö tuomitulle. Sen ainakin itse valitsisin mieluiten, jos olisin tuollaisessa asemassa.
Teloittajia, ei teloitettavaa, varten tuollaiset "siistit ja inhimilliset" teloitustavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta hän haastaa varmaan oikeuteen nämä teloittajat.
Toivottavasti. Hän itse oli ollut valmis kuolemaan ja hyväksyi tuomionsa ja nyt vietiin vielä sairaalaan että heräisi.
Kunnon kummeli -sketsi 😀😂
Pitäiskö päästään irrottaa pala. Ilman puudutusta tai huumeita.
Eikös itse tehnyt niin.
Mitä kamalaa hän oli tehnyt kun kuolemantuomion sai? Onhan noita kaikenlaisia hirviömurhaajia ollut jotka ei kuitenkaan saa noin kovaa tuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tuomionsa kärsinyt, mielestäni se saa riittää. Hänet tuomittiin tapettavaksi ruiskeella ja ruiskeet hän otti ja sai. Ei kuollut mutta eihän se hänen vikansa ollut. Vapaaksi vaan.
Eiköhän se voidaan vaikka hakata kuoliaaksi? Huo rahan se on ollut lapsesta saakka
Mitä ihmettä jonkun prsreikävaltion rikollisten kohtalo voikin kiinnostaa suomalaisia näin kamalasti? Samaistuuko suomalaiset näin voimakkaasti amerikkalaiseen kaikenväriseen roskissakkiin? Heh. Tänäänkin siellä taidettiin myrkyttää hengiltä joku.
USA hukkuu mielipuoliinsa ja kriminaaleihin ja täällä itketään jonkun psykoakan perään. Hänhän kidutti uhriaan, joten ehkä tämä on juuri oikea kohtalo hälle. Kuula kalloon vain kun kerta pääsee jo kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö päästään irrottaa pala. Ilman puudutusta tai huumeita.
Eikös itse tehnyt niin.
Tänään se olisi oikeudenmukaista ja kohtuullista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hänet pitäisi päästää vapaaksi, jos siis haluaa, en tunne tapausta. Jenkithän vetoaa aina jumalaan, raamattuun jne ja jos ihminen jää eloon tuollaisesta toimenpiteestä niin voisiko se olla jonkinlainen merkki yläkerrasta? Onhan Suomessakin näitä nuorena tappaneita ja taitavat olla tänä päivänå vapaalla jalalla. Eikö jossain Seinäjoella tms joku teini tappanut oman kaverinsa ja jossain hänkin nykyään varmaan oleilee, vapaana.
Pikemminkin jonkinlainen merkki myrkkyä pistäneen lääkärin ammattitaidottomuudesta, varsinkin kun tämä ei ilmeisesti kyseiselle lääkärille ollut ensimmäinen kerta.
En kannata kuolemantuomiota kuin ehkä erityisen rajuista rikoksista ihmisyyttä vastaan (vrt. Nürnbergin oikeudenkäynnit), mutta jos välttämättä sellaisia halutaan, miksei ammuttaisi isolla pyssyllä takaraivoon? Olisi taatusti kivuton lähtö tuomitulle. Sen ainakin itse valitsisin mieluiten, jos olisin tuollaisessa asemassa.
Teloittajia, ei teloitettavaa, varten tuollaiset "siistit ja inhimilliset" teloitustavat.
Varmaan ei oikein löydy halukkaita tekijöitä tuohon.
Toivottavasti. Hän itse oli ollut valmis kuolemaan ja hyväksyi tuomionsa ja nyt vietiin vielä sairaalaan että heräisi.