Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlabudjetti 2000 euroa, häävieraita 100. Onko ihan mahdoton yhtälö?

Vierailija
01.06.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkukahvit.

Toki riippuu ihan mistä päin Suomea olet, mutta esim pk-seuduilla paremmissa ravintoloissa lasketaan 35-45 euroa/henkilö ja se ei sisällä juomia eikä taida olla hääkakkuakaan.

ELi vaikka teillä olisi puolet tuosta, niin en usko että saatte ruoat, osan juomista ja hääkakun 20 euroa/vieras ja vielä juhlapaikka ja bändi päälle.

Ei onnistu.

Vierailija
2/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikan vuokrat? hääpuvut? kukat? sormukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi löydätte edullisen paikan.

Vierailija
4/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan ja muut Hyvinkään Seurakunnan keittiöstä. Eli jos kaikki vieraat yli 12W niin ruoka yhteensä 1700e eli 17e/henkilö. Lapset oli muistaakseni 14e 3-12w eli ihan hyvin mahtuu tuohon budjettiin kaikki. Eli siis tuo kattaa alkuruuan, pääruoan (montaa eri vaihtoehtoa) ja kahvit ja kakun + juomat. Ja tilavuokra oli 50e ja jos koristelun olisi halunnut saurakunnan puolesta se olisi ollut toiset 50e lisää.

Vierailija
5/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ruuan ja muut Hyvinkään Seurakunnan keittiöstä. Eli jos kaikki vieraat yli 12W niin ruoka yhteensä 1700e eli 17e/henkilö. Lapset oli muistaakseni 14e 3-12w eli ihan hyvin mahtuu tuohon budjettiin kaikki. Eli siis tuo kattaa alkuruuan, pääruoan (montaa eri vaihtoehtoa) ja kahvit ja kakun + juomat. Ja tilavuokra oli 50e ja jos koristelun olisi halunnut saurakunnan puolesta se olisi ollut toiset 50e lisää.

Vierailija
6/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään varustelukilpailu. Toivottavasti saatte riittämään.

Vierailija
7/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vain AP:n esittämään kysymykseen. Eli pystyy järjestämään kunnon ruokahäät 100 hengelle 2000e.

T.6

Vierailija
8/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita oli kyllä vaan 40 ja rahaa meni yhteensä kaikki ruuat,juomat ja puvut jne.. kaikki mitä piti hommaa niin n. 2000 euroo...

Vierailija
9/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä miehellä siskoja 6 kpl. Heidän työllä tehtiin ruuat ja koristelut jne.

Vierailija
10/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alkoholitarjoilua ei siihen kuulu eikä mitään ihmeellisimpiä herkkuja, kuten esim hääkakkua, joka yksin varmaan maksaa jo muutaman satasen. Meillä esim vauvan ristiäiskakku 50 hengelle maksoi yli 60 euroa, joten kyllä hääkakku varmaan on kalliimpi. Pelkästään kakkuun saat menemään varmaankin ainakin 250e??? Arvaus kylläkin...

Vierailija
11/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastasin vain AP:n esittämään kysymykseen. Eli pystyy järjestämään kunnon ruokahäät 100 hengelle 2000e.

T.6

Vierailija
12/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fazerilla (kts netistä) hääkakku maksaa 2,50-4,50 e/henkilö, eli kakkuun menee jo se 250 euroa halvimmillaan.

Vierailija
13/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyisi tuo tilavuokra..

Vierailija
14/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halvan tilan, hankitte tukusta ruokatarpeet, leivotte itse, ette käytä rahaa koristeluun, vuokraatte halvimmat puvut tai lainaatte jonkun vanhoja niin saattaa juuri ja juuri riittää. Siis ruokahäihin sadalle hengelle. Kuvaajaksikin täytyy joku ilmainen tuttu löytää.

Vierailija
15/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetin mukaan kun suunnittelee, raha riittää. Meillä oli alkoholittomat ruokahäät ja vieraita n. 100. En muista, mikä häiden loppusumma oli, mutta ei varmaan tuota 200 euroakaan. Saatiin todella halpa maalaispitopalvelu, joten ei tarvinnut itse tehdä ruokiakaan.

Vierailija
16/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahdoton yhtälö, jos tarjoat kahvia ja keksejä/ pullaa/ pelkän täytekakun...

Ps.

ONNEA jokatapauksessa hääpärille!!!

Vierailija
17/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö täällä ihmisten mielestä voi hääkakkua ja ruokia tehdä itse? Me ainakin tehtiin eikä ollut mitään karjalanpaistimeininkiä vaan kunnon monipuoliset ja tyylikkäät ruoat, kahvitarjottavat, kakku, juomat...

Eli mun mielestä ruoka ja juoma ei oo suurin ongelma tossa budjetissa jos vaan osaa käyttää mielikuvitusta. Itse mietin kuinka riittää tuo summa sormuksiin, hääpukuun, kenkiin, alusvaatteisiin jne.

Vierailija
18/18 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim. kukka-asetelmat tehtiin itse ja valokuvaaja oli tuttu, joka tosin nyttemmin jo ammattikuvaaja, häälahjaksi meille kuvasi häämme :) Hääpuku ja sormus ei kyllä tuohon 2000 euron budjettiin mahdu. Meilläkin oli ihan kunnon ruokatarjoilut ja kakkukahvit. Hinta alkumaljoineen jotain 17e/hlö, tilavuokraa eivät perineet erikseen. Niin, tuohon hintaan sisältyi vielä booli, muut juomat maksoivat jokainen itse. Bändi napattiin jostain lehti-ilmoituksesta, maksoi 100e ja oli ihan huippu! Pystyttekö yhtään karsimaan vieraslistaa, sillähän saa helpoiten kuluja pienemmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi