Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varovaisesti kurkin tälle puolellelle...

01.06.2007 |

Meillä on ennestään 2v hoidoilla saatu poika ja nyt odotettu kakkonen on ilmoittanut tulostaan. Ihan aluillaan on raskaus vielä, la vasta 1.2.08. viikkoja tällä hetkel viisi. Löytyykö helmikuisia vielä muita?

Ensimmäinen neuvola juhannuksen jälkeisellä viikolla ja heinäkuun alussa alkuraskauden lekuri.

t:onnellinen mutta varovainen sininenkirsikka

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta " hieman yllättäen" lopetin imettämisen 7 viikkkoa sitten ja heti ekasta kierrosta tärppäsi.

Yllättynyt olen koska kakkosta emme meinnanneet saada millään aluilleen. Olimme juuri aloittamassa lapsettomuushoidot kunnes tärppäsi luomusti.

Kakkonen on nyt 1v1kk ja esikoinen 4v2kk.

Maanantaina kävimme yksityisellä ultrassa ja lasketuksi ajaksi saimme 1.2.08

ilonella3 rv 5+6

Vierailija
22/28 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovaisesti...Meillä 3. ICSI hoito toi ensimmäisen plussan jo pp8 tienoilla. Siitä sitten jännättiin verikokeeseen, joka oli pp 14 ja hcg lukema oli 343 eli kai tässä nyt alustavasti ollaan raskaana : )

Nyt menossa muistaaksen 6+1, ehkä...Ensi viikolla olisi ensimmäinen ultra ja siellä selviää onko tyyppi oikeassa kohdassa ja onko sillä kaveria..Kaksi alkiota siis siirrettiin.

Oireita ei oikeastaan ole kooma väsymyksen lisäksi mitään. Vihannekset maistuu paremmin ja äksyilyttää, mutta toki tuo äksyily johtuu myös siitä, että en voi/halua polttaa tupakkia....

Laskettuaika olisi alustavasti 3.2.07

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettuaika siis 2008 puolella...Jännä muuten Ilonella3 miten nuo raskausviiikot on. Olenkohan sekoillut nyt jotenkin...Meillä ultra 15.6 ja silloin hoitaja sanoi olevan 7+1?

Vierailija
24/28 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siis Unistepin testillä haalean mutta selkeän viivan viime sunnuntaina kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Sitten tällä viikolla olen tehnyt kaksi Predictorin testiä joihin tuli erittäin haaleat täplät. Soitin jo neuvolaan ja varasin ajan heinäkuun alkuun. Siellä sanottiin että la ois 8.2.08. Netin mukaan olen saanut la:ksi 9.2.

No, mulla ei mitään erityisiä raskausoireita ole vielä tuntunut ellei sitten jotain ruokahimoja oteta huomioon. Salaattia tekee mieli ja suklaahimo oli aiemmin. Vatsaa on nipistellyt ja paineen tunnetta on ollut.

Onko kellään muulla mitään vuotoja ollut? Mulla on välillä tullut papruun ihan kirkasta verta, mutta vähän ja sitten se on taas mennyt ohi. tosin edellisessä raskaudessani oli myös vuotoa alussa.

Henkinen puoli tässä on raskaampi, koska en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Meille tuli avoero ennenkuin tiesin olevani raskaana. Mies on kieroillut selkäni takana ja aikoo viedä lapset! Tänään tuli käräjäoikeudesta lappu.

Sitten kun kerroin että olen luultavasti raskaana, hän painosti mua aborttiin. Haluaisi tehdä jonkun sopimuksen ettei hän tule olemaan mitenkään vastuussa tulevasta lapsesta!!! Ja kuitenkin on haihatellut kaikkea yhteisestä tulevaisuudesta.

Olen ihan pihalla tästä kuviosta ja tiedän että mun ois paras päästä tosta äijästä eroon. En jaksaisi tähän mitään huoltajuuskiistoja ja aborttia en kyllä aio tehdä vaikka mikä olis.

Toivottavasti teillä muilla asiat on hyvin, tää on ihan sairasta hommaa tämmönen :(

Kukakohan uskaltais aloittaa helmiksille oman ketjun, vaikka alussahan tässä ollaan :)

yöterkuin peppirella

Vierailija
25/28 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovasti toiveikkaana nimeän tämän vatsani helmiäisiin, laskurin mukaan la 06. helmikuuta. selkeät raskauden oireet, mutta kolmesta raskaustestistä viikko sitten kaksi reunimmaista haaleita plussia ja keskimmäinen miinus. onko muille käynyt näin? en jaksa odottaa kesäkuun viimeisen viikon neuvolaa vaan päätin investoida vielä yhteen testiin ensi viikolla. pitäkää peukkuja!

täytyy kyllä sanoa etten olisi uskonut vielä löytäväni näin paljon kohtalosiskoja! lohduttavaa tietää että niin moni on samassa jamassa.

Vierailija
26/28 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nettilaskurin mukaan ollaan viikoilla 6 ja helmikuun alussa laskettuaika :) Vähän epätodellinen olo, mutta ekaa lääkäriä odotellessa :)) torstaina tein testin ja perjantaina piti tehdä uudelleen kun en meinannut uskoa. Ennestään jo 2vuotias poika.

Vierailija
27/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi vuoto sillä tavalla, että kai tämä oli sitten sellainen varhainen keskenmeno? Kun kerta kuitenkin ne haaleet plussat oli. Noh, mun elämäntilanteessa tämän pitäisi olla helpotus, vaikka myönnän olevani hiukan surullinen...

Hyviä jatkoja teille muille ja toivon onnellista odotusta helmikuun vauvamasuille!

Vierailija
28/28 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmihaikarat ketjusta löytyy vielä muutama muu :) tulkaahan jutustelemaan sinne :)

T:viuhti83 ja toukka 6+1