Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varovaisesti kurkin tälle puolellelle...

01.06.2007 |

Meillä on ennestään 2v hoidoilla saatu poika ja nyt odotettu kakkonen on ilmoittanut tulostaan. Ihan aluillaan on raskaus vielä, la vasta 1.2.08. viikkoja tällä hetkel viisi. Löytyykö helmikuisia vielä muita?

Ensimmäinen neuvola juhannuksen jälkeisellä viikolla ja heinäkuun alussa alkuraskauden lekuri.

t:onnellinen mutta varovainen sininenkirsikka

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen varovaisesti ilmoittautuu.... =)

Meillä takana vuosien lapsettomuus ja lähes kaikki mahdolliset hoidot läpikäyty, kunnes viimejouluna yllätysplussa, ja nyt ihana 9 1/2 kk vanha poika.

Synnytyksen jälkee ei käytetty ehkäisyä ollenkaa, ajateltiin että saa tulla toinen jos on tullakseen, en hetkeäkään oikeestaan uskonut että sitä mahdollisuutta tulee, enkä edes toivonut, olin päättänyt että kun yksi on minulle suotu se riittää, mutta niin on maailma ihmeellinen että viikolla tein testin, ja selvä +. Nyt olo jotenki sekava ja " järkyttynyt" vaikka ihanaahan tämä on. Ja ihan alussa kans, viikkoja suunnilleen 5+3... että ei tässä auta muu kun odotella ja katsoa kuinka homma etenee.

Ei muuta kun Onnea sinullekin odotukseen ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Aurinkoisia päiviä, Kristall

Vierailija
2/28 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samoissa päivissä mennään. Mulla myös la 1.2.

Minulla on kolme jo isoa lasta (tämänhetkinen kuopus 10V) ja maaliskuussa oli keskenmeno.

Iltatähteä odottelen varovaisen toiveikkaana : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika netin laskurin mukaan olisi 8.2.2008, eli viikkoja olisi koossa tasan neljä, eli aivan alussa mennään. Tosin aivan takuuta ei ole kyllä tuon lasketun ajan pitävyydestä, voi todennäköisesti olla hieman aikaisempikin, koska synnytyksen jälkeen ei ole ollut kuin neljät kuukautiset, joten ihan varma ei voi olla tuosta oikeasta kiertopäivien lukumäärästä, koska niissä ollut " hieman" vaihtelua.

Kovasti toivon, että kaikki menee hyvin, ennen esikoisen syntymää minulla on ollut keskenmeno, minkä vuoksi olen varovaisella mielellä ainakin tuonne viikkoon 12 tienoille asti.

Vierailija
4/28 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yksi jolla LA olisi 1.2. netin laskurin mukaan. Toivottavasti vaan pysyy matkassa sinne asti. Esikoinen syntyi aivan yllättäen rv 31+4 niin tässäkin odotuksessa on jonkinlainen pelko mukana:(

Vierailija
5/28 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin plussaa! :) Maanantaina vielä testi näytti miinusta. Nyt vaan nopsaan varaamaan lääkäriaikaa. Asun nimittäin USAssa ja oon parin viikon päästä tulossa Suomeen lomalle. Olis kiva saada sitä ennen tietää, että siellä tosiaan on vauva. Lakurin mukaan laskettuaika olis 1.2.

Vierailija
6/28 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta kaikille! Minäkin plussasin ja la on 4.2.2008.

Esikoinen on kaksivuotias ja nyt on toista toivottu jo viime kesästä. Tammikuussa oli km ja nyt sitten ollaan onnesta sekaisin tästä plussasta!

Nalle

Vierailija
7/28 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkaan ja liityn mukaan. Hento plussa tuli jo viimeviikolla, tätiä ei näy, joten uskon jo vähitellen olooni. Toinen olisi tulossa, la 9.2.

Vierailija
8/28 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys plussanneille!

Minäkin varovaisesti tänne kurkkailen. Testasin tänään haalean viivan, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja ajattelin tuhlata testin vaikka huvin vuoksi.

Mulla on esikoinen 3-v. ja toinen 1,9 v. ja tilanne on nyt aika mutkikas ja hullunkurinen, koska juuri muutimme avomiehen kanssa erilleen. Tosin emme asu kaukana toisistamme ja pidämme yhteyttä eikä tulevaisuudesta tiedä. Aion tämän lapsen, jos se siis oikeasti tulee, pitää. Ei tulisi mieleenkään abortoida, vaikka tilanne nyt onkin tämä.

Voihan se olla kyllä tuulimunakin tai tulla keskenmeno, joten ei tässä nyt vielä riemusta kiljuta. Mulle kolmas on tervetullut jos niikseen on. La ois nettilaskurin mukaan 9.2. Katsellaan :P

Vierailija
9/28 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne kurkkimaan ja muistelemaan omia tunnelmia plussattuani aika tarkkaan tasan vuosi sitten. helmivauvamme syntyi 9.2. ja on ihan 3,5+kk vanha tytöntyllerö!

Vauvaliimaa kaikille!

Vierailija
10/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös testattiin malttamattomana äsken ja viivahan sinne tuli :) laskurin mukaan la 9.2 että samoissa ollaan. Nyt on vaan ihan jännät fiilikset, ei oikein tiedä miten päin olis ja mihin soittais. Ensin kuitenkin varmaan kannattais kertoo miehelle ennen ku lähtee muille kertomaan :) mutta vaihdellaan kuulumisia raskauden taipaleella, on tämä sitten ihanaa :)

Mulla on yks lapsi ennestään, ihana kaksivuotias tytön tyllerö :)

Vierailija
11/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein plussa testin jo viime torstaina tai aika haamu se oli mut uskon siihen. En raski uutta testiä enää ostaa kun ei tätikään ole tullut vierailulle.

Mä oon ihan tosi tosi varovainen tän raskauden kanssa, mulle nimittäin tuli loppu syksystä km rv 14 ja sen jälkeen masennuin... en kyllä kestäis enää toista km:a. Raskaudestani en aio kertoa edes miehelleni ennen kuin hoksaa itse kysyä.:) Meillä on ennestään kolme lasta, pojat 030303 ja 150204 sekä tyttö 030206.

Voiskohan helmikuisille jo " perustaa" oman ketjun?

Mariella la 8.2

Vierailija
12/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina saimme viimein plussan. Takana kolmas (ja viimeinen) ivf ja siinä ne tikussa oli kaksi viivaa. Nettilaskurin mukaan laskettu aika olisi 7.2. Eka ultra juhannusviikolla, kuinka jaksan sinne asti...

Rintoja pakottaa, mahaa viiltelee (tästä olen vähän huolissani) ja väsymys on niin armotonta, että viikonloppuna piti lähteä yo-juhlistakin pois kun en jaksanut olla.

Vierailija
13/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tosiaan vois jo oman ketjunkin perustaa.

Mulla väsymys pukkaa päälle vaihtelevasti, mutta närästys on nyt jo melkein jatkuvaa. Sama oli kyllä esikoista odottaessa.

Muuten kaikki ihan ok, mutta nyt on pari päivää tullu wc-reissuilla ruskeaa tuhrua paperiin ja se vähän huolestuttaa, vaikka onkin (kai) aika tavallista???

Kesäisiä päiviä toivotellen (tosin jos vähän viileämpiä olisvat ni sopis kyllä mulle) :)

t:sininenkirsikka, Samuel 2v ja masukki 5+3

Vierailija
14/28 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyä tähän helmisten pinoon..vauvalaskurin mukaan la ois 7.2.08 ja meillä on ennestään kolme tyttöä jotka on syntyneet 4.12.04,28.12.05 ja 10.01.07,ja nyt sitten plussasin sunnuntaina,tää on kyllä aivan mahtava tunne kun on taas raskaana,mä niin rakastan lapsia:)ja oon aina halunnu lapset pienellä ikäerolla..saas nähä jos ja kun tää uus tulokas pysyy loppuun asti mukana,syntyykö hän ajallaan vai meneekö paljonkin yli..esikko meillä synty rv 40+2 ja toka synty rv 40+3 ja kolmas synty rv 41..ja saas nähä onko tää sitte kaikista nopein ulos tulija,kun toisenkin kohalla kävi niin että kun sairaalaan pääsin niin hällä oli jo pää tulossa,ja mun piti koittaa pidätellä sitä sen aikaa että synnytyssaliin pääsee..ja kolmaskin tuli tosi vauhdilla vesien mukana..

Vierailija
15/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin testaamaan jo lauantaina yhden viihdemenon takia ja haamuplussa tuli. Tänä aamuna uusin testin ja nyt viiva oli jo selvä. Lyhyen kiertoni takia jo nyt siis plussa vaikka la on laskurin mukaan 9.2.2008.

Meillä ennestään 3,5-vuotias ja 1,5-vuotias. Aiemmissa raskauksissa yritettiin 8 ja 4 kiertoa, joten tuntuu uskomattomalta, että nyt tärppäsi ekasta kierrosta. Tohkeissamme toki ollaan, mutta olen hyvin skeptinen nämä ekat viikot - tarkoitus olisi mennä vanhan kaavan mukaan alkuraskauden ultraan joskus juhannuksen jälkeen.

Ja niin otsikkoon - raskausoireita on jo selvästi ilmassa. Huimaus tuli jo viime viikon puolivälissä aivan samaan tapaan kuin aiemmistakin raskauksista.

Vierailija
16/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivälahja päätti tulla suurempana :) Pisimmän kierron mukaan laskettuna la 6.2. mutta epäilisin järjellä sen olevan 4.2. koska viimeisimmät kierrot ovat olleet 26, eikä 28 päivää.

Meillä on lapsia: pojat 1/99 ja 12/00, tytöt 3/04 ja 2/06

Nansku 4+6 tai 5+1 ;)

Vierailija
17/28 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin tein vajaa viikko sitten ja huomenna olisi viikkoja täynnä 5, la siis 5.2. Olo on todella epäuskoinen, esikoista (reilu 2-v) nimittäin tehtiin 1.5 vuotta ja tämä olisi nyt sitten saanut alkunsa ensimmäisestä kierrosta. Ehkä siitä syystä epäilyttää, voiko mahassa oikeasti olla joku. Ultraan menen 21.6, sitten se viimeistään selviää. Oireita ei ihan hirveästi ole, menkkamaisia vatsakipuja oli paljonkin, mutta ne ovat oikeastaan melkein ohi, viiltävää kipua tuntuu äkillisesti noustessa ja rinnat (erityisesti nännit) ovat kipeytyneet viime päivinä. Palelukohtauksen sain myös pari iltaa sitten ja tämä, kuten kaikki oireet samoja kun ekassa raskaudessa (jossa tässä vaiheessa en edes tiennyt olevani raskaana..). Mutta katsotaan, miten tässä käy, onnea kaikille plussanneille!

t: Hensku 4+6

Vierailija
18/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ennestään neljä, tulevan pienokaisen la 5.2. Naapureille ja sukulaisille on jo kerrottu. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Lapset tietää tulevasta pienokaisesta ja höpöttelevät jo nyt mahalleni. Suloista!

Kuumeilijoiden puolella olimme helmenkalastajia, kuka keksisi kivan nimen meille tänne odottajiin?

-possumunkki 4+6

Vierailija
19/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Helmiäiset hyvä nimi meille Helmi-äideille?

5.2. olisi meidän LA laskurin mukaan. Parin ekan päivän tunteet olivat vaihtelevat, mutta nyt tuntuu jo hyvälle idealle tämä toinen lapsi. Mulla on ollut hirvittävää väsymystä ja rinnat nänneistä turvonneet. Tänä aamuna olin tuntevani kuvotusta. Toivottavasti ei tarvitse koko kesää pahoinvoida.

Onnea kaikille!

Vierailija
20/28 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, kurkin minäkin tänne vaikken vielä uskalla olla varma. Sain näet ekasta testistä negan, sitten tuli täti, tosi lievästi ja sen jälkeen uteliaisuuttani testasin uudestaan: plussa.

Ihmettelin tätä tuolla kuumeilupuolella.

Ennen labratestejä en usko että helmivauvaa odotellaan, mutta ehkäpä.

La olisi 8.2. Yksi 1v9kk taaperotyttö meillä jo on.

Onnea kaikille odotukseen!

Auroora rv 4+5