Muita joilla jälkivuoto kestäny yli 2kk?
Elikkä mulla tulee vieläki jälkivuotoa vaikka synnytyksestä 2,5kk. Lääkäri meinas että ok. Käski soitella jos kestää 3kk.
Synnytyksen jälkeen oli maha kipiä aina sillon tällön. N. 3vko synnytksen jälkeen maha tosi kipiä. Mahasta tuli tuli melkein nyrkin kokonen verimöykky.
Et voiskohan liittyä siihen mitenkään?
Vähän ihmetyttää tää vuotaminen kun jatkuu vaa...
Muilta lapsilta kestänyt jälkivuoto n.1kk.
Kommentit (4)
Jälkivuoto kesti ja kesti ja muutaman kerran sitä tuli oikein hulahtamalla, niin että sänky oli aivan veressä. Pari kertaa tuli mukana isompia klönttejäkin. Lääkäri passitti mut 2,5 kk synnytyksestä tutkimukseen NKL:lle ja kas kummaa, kohtuun oli kuin olikin jäänyt istukan pala. Samoin oli käynyt kyllä kahdelle kaverilleni, osasin epäillä sitä. Lääkäreiden mielestä se kuitenkin on hyvin epätodennäköistä, joten mua ei uskottu ennen kuin tuon 2,5 kk jälkeen. Istukan pala poistettiin kaavinnalla seuraavana päivänä, sen jälkeen vuoto kesti vielä pari viikkoa. Kun mukaan lasketaan vielä lähetteestä toimenpiteeseen kulunut aika, kesti mun jälkivuotoni helmikuun lopusta juhannukseen, melkein neljä kuukautta. Onneksi istukan pala ei aiheuttanut tulehdusta.
5: mikäs pakkoraja tuo 6vkoa on? 8vkoakin on normaalia.
eikai se vakavaa jos ei paljoa tule