Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä just laskin, että mä saan palkkaa huimat 85€ enemmän, kuin saisin meidän perheelle toimeentulotukea !

Vierailija
01.06.2007 |

Siis ei ihme, jos ihmiset mielummin jää kotiin, kun menee 8h töihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ois ihan mielenkiintoinen keikkatyö ollut tarjolla pariksi viikoksi. Saan työkkäristä kuitenkin käteeni enemmän kuin tuosta työstä saisin... jäisin vain miinukselle, kun lapsille pitäisi maksaa hoitaja. Ei tosiaankaan siis työnteko kannata.

Vierailija
2/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teet kunnalle sossurahan edestä töitä, niin eiköhän alkaisi oikeat työt kiinnostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy AP koettamassa, miten pyyntöösi suhtaudutaan. Vastaus saattaa olla ikävä yllätys.

Vierailija
4/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa fiksua taas joo... kyllä mä vaan saan nyt enemmän " käteen " kuin yksinhuoltajana. Enemmän on rahaa törsätä...

Vierailija
5/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan lyhyttä karriaariä harkinnanvaraisuudesta johtuen, ellei teillä ole sitten ihan aitoa syytä, johon työkyvyttömyys perustuu.

Vierailija
6/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN TYPERÄ JÄRJESTELMÄ SUOMESSA ON. Työnteko ei muka kannata.!!! Yhteiskunnalla tulee kalliiksi elättää kys. ajatatuksen omaavia ihmisiä...Hävetkää yhteiskunnan elätit

Vierailija
7/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laskenut siihen päälle näkymättömän työkokemuksen, ei tule liian pitkää väliä poissa työelämästä, suhteen ja mahdollisen vakipaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän