mitä kukkeja laitatte terassille ?
Kommentit (39)
teraassille jotain lumihiutaleita mutta mä sanoin että älä sä nyt höpise, eihän sellasii voi kesällä kasvattaa?
Mä lähetin sen ostamaan lopeelioita ja rasseja
Minä ajattelin hakea metsästä kimpullisen kissankelloja. Syksyksi lehmänkello!
vaan ehkä Japanilaisen kivi puu tarhan. Erottuisin ainakin naapurin JUNTISTA joka laittoi eilen Mari-skoolit riviin omalle teranssilleen, ja niihin muovi kukkeja!!!
*hakee äkkiä muovikukat pois*
Saako skoolit jättää?
Vai jättäisinkö kukat ja ottaisin skoolit pois?
Voi mikä stressi.
meillä viritettiin parvekkeelle iso näyttö ja tehtiin Power Point -esitys pyörimään. Aiheena tietenkin ' kukkeja maailmalta' .
Mulla oli sellainen rento vartinen Narsisti kerran, mutta kastelin sitä vissiin liikaa ja oli pakko laittaa se ulos kuivahtamaan. Sitten siihen tuli jotain pieniä ötököitä, odottelin jonkin aikaa, mutta ei siitä sen kunnollisempaa tullut ja piti viedä se KOM-postiin.
Pari vuotta olin ihan ilman kukkeja, mutta sitten laitoin tollasen pienen Bon-Samipuun. Se on mulla kesät talvet eikä ole ötökän ötökkää näkynyt.
mä nakkasin just canancacat terassille.
Meillä tulee kohta kans kukkeja parvekkeelle. Muummuassa rotodendoroja ja orgideoita, vähän fiinimpää kuin taviksilla!
Kukkeja on housuissas....kukka, kukkia....
Vierailija:
Voiko olla epäselvästikin?
ekkö osaa lukea ketjua kaistalepää!
niin betuniat kukkii vieläkin=)))
Kun kuihtuvat niin laitan belargooneja
Voi hyvä tavaton, miten et tuollaista tiedä.
Minun petuuniani ja orvoccini ainakin ovat kukkeja.
mää ole iha varma, et ne on kyl gukei - ei mittä kukkeja.
Mut assiasse: mää ole laittanu toho meirän kuistil iha vaa sellasi kräkei pystysse. Ne o halppoi ja helppohoitossi. Ja kaikil niil tieroks jokka ei ol kräkeist guullu, nii ne ova sellasi kuivaneit keppei.
ja mitähän neki on?!?