Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tie hoikkuuteen ja terveempään elämään on äärimmäisen simppeli!

Vierailija
07.10.2026 |

-Syöt kohtuullisia määriä hyvää kotiruokaa

-herkut ja sokeri pois

-lisää liikkumista 

ja kilot karisee its simple as that!

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa pysyä samassa painossa kuin laihduttaa. Olen 183cm pitkä ja koko aikuisikäni ollut +-2kg eli 78kg.

M39

Minä olen alkanut löytämään viimein tasapainon. Paino kohta vuoden pysynyt samassa haitarissa, mutta ei laihduttaminen mitään helppoa ole ollut. Tasapainon löytäminen on ollut vaikeaa, ja yhdessä vaiheessa tuli syötyä aivan liian vähän.

Pahimmillani olen painanut 101 kiloa, lapsesta asti ollut ylipainoinen.

Toki on nyt BMI 25.7 eli yhä pientä ylipainoa kuulema, ennen lukema kuitenkin oli 33.4. En jaksa ruuan kautta yrittää laihduttaa, koska alkaa helposti heikottamaan, joten lihasharjoittelun kautta ehkä.

Vierailija
62/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy lihomiseen ja lihavuuteen on se, että syödään jatkuvasti isoja kerta-annoksia sellaista ruokaa mitä pitäisi syödä vain joskus harvoin ja silloinkin kohtuudella.

Pah.

Ei tarvitse edes kohtuudella vetää, silloin kun vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy lihomiseen ja lihavuuteen on se, että syödään jatkuvasti isoja kerta-annoksia sellaista ruokaa mitä pitäisi syödä vain joskus harvoin ja silloinkin kohtuudella.

suomalaisilla on lihavuusgeeni.

Vierailija
64/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräät aamulla ennen valon tuloa itämaiseen musiikkiin, joka soi yöradiosta. Olet virittänyt sopivan kappaleen nostamaan tunnelmaa.

Sidot otsapannan ja kävelet karatehousuissa olohuoneeseen. Kaadat lasillisen vettä kitusiisi. Avaat välioven ulos takapihalle. Nurmikko on kostea yön jäljiltä. Menet sinne paidattomana leveään haara-asentoon. Pyörittelet niskat, kädet ja keskivartalon. Siirryt alaspäin ja viimeisenä varpaat. Olet valmis. Käännyt salamannopeasti vasemmalle torjuen iskun ja isket vastaiskun vastakädellä. Pysähdyt.

Naamasi huojuu ylimielistä tyytyväisyyttä. Olit nopeampi kuin kirsikkaperhonen.

Teet saman oikealle ja asetat kädet alas eteen valmiusasentoon. Hengität ulos ja hiki virtaa ylävartalollasi. Taustalla soi vaimeasti itämainen musiikki. Naapurikin on herännyt, ja yläkerrasta heijastuu valo. Se vain provosoi sinua kovempaan suoritukseen. Aloitat pomppelehtimisen nurmikolla kuin potkunyrkkeilijä.

Nurmikon kosteus virkistää aistielimiä. Voit kuvitella, kuinka kovempaa jätkää saa hakea 500 kilometrin säteeltä. Ei löydy. Ylimielisyys näkyy naamalta entistä kirkkaampana. 15 minuutin pomppelehtimisen päätteeksi alat vedellä raskaita kierrepotkuja jalka lähes suorana kusiseen patjaan, jonka olet vyöttänyt puun ympäri vanhoin vöin.

Patja litsahtaa pinnalta. Se on kostea, painava ja täynnä sitä itseään, kuten sinäkin olet.

Lopetat aamuharjoitukset kovaan karatehuutoon. Kävelet kädet leveänä kuin bodari takaisin sisätiloihin, keittiöön aamukahville ja muroille.

Siitä on hoikkuus ja atleettisuus tehty.

Aika hyvin tiivistetty miehen henkinen mielenmaisema. Tuollaisia miehet on, eikä ne mainosta tai sano sitä ääneen. Siksi niiden kanssa yhteistyö on mahdotonta tai bändin perustaminen, koska jokainen niistä haluaa olla "rokkistara" ja luulee olevansa sellainen. 

Samasta syystä tunnelma on jatkuvasti kireä, eikä rauhaa synny, ei synny mitään, koska miehet ei yleisesti synnytä mitään. Se onkin ainoa positiivinen asia miehissä.

Vaikuttaa siltä, että et tykkää miehistä.

Maailmanhistoriaa tutkittua, niin aika vähissä on ne jotka vielä luottaa ja uskoo miehiin. Miehet valehtelee itselleenkin olevansa hyviä jätkiä.

Vaikuttaa siltä, että tykkäät naisista etkä miehistä.

No siis olen miespuolinen feministilesbo. Käyn kuumana naisiin. Sukupuoli-identiteetiltä olen lesbo, mutta syntynyt miehen kehoon. Olen enemmän sellainen rekkalesbotyylinen tomboy. Eli pääsääntöisesti aika heteron näköinen mies, mutta kun ajattelen, niin ajattelen kuin nainen.

Vaikuttaa siltä, että identiteettisi on aika monimutkainen.

No ei oikein ole edes. Olen vain huomannut miten haitallinen miessukupuoli on ja onneksi olen henkisesti nainen, mutta lesbo, joten voin elää yhteiskunnassa huomaamattomasti muunsukupuolisena näyttäen aika perus heteromieheltä. 

Vierailija
65/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä simppeli juttu kuin juopon raitistuminen tai masentuneen raitistuminen 

Eli simppeli niille joille ei ole ongelmaa

Vierailija
66/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä simppeli juttu kuin juopon raitistuminen tai masentuneen raitistuminen 

Eli simppeli niille joille ei ole ongelmaa

Reipastuminen

Vierailija
67/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herkut otetaan pois, niin ei jää mitään syötävää.

Vierailija
68/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräät aamulla ennen valon tuloa itämaiseen musiikkiin, joka soi yöradiosta. Olet virittänyt sopivan kappaleen nostamaan tunnelmaa.

Sidot otsapannan ja kävelet karatehousuissa olohuoneeseen. Kaadat lasillisen vettä kitusiisi. Avaat välioven ulos takapihalle. Nurmikko on kostea yön jäljiltä. Menet sinne paidattomana leveään haara-asentoon. Pyörittelet niskat, kädet ja keskivartalon. Siirryt alaspäin ja viimeisenä varpaat. Olet valmis. Käännyt salamannopeasti vasemmalle torjuen iskun ja isket vastaiskun vastakädellä. Pysähdyt.

Teet saman oikealle ja asetat kädet alas eteen valmiusasentoon. Hengität ulos ja hiki virtaa ylävartalollasi. Taustalla soi vaimeasti itämainen musiikki. Naapurikin on herännyt, ja yläkerrasta heijastuu valo. Se vain provosoi sinua kovempaan suoritukseen. Aloitat pomppelehtimisen nurmikolla kuin potkunyrkkeilijä.

Nurmikon kosteus virkistää aistielimiä. Voit kuvitella, kuinka kovempaa jätkää saa hakea 500 kilometrin säteeltä. Ei löydy. Ylimielisyys näkyy naamalta entistä kirkkaampana. 15 minuutin pomppelehtimisen päätteeksi alat vedellä raskaita kierrepotkuja jalka lähes suorana kusiseen patjaan, jonka olet vyöttänyt puun ympäri vanhoin vöin.

Patja litsahtaa pinnalta. Se on kostea, painava ja täynnä sitä itseään, kuten sinäkin olet.

Lopetat aamuharjoitukset kovaan karatehuutoon. Kävelet kädet leveänä kuin bodari takaisin sisätiloihin, keittiöön aamukahville ja muroille.

Aika hyvin tiivistetty miehen henkinen mielenmaisema. Tuollaisia miehet on, eikä ne mainosta tai sano sitä ääneen. Siksi niiden kanssa yhteistyö on mahdotonta tai bändin perustaminen, koska jokainen niistä haluaa olla "rokkistara" ja luulee olevansa sellainen. 

Samasta syystä tunnelma on jatkuvasti kireä, eikä rauhaa synny, ei synny mitään, koska miehet ei yleisesti synnytä mitään. Se onkin ainoa positiivinen asia miehissä.

Maailmanhistoriaa tutkittua, niin aika vähissä on ne jotka vielä luottaa ja uskoo miehiin. Miehet valehtelee itselleenkin olevansa hyviä jätkiä.

No siis olen miespuolinen feministilesbo. Käyn kuumana naisiin. Sukupuoli-identiteetiltä olen lesbo, mutta syntynyt miehen kehoon. Olen enemmän sellainen rekkalesbotyylinen tomboy. Eli pääsääntöisesti aika heteron näköinen mies, mutta kun ajattelen, niin ajattelen kuin nainen.

No ei oikein ole edes. Olen vain huomannut miten haitallinen miessukupuoli on ja onneksi olen henkisesti nainen, mutta lesbo, joten voin elää yhteiskunnassa huomaamattomasti muunsukupuolisena näyttäen aika perus heteromieheltä. 

Kuulostaa kätevältä.

Vierailija
69/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinkaan ei taida olla tiedon puutteesta kiinni.

Ei, on tahdonvoimasta ja itsensä kunnioittamisesta.

Vierailija
70/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kätevältä.

Muunsukupuolisena pääsen muita helpommalla, koska olen kiinnostunut naisista ja olen syntyt miehen vartaloon. Niin aika kätevää on. Perus heteronaiset ei pitkään parisuhteessa minua kyllä katsele. Osottaudun usein silloin kuin "hyväksi kaveriksi" jonka kanssa pannaan. Perinteiset lesbot karsastaa minua ja ymmärrän kyllä. 

Olen alfempi alfamies kuin alfat on, koska olen lesbo ja telaketjufeministi. Sen lisäksi kuntoilu on intohimoni. Tykkään käydä naisten salijumpissa ja tanssin yms paskaa.

Vierailija
71/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nimenomaan tuo nälän sietokyky mihin se usein kaatuu. Kun on syönyt vähän mitä sattuu ja sitten muutetaan ruokaans.paremmaksi niin elimistö huutaa sitä sokeria/rasvaa..ja jos syö niin ettei ole nälkä ei laihdu. Niin ihania ohjeita ja valmennuksia kun onkin niin ei se vaan toimi tosi ylipainoisella tai toimii, mutta kun kerryttää sitä nälkää jossain kohtaa se homma ratkeaa ja lihotaan takaisin. Monellakaan hoikalla paljon liikkuvalla ei ole yhtään käsitystä mitä 100kg rapakuntoinen kivuista kärsivä voi tehdä että laihtuisi ja se tulos on pysyvä.

Hyvin yksinkertainen keino pudottaa läskit pois ja pitää elimistö kylläisenä on pudottaa lähes kaikki hiilarit pois muutamaksi viikoksi. Tilalle lihaa, kalaa ja kanaa.

Painoin pahimmillani 96kg ja alkoi oma peilikuva vituttaa. Ryhdyin kokeilemaan vähähiilarista ruokavaliota ja muutamassa viikossa paino putos 78 kiloon. Ei tarvinnut nähdä nälkää ja kun joskus kokeili syödä jotain makeaa, se alkoi suorastaan ällöttää. Ihon kunto parani, seksielämä vilkastui huomattavasti, heräs aamulla pirteenä, ei ollut ilmavaivoja, eikä sontakaan haissut oikein millekään. Lisäksi ruokamenotkin putosivat reilusti. Kävin verikokeissakin muutaman kuukauden päästä ja ihmettelivät miten voikin olla niin hyvät arvot. 

Vierailija
72/83 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän tuon.

tiedät muttet toteuta?

Elän miten elän olen jo vanha enkä muuta tapojani.

Vierailija
73/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas syötyä liikaa jo heti aamulla. Pakko mennä sulattelemaan ruokaa sängyn päälle. Viidettä päivää jo laihiksella mutta kilot eivät ole tippuneet yhtään. Mitähän tässä nyt tekisi?

Vierailija
74/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ole noin yksinkertaista. Olisikin, niin olisi helppoa. 

Ap on vähän simppelimpi tapaus.

Vierailija
75/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nimenomaan tuo nälän sietokyky mihin se usein kaatuu. Kun on syönyt vähän mitä sattuu ja sitten muutetaan ruokaans.paremmaksi niin elimistö huutaa sitä sokeria/rasvaa..ja jos syö niin ettei ole nälkä ei laihdu. Niin ihania ohjeita ja valmennuksia kun onkin niin ei se vaan toimi tosi ylipainoisella tai toimii, mutta kun kerryttää sitä nälkää jossain kohtaa se homma ratkeaa ja lihotaan takaisin. Monellakaan hoikalla paljon liikkuvalla ei ole yhtään käsitystä mitä 100kg rapakuntoinen kivuista kärsivä voi tehdä että laihtuisi ja se tulos on pysyvä.

Jos on reilusti ylipainoa niin eihän ihmeitä voi odottaa tapahtuvaksi nopeasti. Siksi onkin tärkeää edetä askel kerrallaan ja aloittaa ensiksi vaikka jättämällä makean pois. Silloin voi syödä melko normaalisti eikä tarvitse elää näläntunteessa mihin monet painonpudotusyritykset taitaa aina kaatua.

Voi voi, siinä taas yksi fiksu selittämässä. Joku kumma käsitys on, että ylipainoiset söisivät paljon makeaa, mutta itse en tunne yhtään sellaista aikuista. Varsin yleinen syy aikuisten ylipainoon on liian isot annokset sitä ihan tavallista kotiruokaa. Toki jos sattuisi syömään makeaa tai juomaan mehuja hyvä ne on jättää pois ja tulosta voi tulla jo sillä, mutta elimistöllä on myös tapana sopeutua pienempään energiamäärään ja alkaa pantata sitä. 

Yleisin syy ihmisten lihavuuteen on liikunnan puute. Tätä ei voi kiistää, 80- ja 90-luvulla ihmiset liikkuivat ja olivat hoikkia. Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Vierailija
76/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on reilusti ylipainoa niin eihän ihmeitä voi odottaa tapahtuvaksi nopeasti. Siksi onkin tärkeää edetä askel kerrallaan ja aloittaa ensiksi vaikka jättämällä makean pois. Silloin voi syödä melko normaalisti eikä tarvitse elää näläntunteessa mihin monet painonpudotusyritykset taitaa aina kaatua.

Voi voi, siinä taas yksi fiksu selittämässä. Joku kumma käsitys on, että ylipainoiset söisivät paljon makeaa, mutta itse en tunne yhtään sellaista aikuista. Varsin yleinen syy aikuisten ylipainoon on liian isot annokset sitä ihan tavallista kotiruokaa. Toki jos sattuisi syömään makeaa tai juomaan mehuja hyvä ne on jättää pois ja tulosta voi tulla jo sillä, mutta elimistöllä on myös tapana sopeutua pienempään energiamäärään ja alkaa pantata sitä. 

Yleisin syy ihmisten lihavuuteen on liikunnan puute. Tätä ei voi kiistää, 80- ja 90-luvulla ihmiset liikkuivat ja olivat hoikkia. Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Silloin vielä pidettiin kiinni ruokailuajoista ja lihavutta pidettiin nolona, nykyään syödään silloin kun huvittaa ja kehopositiivisuuden myötä sallitaan enemmän. 

Vierailija
77/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa pysyä samassa painossa kuin laihduttaa. Olen 183cm pitkä ja koko aikuisikäni ollut +-2kg eli 78kg.

M39

Odotahan viisikymppisiäsi.

Vierailija
78/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertainen keino pudottaa läskit pois ja pitää elimistö kylläisenä on pudottaa lähes kaikki hiilarit pois muutamaksi viikoksi. Tilalle lihaa, kalaa ja kanaa.

Painoin pahimmillani 96kg ja alkoi oma peilikuva vituttaa. Ryhdyin kokeilemaan vähähiilarista ruokavaliota ja muutamassa viikossa paino putos 78 kiloon. Ei tarvinnut nähdä nälkää ja kun joskus kokeili syödä jotain makeaa, se alkoi suorastaan ällöttää. Ihon kunto parani, seksielämä vilkastui huomattavasti, heräs aamulla pirteenä, ei ollut ilmavaivoja, eikä sontakaan haissut oikein millekään. Lisäksi ruokamenotkin putosivat reilusti. Kävin verikokeissakin muutaman kuukauden päästä ja ihmettelivät miten voikin olla niin hyvät arvot. 

Nyt tuli niin paksua pajunköyttä ettei mitään rajaa. Lihaa, kalaa ja kanaa = ruokamenot pienenivät? Enpä usko! Pottukilo ei paljoa maksa mutta ostapa lihaa! Ja hajuaistikin on karppaamisen myötä vissiin kadonnut...! Kuiduton ruokavalio ja saat suolistosyövän. Kuka sitäpaitsi pystyy loppuelämän (no, riippuu sen pituudesta tietysti) moisen ruokavalion pitämään. Sillä siitä painonpudotuksessa ja tulosten pysymisessä on kyse, elämäntapamuutoksesta.

Vierailija
79/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppelille ap:lle simppeli vastaus: haista paska!

Vierailija
80/83 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin vielä pidettiin kiinni ruokailuajoista ja lihavutta pidettiin nolona, nykyään syödään silloin kun huvittaa ja kehopositiivisuuden myötä sallitaan enemmän. 

Sallitaan? Ai sinä taikka muut laisesi SALLITTE ihmisten olevan lihavampia tai muuten erilaisia? Kuule, sen paremmin lihavat, laihat tai muutenkaan erilaiset taikka samanlaiset eivät tarvitse lupaasi olemassaololleen.

Ruoka-ajat -asia on kyllä totta, ja lapset eivät enää vietä aikaansa pihaleikeissä kuten ennen, älylaitteet vievät ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän