Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoittakaa, niin ei tarvitse välittää eläkeiän nostosta

Vierailija
07.10.2026 |

Sijoittakaa 500e/kk 25-vuotiaasta eteen päin, niin ei ole mitään väliä mitä eduskunta päättää eläkeiästä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AI osakkeisiin. Ainutkertainen mahdollisuus. Ne alkaa joskus vielä maksaa osinkoakin. 

Vierailija
2/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä miesten pyramenttihuijauksissa on yleensä voitonjako suunnilleen 1/10 osallistujalle, ei edes puolille. 

Naisten yhteiskunta toimii toisenlaisilla periaatteilla. Olen mieluummin osa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset säästä 1500e/kk, voisit eläköityä vielä aiemmin? 

Vierailija
4/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee 800 €/kk pelkkiin elareihin. Älkää tehkö lapsia suomalaisten naisten kanssa.

Vierailija
5/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä miesten pyramenttihuijauksissa on yleensä voitonjako suunnilleen 1/10 osallistujalle, ei edes puolille. 

Naisten yhteiskunta toimii toisenlaisilla periaatteilla. Olen mieluummin osa sitä.

Miehenä ihmettelen aina miksi puhutaan ns. nigerialaisista prinsseistä, kun suurin osa pahimmista huijareista on aivan valkoisia naisia.

Vierailija
6/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotto palauttaa 45% sijoitetuista rahoista. Ilman päävoittoa palautusprosentti on alle 35!

Pörssi palauttaa 107% yli ajan. Pitää olla huono-onninen Riskinottaja, että jää sijoittamisessa tappiolle 10 vuoden periodilla.

Vierailija
7/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset säästä 1500e/kk, voisit eläköityä vielä aiemmin? 

Ei ole kyse mitä minä säästän. 500e/kk riittää.

Vierailija
8/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittajana menisi varmaan yöunetkin sijoitusten menetyksiä pelätessä. Eikä kelatuista muutenkaan sijoiteta mitään.

Vierailija
9/9 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee 800 €/kk pelkkiin elareihin. Älkää tehkö lapsia suomalaisten naisten kanssa.

Missä maassa naiset maksavat yksin lasten ihan kaikki kulut eikä isän tarvitse osallistua lapsensa kuluihin ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan