Miksei kaikille työttömille vaan makseta 1200 euroa kuussa
ja sillä on pärjättävä. Sillä pärjää ihan hyvin, ja kuitenkin sen 1200 saa nettona kun hakee yleistukea, asumistukea ja toimeentulotukea. Taas meni useampi tunti hukkaan tehdessä tukihakemuksia kuten joka kuukausi.
Kommentit (44)
Miten saat käytettyä tunteja tukihakemuksiin? Minulla menee alle 5 minuuttia hakea toimeentulotuki ja yleistuki, asumistuki pitää tarkastaa vain kerran vuodessa.
Muistuttaisi liikaa perustuloa, jota Suomen pääpuolueet vastustavat.
Kohta voidaan lopettaa rahakin kokonaan.
Se olisi eriarvoista, jossain maaseudulla tuosta jää asumiskulujen jälkeen tonni käteen, kun taas Helsingissä ehkä pari sataa.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi eriarvoista, jossain maaseudulla tuosta jää asumiskulujen jälkeen tonni käteen, kun taas Helsingissä ehkä pari sataa.
Meinaatko, että helsinkiläisten pitäisi saada enemmän?
No mitä ajattelit tehdä sillä säästyvällä ajalla?
Kelpaisi minulle sillä saan nyt työttömänä käteen 1100 e/kk. 1200 e saisi vähän liikkumavaraa jos sattuu jotain yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, asumiskustannusten mukaan tuet pitää maksaa.
Eli vaikka sinulla olisi miljoonan omaisuus ja joudut työttömäksi, saisit tuon summan? Ei kuulosta järkevältä, minusta työttömyystuet pitäisi antaa vain heille joilla ei ole omaisutta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen maksaa?
Tietysti taikaseinä?
Koska miksi mä tekisin 150 tuntia töitä kuukaudessa saadakseni vain 600e enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömän tarvii asua Helsingissä...
Jos tuon verran saa niin jään heti pois töistä ja muutan ulkomaille asumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömän tarvii asua Helsingissä...
Tarvitsee kun tukiverkot, työpaikat ja koko elämä on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta sitten maalle niin rikastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta sitten maalle niin rikastut.
Ajomatkat, eipä se todellakaan mene ihan näin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi minulle sillä saan nyt työttömänä käteen 1100 e/kk. 1200 e saisi vähän liikkumavaraa jos sattuu jotain yllättävää.
Ei todellakaan makseta työttömille 1200 e / kk. Jos maksetaan, ne tuet on useamman kuukauden ajalta.
Mopoveeti pisti uutta työttömät aloitusta kun juuri aiempi poistettiin Hyvä poika ärsytä tätejä :)
Minulle maksetaan jo nyt tuota enemmän, joten ei kiitos.