Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihana nainen hyvännäköiselle, ihanalle, ylivelkaantuneelle, eronneelle, neljän lapsen isälle? Sairaseläkkeellä, 35 v?

Vierailija
01.06.2007 |

Minkälainen nainen satsaisi? Mistä sen naisen löytäisi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo 4 lasta ja nuori alta 50-vuotias nainen haluaa lapsia. Oot velkaantunut ja naiset haluaa talon ja matkoja joten rikkaat käy vain kyseeseen. Olet jo eläkkeellä joten kannattaa katsoa yli 60-vuotiaita niillä on sulle aikaa. Eli summasummarum etsi n. 60-vuotias eläkeläinen joka on varakas. Tämä voisi toimia!

Vierailija
2/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaat kaveria velkaantuneelle sairaalle miehelle. Kyllä se sille kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan seuraa varmaan löytyy, mutta mitään ei voi itsestään naiselle kertoa.

Vierailija
4/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen monen lapsen yh voisi olla vaihtoehto, mutta lapseton tuskin suostuu neljän lapsen äitipuoleksi..

Vierailija
5/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni suht hyvässä asemassa oleva yksinhuoltaja. Vaikka miehen seuraa kaipaisin, en tod. näk. koskaan alkaisi seurustelemaan kyseiset meriitit omaavaa miestä. Kiinnostaa miksi on sairaseläkkeellä? Hyvä ulkonäkö ei tossa paljoa paina, velkaantunutkin vielä, huh huh....

Ainoa mikä tulee mieleen, on joku nuori, monen lapsen yksinhuoltajaäiti, jolla ei mitään koulutusta, ehkä maahanmuuttajan kanssa väsättyjä muksuja, muksuilla ehkä sairauksia, nainen itse työtön tai sairaseläkkeellä itsekin, lasu-taustaa, lihava. Tällaisia yksinhuoltajia voit mennä metsästämään itä-Helsingin lähiöistä.

Onnea etsinnöille!

Vierailija
6/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti ihana?

Mikä vaan noista yksin menisi mutta kokonaisuus saa jo epäilemään että oletkin narsistinen vastuuton paskiainen joka luulee olevansa ihana.

Vierailija
7/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssi. Vaimo teki yhden lapsen ulkopuolisen suhteen kanssa. Ero. Hermoromahdus, joka ei kestä ikuisesti.

Vierailija
8/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia lisää enkä lapsetonta säätäjää vaivoikseni.

Lähinnä taloudelliset näkökohdat tuossa ap:n tutun tilanteessa arveluttaisivat: itse olen osa-aikatyössä ja elätän sillä itseni ja kolme lasta. Pitäiskö osa-aikatyön palkalla elättää sitten jonkun ajan kuluttua 7 lasta ja eläkkeellä oleva mies..?

En myöskään usko, että hermoromahduksen takia noin vaan joutuu eläkkeelle, vaan kyseessä täytyy olla pitkään jatkunut, erittäin vaikea masennus tai muu vakava mielenterveyden häiriö. Miten tällainen henkilö kykenisi luomaan parisuhteen?

valitettavasti mielenterveyssyistä eläkkeelle jääneet harvemmin enää palaavat työelämään. Ikävä kohtalo varmasti muuten ihanalla miehellä. Naisen löytyminen voi olla hankalaa.

Vierailija
9/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoa mikä tulee mieleen, on joku nuori, monen lapsen yksinhuoltajaäiti, jolla ei mitään koulutusta, ehkä maahanmuuttajan kanssa väsättyjä muksuja, muksuilla ehkä sairauksia, nainen itse työtön tai sairaseläkkeellä itsekin, lasu-taustaa, lihava. Tällaisia yksinhuoltajia voit mennä metsästämään itä-Helsingin lähiöistä.

Onnea etsinnöille!

- Luuletko itse kelpaavasi kaikille ja olevasi jokapojan unelma?

Eipä uskois että ihan akateeminen olet.

Vierailija
10/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole mitään tekemistäkään päivät pitkät, jos ei tee jatkossa töitä, vaikka velkojat veisivätkin kaikki. Kaikki elämäntilanteet eivät vain ole ihan helppoja.

Vierailija
11/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee omillaan toimeen ja etsii nimen omaa kumppania itselleen eikä elättäjää.

Vierailija
12/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista huomaa, millainen inho ja pelko monilla on elämän vastoinkäymisiä kohtaan. Ihan kuin ne saastuttaisivat ihmisen. Näitä tyyppejä, jotka eivät näe ihmistä viitekehykseltään, eivät ihan pikkujutut kasvatakaan. Tai pahimmassa tapauksessa eivät nekään...

Vierailija
13/13 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuoliselle yksinhuoltajalle... " En ikinä ottaisi" jne.

Ehkä teidänkin kannattaa sitten nyt pitää siitä omasta miehestä kiinni kynsin hampain. Voi näemmä olla, että toisella kierroksella tavara ei menekään kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan