Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään on niin paljon yksin asuvia miehiä?

Vierailija
06.10.2026 |

Ja miksi he eivät saa parisuhdetta vaikka haluaisivat?

Kommentit (334)

Vierailija
181/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lukea näitä keskusteluja niin näkee naisten vihan miehiä kohtaan ja taas jaksaa monta vuotta yksin. Vihaan ihmisiä ja elämää.

Eikö ookkin törkeää, miten naiset laittaa itsensä miehen edelle!!!!???!!!! Silkkaa miesv i h a a!!!!!

Mulle on kuule aivan sama mihin naiset laittaa itsensä. Olen vain täysin kyllästynyt tähän vihaan ja vastakkainasetteluun. Toivon että kaikki ihmiset kuolisi niin tulisi rauha viimeinkin tälle Jumalan hylkäämälle kivelle.

Olet vapaa tekemään itsellesi mitä haluat, minä ajattelin kyllä jatkaa elämää vielä niin kauan kuin sitä riittää. Noin alkajaisiksi kannattaa poistua somesta, jos vihaisuus ja älämölö kyllästyttävät.

Vierailija
182/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa sukupuolijakauma on erittäin tasainen, sillä koko väestöstä naisia on noin 50,5 % ja miehiä 49,5 %

Näin ollen, jos miehet asuvat yksin, niin eivät ne naisetkaan voi silloin asua kuin yksin tai kaverin kanssa.

Toki miehet ovat yksinäisyytensä kanssa ehkä enemmän yksin, naisilla on varmasti asunnoissaan merkittävästi enemmän miehiä vierailuilla ja lukuisia seksikumppaneita, kun taas monella miehellä niitä ei ole lainkaan.

Miksei miehet voi hankkia ystäviä, kuten naisilla usein on? Ja tarkoitan nyt ystäviä, ei sksikumppaneita. 

Mies ei tarvitse enää keski-iässä ystäviä. Ainoastaan pimppaa. Ystävistä on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Eli silloin ne eivät ole enää ystäviä. Entä miksi luulet naisten kiinnostuvan miehestä, jolle toiset ihmiset ovat vain rasite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lukea näitä keskusteluja niin näkee naisten vihan miehiä kohtaan ja taas jaksaa monta vuotta yksin. Vihaan ihmisiä ja elämää.

Näet mitä haluat nähdä. Miesvihaa on vain joissain yksittäisissä kommenteissa, enimmäkseen täällä ollaan asiallisia tai korkeintaan nauretaan luuserimiesten (siis luuserimiesten, ei kaikkien miesten) kuvitelmille.

Vihaa mitä haluat, oma on asiasi.

Todella huvittavaa ensin puhua miesvihasta kun samalla hengenvedolla julistaa itse vihaavansa kaikkia..... Entäs naisviha?

Vierailija
184/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet mitä haluat nähdä. Miesvihaa on vain joissain yksittäisissä kommenteissa, enimmäkseen täällä ollaan asiallisia tai korkeintaan nauretaan luuserimiesten (siis luuserimiesten, ei kaikkien miesten) kuvitelmille.

Tässä taas hieno ihmispaskan kommentti.

Toivottavasti kuolet pian.

Vierailija
185/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huvittavaa ensin puhua miesvihasta kun samalla hengenvedolla julistaa itse vihaavansa kaikkia..... Entäs naisviha?

Ei tuo vihasta mutiseva tyyppi tosiaan tunnu olevan ihan kartalla. Ensin valittaa miesvihasta, sitten äkkiä ilmoittaa vihaavansa kaikkia ja jossain täällä ketjussa vielä uhoaa haluavansa ihmiskunnan tuhoa.

Hullu mikä hullu.

Vierailija
186/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kommenttisi on melkoinen ihmispaskan kommentti. Miksi toivot kuolemaa jollekin, joka vain vastasi viestiisi asianmukaisesti?

Vierailija
187/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ookkin törkeää, miten naiset laittaa itsensä miehen edelle!!!!???!!!! Silkkaa miesv i h a a!!!!!

Mulle on kuule aivan sama mihin naiset laittaa itsensä. Olen vain täysin kyllästynyt tähän vihaan ja vastakkainasetteluun. Toivon että kaikki ihmiset kuolisi niin tulisi rauha viimeinkin tälle Jumalan hylkäämälle kivelle.

Olet vapaa tekemään itsellesi mitä haluat, minä ajattelin kyllä jatkaa elämää vielä niin kauan kuin sitä riittää. Noin alkajaisiksi kannattaa poistua somesta, jos vihaisuus ja älämölö kyllästyttävät.

Minä en laita itseäni mihinkään. Minut on pakotettu elämään teidän eläimien kanssa samalle planeetalle ja toivon vain kaikkien tuhoa.

Vierailija
188/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin paljon hulluja akkoja? Kolmannes nuorista naisista on joutunut turvautumaan mt-tukeen. 20% nuorista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa. Miksi?

Koska naiset käyttävät mielenterveyspalveluja herkemmin kuin miehet, joka ennemmin tuhoavat itsensä päihteillä tms. kuin myöntävät tarvitsevansa apua.

Naiset on psykologian Big Five persoonallisuustypologian mukaankin selvästi miehiä neuroottisempia.

Mikä teidän miesten ongelma on, kun sorrutte väkivaltaan ja vankilat pullistelee teitä? Ainakaan ne neuroottiset naiset ei tuhoa, r a i skaa, tapa ja m u r haa kaikkea, mikä liikkuu. 

Kyllä niitä naisvankejakin on koko ajan enemmän. 

Ei läheskään tarpeeksi. 

Pakko vähän täydentää kommenttiani: naiset eivät ole läheskään riitävän vihaisia vielä. 17 naista tap ettu kantisten toimesta tänä vuonna, mutta olemmeko me naiset vielä kostaneet näistä yhtäkään? Pitäiskö meidän alkaa vähän tasoittaa tilannetta? Meilläkin on aseita ja koulutus niiden käyttöön. Mekin voimme hakata nukkuvaa miestä kirveellä otsaan. En yllytä, kunhan vain tuon esiin, että miehillä on jännä harhaluulo siitä, ettei nainen pysty väkivaltaan.

Nainen on väkivaltainen ihminen ja toinen nainen toiselle on susi.

#feminismi. Syntynyt naisten vihasta toisiaan kohtaan. 

Ei, vaan naisten vihasta miesten heihin kohdistamaa mielivaltaa vastaan.

Toi olikin vastaus väitteeseen, että nainen on susi naiselle. 

Vierailija
189/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron omalta osaltani. Erosin 20v liiton jälkeen seksittömästä suhteesta. Löysin uusia kiinnostavia puolisoehdokkaita suhteellisen helposti, mutta sama hellyyden ja  seksin vastaanottamisen osoittaminen tuntui olevan vähintäänkin hankalaa. En tarvitse naista pomoksi, vaan kumppaniksi. Osaan kaiken kyllä itsekin.

Vierailija
190/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en laita itseäni mihinkään. Minut on pakotettu elämään teidän eläimien kanssa samalle planeetalle ja toivon vain kaikkien tuhoa.

Aloita vaikka itsestäsi. Ole esimerkkinä! 

Vierailija
191/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa sukupuolijakauma on erittäin tasainen, sillä koko väestöstä naisia on noin 50,5 % ja miehiä 49,5 %

Näin ollen, jos miehet asuvat yksin, niin eivät ne naisetkaan voi silloin asua kuin yksin tai kaverin kanssa.

Toki miehet ovat yksinäisyytensä kanssa ehkä enemmän yksin, naisilla on varmasti asunnoissaan merkittävästi enemmän miehiä vierailuilla ja lukuisia seksikumppaneita, kun taas monella miehellä niitä ei ole lainkaan.

Miksei miehet voi hankkia ystäviä, kuten naisilla usein on? Ja tarkoitan nyt ystäviä, ei sksikumppaneita. 

Mies ei tarvitse enää keski-iässä ystäviä. Ainoastaan pimppaa. Ystävistä on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Eli silloin ne eivät ole enää ystäviä. Entä miksi luulet naisten kiinnostuvan miehestä, jolle toiset ihmiset ovat vain rasite?

Naisen kanssa voi olla kyllä ystävä, jos saa samalla naiselta pimppaa. Se on ehdoton edellytys.

Vierailija
192/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kommenttisi on melkoinen ihmispaskan kommentti. Miksi toivot kuolemaa jollekin, joka vain vastasi viestiisi asianmukaisesti?

Jos tuo on mielestäsi asianmukainen kommentti niin todellakin toivon kuolemaasi. 

Vierailija
193/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon vähemmän on kukaan muukaan velvollinen tekemään itselleen mitään vain sinun vuoksesi. Jos sinua noin ahdistaa olla tällä planeetalla meidän muiden kanssa, niin se on sinun ongelmasi, lähde oman käden kautta tai sopeudu. Kukaan ei sinua pakota tänne jäämään. Sairasta toivoa kaikkien tuhoa vain sinun takiasi. Oman navan tuijottamisen ennätys?

Vierailija
194/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa keskustelua. Tuli syötyä pitsa tätä lukien. Nyt jatkuu seikkailu vuodessa 1960 maailmassa jossa natsisaksa voitti toisen maailmansodan.

Se on moro! 

Vierailija
195/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita vaikka itsestäsi. Ole esimerkkinä! 

Eiku joku muu saa tänkin hoitaa. Paljon kivempaa vaan kitistä. 

Vierailija
196/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat niin huonoja ja sekopäisiä, että on parempi olla omassa rauhassa.

Vierailija
197/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa voi olla kyllä ystävä, jos saa samalla naiselta pimppaa. Se on ehdoton edellytys.

Silloin se taas ei ole ystäväsuhde. Jos nainen on sinulle pelkkä seksiobjekti, niin parempi kun elämässäsi ei ole yhtään naista.

Vierailija
198/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista Suomen miehistä yksin asuu 23 prosenttia. Kaikista Suomen naisista yksin asuu 25 prosenttia.

Vierailija
199/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on mielestäsi asianmukainen kommentti niin todellakin toivon kuolemaasi. 

Kyllä, se oli asianmukainen kommentti. Ainakin paljon asiallisempi kuin sinulla, joka toivot kuolemaa ja tuhoa muille. Sairas sinä olet.

eri

Vierailija
200/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin joo mutta olen parisuhteessa, viikonloput vietetään vuorotellen kummankin luona. Tuttavapiirissä on monia muitakin samanlaisia tapauksia. Tilastot eivät siis kerro kaikkea.