Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään on niin paljon yksin asuvia miehiä?

Vierailija
06.10.2026 |

Ja miksi he eivät saa parisuhdetta vaikka haluaisivat?

Kommentit (334)

Vierailija
201/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lukea näitä keskusteluja niin näkee naisten vihan miehiä kohtaan ja taas jaksaa monta vuotta yksin. Vihaan ihmisiä ja elämää.

Eikö ookkin törkeää, miten naiset laittaa itsensä miehen edelle!!!!???!!!! Silkkaa miesv i h a a!!!!!

Mulle on kuule aivan sama mihin naiset laittaa itsensä. Olen vain täysin kyllästynyt tähän vihaan ja vastakkainasetteluun. Toivon että kaikki ihmiset kuolisi niin tulisi rauha viimeinkin tälle Jumalan hylkäämälle kivelle.

Olet vapaa tekemään itsellesi mitä haluat, minä ajattelin kyllä jatkaa elämää vielä niin kauan kuin sitä riittää. Noin alkajaisiksi kannattaa poistua somesta, jos vihaisuus ja älämölö kyllästyttävät.

Minä en laita itseäni mihinkään. Minut on pakotettu elämään teidän eläimien kanssa samalle planeetalle ja toivon vain kaikkien tuhoa.

Aloita vaikka itsestäsi. Ole esimerkkinä! 

Tällaisten kommenttien takia toivon kaikkien kuolemaa. Ihmiskunta ei ole ansainnut pelastusta.

Vierailija
202/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin paljon hulluja akkoja? Kolmannes nuorista naisista on joutunut turvautumaan mt-tukeen. 20% nuorista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa. Miksi?

Lähde? 

Usko pois näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat niin huonoja ja sekopäisiä, että on parempi olla omassa rauhassa.

Naisten on parempikin olla ilman tuollaista apinaa. Miksi haluaisimmekaan sinua lähellemme?

Vierailija
204/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lukea näitä keskusteluja niin näkee naisten vihan miehiä kohtaan ja taas jaksaa monta vuotta yksin. Vihaan ihmisiä ja elämää.

Näet mitä haluat nähdä. Miesvihaa on vain joissain yksittäisissä kommenteissa, enimmäkseen täällä ollaan asiallisia tai korkeintaan nauretaan luuserimiesten (siis luuserimiesten, ei kaikkien miesten) kuvitelmille.

Vihaa mitä haluat, oma on asiasi.

Tässä taas hieno ihmispaskan kommentti.

Toivottavasti kuolet pian.

Niin, kommenttisi on melkoinen ihmispaskan kommentti. Miksi toivot kuolemaa jollekin, joka vain vastasi viestiisi asianmukaisesti?

Jos tuo on mielestäsi asianmukainen kommentti niin todellakin toivon kuolemaasi. 

Kyllä, se oli asianmukainen kommentti. Ainakin paljon asiallisempi kuin sinulla, joka toivot kuolemaa ja tuhoa muille. Sairas sinä olet.

eri

Toivottavasti kuolet pian ja kärsit paljon.

Vierailija
205/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ookkin törkeää, miten naiset laittaa itsensä miehen edelle!!!!???!!!! Silkkaa miesv i h a a!!!!!

Mulle on kuule aivan sama mihin naiset laittaa itsensä. Olen vain täysin kyllästynyt tähän vihaan ja vastakkainasetteluun. Toivon että kaikki ihmiset kuolisi niin tulisi rauha viimeinkin tälle Jumalan hylkäämälle kivelle.

Ai sä olet väsynyt? Arvaappa kuinka väsyneitä naiset on oltuaan jokusen tuhat vuotta miehen omaisuutta? Voi sua raukkaa! No, tämmöistä se nykyään on, mitään ei jakseta. 

Vierailija
206/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vapaa tekemään itsellesi mitä haluat, minä ajattelin kyllä jatkaa elämää vielä niin kauan kuin sitä riittää. Noin alkajaisiksi kannattaa poistua somesta, jos vihaisuus ja älämölö kyllästyttävät.

Minä en laita itseäni mihinkään. Minut on pakotettu elämään teidän eläimien kanssa samalle planeetalle ja toivon vain kaikkien tuhoa.

Tällaisten kommenttien takia toivon kaikkien kuolemaa. Ihmiskunta ei ole ansainnut pelastusta.

Ai sellaisten kommenttien takia, joissa sinulle vastataan samalla mitalla kun toivottelet kuolemaa niille, jotka ovat alkujaan vain vastanneet asiallisesti juttuihisi? Ihmiskunnan pelastus ei ole riippuvainen siitä, mitä mieltä tuollainen ihmisvihaaja meistä on. Saat toivoa mitä haluat, mutta se kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin meistä muista.

Vierailija
207/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin paljon hulluja akkoja? Kolmannes nuorista naisista on joutunut turvautumaan mt-tukeen. 20% nuorista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa. Miksi?

Lähde? 

Usko pois näin on.

Laita ensin lähde. Villien väitteiden esittäjällä on se todistusvelvollisuus.

Vierailija
208/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet mitä haluat nähdä. Miesvihaa on vain joissain yksittäisissä kommenteissa, enimmäkseen täällä ollaan asiallisia tai korkeintaan nauretaan luuserimiesten (siis luuserimiesten, ei kaikkien miesten) kuvitelmille.

Vihaa mitä haluat, oma on asiasi.

Tässä taas hieno ihmispaskan kommentti.

Toivottavasti kuolet pian.

Niin, kommenttisi on melkoinen ihmispaskan kommentti. Miksi toivot kuolemaa jollekin, joka vain vastasi viestiisi asianmukaisesti?

Jos tuo on mielestäsi asianmukainen kommentti niin todellakin toivon kuolemaasi. 

Kyllä, se oli asianmukainen kommentti. Ainakin paljon asiallisempi kuin sinulla, joka toivot kuolemaa ja tuhoa muille. Sairas sinä olet.

eri

Toivottavasti kuolet pian ja kärsit paljon.

pakko kysyä että mikä sua oikein vaivaa? miksi puhut tuolla tavalla randomeille keskustelijoille? /ohis

Vierailija
209/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole mitään tarjottavaa

Vierailija
210/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa sukupuolijakauma on erittäin tasainen, sillä koko väestöstä naisia on noin 50,5 % ja miehiä 49,5 %

Näin ollen, jos miehet asuvat yksin, niin eivät ne naisetkaan voi silloin asua kuin yksin tai kaverin kanssa.

Toki miehet ovat yksinäisyytensä kanssa ehkä enemmän yksin, naisilla on varmasti asunnoissaan merkittävästi enemmän miehiä vierailuilla ja lukuisia seksikumppaneita, kun taas monella miehellä niitä ei ole lainkaan.

Miksei miehet voi hankkia ystäviä, kuten naisilla usein on? Ja tarkoitan nyt ystäviä, ei sksikumppaneita. 

Mies ei tarvitse enää keski-iässä ystäviä. Ainoastaan pimppaa. Ystävistä on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Eli silloin ne eivät ole enää ystäviä. Entä miksi luulet naisten kiinnostuvan miehestä, jolle toiset ihmiset ovat vain rasite?

Naisen kanssa voi olla kyllä ystävä, jos saa samalla naiselta pimppaa. Se on ehdoton edellytys.

Eipä sitten ihme, ettei miehillä ole ystäviä. 

Vierailija
211/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sellaisten kommenttien takia, joissa sinulle vastataan samalla mitalla kun toivottelet kuolemaa niille, jotka ovat alkujaan vain vastanneet asiallisesti juttuihisi? Ihmiskunnan pelastus ei ole riippuvainen siitä, mitä mieltä tuollainen ihmisvihaaja meistä on. Saat toivoa mitä haluat, mutta se kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin meistä muista.

Toivon ihmisten kuolemaa koska käyttäydytte kuten sinä juuri nyt. En näe siinä mitään pahaa. Paha ansaitsee pahan kohtalon. Ikävä kyllä olen itsekin ihminen ja kuoleman ansaitsen.

Vierailija
212/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä olet väsynyt? Arvaappa kuinka väsyneitä naiset on oltuaan jokusen tuhat vuotta miehen omaisuutta? Voi sua raukkaa! No, tämmöistä se nykyään on, mitään ei jakseta. 

Tuo sama tyyppi on jo pitkin ketjua toivonut yhdelle jos toisellekin kuolemaa ja koko maapallolle tuhoa, että päättele siitä millaisen heikkopään kanssa olemme tekemisissä.

Vierailija
213/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... sulle. 

Totta. Pärjätään loistavasti ilman just sua. 

Vierailija
214/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule nyyhkis kun itkettää joidenkin naisten kohtalo. Miesten omaisuutta jank jank.

Vierailija
215/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta. Pärjätään loistavasti ilman just sua."

Pakko taas huijata. No kun ei muuten pärjää.

Vierailija
216/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ole muuta kuin yhden sortin huomioh u o r a. 

Vierailija
217/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon ihmisten kuolemaa koska käyttäydytte kuten sinä juuri nyt. En näe siinä mitään pahaa. Paha ansaitsee pahan kohtalon. Ikävä kyllä olen itsekin ihminen ja kuoleman ansaitsen.

Eli käyttäydymme miten? Että emme niele paskaa joltain satunnaiselta ihmisvihaajalta, joka puhuu outoja ja alkaa toivoa kuolemaa kaikille jotka sattuvat puhumaan kanssaan? Et ehkä näe siinä mitään pahaa, mutta minä näen, ainakin näen sen sairaana ja ällöttävänä asenteena.

Olet oikeassa, paha ansaitsee pahan kohtalon. Jos olet noin vihainen maailmalle ja ihmisyydelle niin häivy itse tästä elämästä. Tai sitten koita vain kestää, koska niin me muutkin joudumme. Mutta voit lyödä vetoa ettei kukaan meistä muista ole lähdössä yhtään minnekään sinun mieliksesi. Itsemurhareissulle saat lähteä yksin.

eri

Vierailija
218/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta. Pärjätään loistavasti ilman just sua."

Pakko taas huijata. No kun ei muuten pärjää.

Oon pärjännyt 55 vuotta. Todista toisin. 

Vierailija
219/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... sulle. 

Totta. Pärjätään loistavasti ilman just sua. 

Ok. Hauskaa loppuelämää vihasi kanssa. Olette varmasti onnellisia yhdessä.

Vierailija
220/334 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat niin huonoja ja sekopäisiä, että on parempi olla omassa rauhassa.

Naisten on parempikin olla ilman tuollaista apinaa. Miksi haluaisimmekaan sinua lähellemme?

Toksinen sekopää feministi kommentti vain siitä, että vastattiin alkuperäiseen kysymykseen rehellisesti. Ei sinun persoonaasi kukaan mies haluakaan.