Miehet: Mikä nuoremmissa naisissa viehättää?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille suhde on fyysinen toisin kuin naisille. Naisten juttuja lähinnä vain siedetään.
Kaltaistesi miesten, jotka eivät aidosti pidä naisista, kannattaisi lakata hukkaamasta kaikkien aikaa. Reikä se on miehelläkin ja teillä ilmeisesti enemmän yhteistä.
Eihän naisten aivoituksia kestä pirukaan. Pimppaa niiltä naisilta kaivataan ja henkevät keskustelut käydään sitten kaverien kanssa. Nainenhan vaan suuttuu jos joku on eri mieltä ettei siinä mitään järkevää keskustelua aikaan saada. Sinäkin suutut tästä mielipiteestä. MOT.
Mielipide on kuin pyllyreikä, jokaisella omansa. Kuitenkin on olemassa miehiä, jotka ihan aidosti nauttivat naisten seurasta, niistä ne suuret rakastajatkin löytyvät. Taidat olla tosi nuori jos kavereilla on vielä kauheasti merkitystä.
Jotkut vaan on valmiita teeskentelemään enemmän pimpan eteen. Ei naisen kanssa keskusteluun kannata aikaa uhrata ellei ole pimppaa tiedossa.
Ja jostain tulee niitä rakastavia vanhoja pariskuntia ja elämäänsä seesteytyneitä keski-ikäisiä. Hormonit hellittävät kyllä, pimppa tulee siinä sivussa.
puppaiässä sitten ovat kuin kaksi vanhaa rouvaa, mies menettänyt tossun alla miehuutensa kokonaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka persereikä ja pillu ja kiinteät tissit.
Eli sinulla on pieni penis? Sitäkö halusit kertoa?
Noin 18cm peniksen pituus
No hyvin hoikka kuitenkin? Meillä seksi parani ensimmäisen lapsen myötä. Syystä että mulla on iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmi kroppa ja positiivinen asenne. Kaupassa näkee usein 2-5 nuoren naisen joukkion täynnä iloa ja positiivisuutta. Johonkin naisista katoaa se positiivisuus siinä 3kympin jälkeen?
Osaatko yhtään arvata mikä ihmisryhmä sen positiivisuuden katoamisen aiheuttaa?
Naiset ja heidän harhainen käsitys omasta markkina-arvostaan deittimaailmassa, minkä seurauksena yritetään vain niitä komeimpia chadeja, jotka puolestaan käyvät "pump & dump" -tyylillä hakemassa ilmaiset pilllut pois kuleksimasta. Tästä sitten aiheutuu naisten katkeruus kun sitä unelmien kirurgilentäjäkalsarimallia ei saatukaan sitoutettua parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään kommentti tässä ei saanut itseäni kiinnostumaan vanhemmista miehistä.🙃 N25
Ymmärrän!
Itsekin olen kuluttanut nuoresta lähtien liikaa aikaa netissä, ja päätin jo hyvin nuorena, että vanhemmat miehet kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään kommentti tässä ei saanut itseäni kiinnostumaan vanhemmista miehistä.🙃 N25
Olet ollut aivan liikaa tällä palstalla huonossa naisseurassa ja olet jo sisäisesti Terttu 67v.
Vierailija kirjoitti:
Tiukka persereikä ja pillu ja kiinteät tissit.
Aika montaa persereikää olen pannut, enkä rehellisesti kyllä voi sanoa että nuorella olisi tiukempi persreikä kuin esim keski-ikäisellä. Muutenhan paska valuisi pitkin reisiä. Jos siis puhutaan elossa ja tajuissaan olevista naisista.m43
Sama kuin vanhemmissa, eli pilluhan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan sen vaikka jossain prismassa kun kassalla iloisia nuoria naisia hymyillen moikkaavat asiakasta ja seuraavalla kassalla yrmeä täti. Kumman kassalla mies menee?
Tuota ei kyllä voi ollenkaan laittaa iän mukaan.
Kassalla voi olla yhtä hyvin tylsistyneen ja ilottoman näköinen 20v kuin iloinen ja ystävällinen 60v.
Sä vaan kuvittelet niiden nuorten olevan ystävällisempiä, koska koet ne seksuaalisesti viehättäviksi. Psykologinen harha.
Tämä on ihan yleisesti miehille tyypillisempää: jos he itse kokevat jonkun naisen viehättäväksi, he alkavat heti kuvitella, että nainen on kiinnostunut heistä tai vähintäänkin erityisen ystävällinen Juuri Heitä kohtaan xD
Asia, josta jutellaan naisten kesken säännöllisesti..
Eli vastaava juttu kun tavisnainen lankeaa komeamman miehen lepertelyihin ja päädytään sänkyyn, mutta vaikka nainen kuvittelee tässä olevan vuosisadan rakkaustarina, niin mies polkaisee kerran pari ja siirtyy seuraavaan tavisnaiseen samoilla metodeilla. Tiedättehän nämä kullikarusellit ja haaremit :)
Asia, josta jutellaan miesten kesken säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Palstan miehet puhuvat taas niin kauniisti naisista.
Vauvapalstan miehet eivät ole sieltä fiksuimmasta päästä. Ei heistä tarvitse välittää. Suurimmalla osalla ei ole naista kuin unissa. Pidetään vain hyvät keskustelut ja lempimiset oman miehemme kanssa, naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmi kroppa ja positiivinen asenne. Kaupassa näkee usein 2-5 nuoren naisen joukkion täynnä iloa ja positiivisuutta. Johonkin naisista katoaa se positiivisuus siinä 3kympin jälkeen?
Osaatko yhtään arvata mikä ihmisryhmä sen positiivisuuden katoamisen aiheuttaa?
Naiset ja heidän harhainen käsitys omasta markkina-arvostaan deittimaailmassa, minkä seurauksena yritetään vain niitä komeimpia chadeja, jotka puolestaan käyvät "pump & dump" -tyylillä hakemassa ilmaiset pilllut pois kuleksimasta. Tästä sitten aiheutuu naisten katkeruus kun sitä unelmien kirurgilentäjäkalsarimallia ei saatukaan sitoutettua parisuhteeseen.
Mun tutuista muutamalla tällä hetkellä katkeruutta ilmassa, toivottavasti menee nopeasti ohi tai muuten pakko ottaa etäisyyttä.
Näistä 2/3 ollut lähes aina parisuhteessa ja myös pannut paljon haluamansa/haluamiensa miesten kanssa. Vain 1/3 saanut miesten kanssa takkiin.
Luulen, että joillain tulee katkera vaihe siinä kohtaa, kun nuoruus alkaa olla oikeasti jo todella takanapäin. Se katkeruus ei todellakaan liity (pelkästään) miehiin kuten täällä kuvitellaan, vaan tietyssä iässä osaa porukkaa katkeroittaa esim. se ettei työllä rikastu, se että on tehnyt ns. oikeita valintoja ja silti laskee pennejä, se ettei ole tukiverkkoja yhtä paljon kuin joillain muilla jne.
Hölmöä kuvitella, että aikuisten ihmisten katkeruus liittyisi miehiin/naisiin.
Sama se, minkä ikäisiä. Suuttuvat helposti ja täten täytyy paljon asioita pitää salassa ja toimia naisen liikaa tietämättä. Mikään määrä logiikkaa tai perusteluja ei saa näitä asioita muuttumaan naisen silmissä siedettäväksi, kun niin on päätetty. Se käy toisinaan raskaaksi, kun ei pysty olemaan avoin kaikesta. Ja nämä asiat ovat yleensä täysin harmittomia naiselle. Silti suututaan. Useamman otannalla olen tämän todennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan sen vaikka jossain prismassa kun kassalla iloisia nuoria naisia hymyillen moikkaavat asiakasta ja seuraavalla kassalla yrmeä täti. Kumman kassalla mies menee?
Kassalla voi olla yhtä hyvin tylsistyneen ja ilottoman näköinen 20v kuin iloinen ja ystävällinen 60v.
Sä vaan kuvittelet niiden nuorten olevan ystävällisempiä, koska koet ne seksuaalisesti viehättäviksi. Psykologinen harha.Mutta keskimäärin nuoret ovat iloisempia ja huolettomampia, eivät vielä puhu vaivoista tai perheen perustamisesta tai jostain asuntolainoista tai muuta vakavaa tylsää ärsyttävää narimaa ja marinaa.
Ja kaikki tietää, että erittäin monet miehet ovat ikuisia pikkupoikia, joita viehättää tällainen "ei mitetitä huomista" vaan annetaan mennä ja eikun uudestaan vuoristorataan ja huutokirkua perään ja jippii!
Eli ette pärjää oman ikäistenne kanssa.
Pärjäisimme kyllä, mutta emme halua. Siinä on iso ero.
Deal with it, rummo.
Mun täytyy vastata, että en tiedä. Olen seurustellut paljon itseäni nuorempien kanssa ja itseäni vanhempien kanssa. Jostain syystä niitä nuorempia on ollut kuitenkin enemmän. Mä kyllä ihastun naisessa siihen ihmiseen itseensä. En hänen ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan kuvittelet niiden nuorten olevan ystävällisempiä, koska koet ne seksuaalisesti viehättäviksi. Psykologinen harha.
Tämä on ihan yleisesti miehille tyypillisempää: jos he itse kokevat jonkun naisen viehättäväksi, he alkavat heti kuvitella, että nainen on kiinnostunut heistä tai vähintäänkin erityisen ystävällinen Juuri Heitä kohtaan xD
Asia, josta jutellaan naisten kesken säännöllisesti..Eli vastaava juttu kun tavisnainen lankeaa komeamman miehen lepertelyihin ja päädytään sänkyyn, mutta vaikka nainen kuvittelee tässä olevan vuosisadan rakkaustarina, niin mies polkaisee kerran pari ja siirtyy seuraavaan tavisnaiseen samoilla metodeilla. Tiedättehän nämä kullikarusellit ja haaremit :)
Miksi juttelisitte miesten kanssa jostain mikä ei edes liity teihin? No, fantasiansa kullakin ja teillä se fantasia on tuo; naiset ja culllikarusel 🤌
Minä sen sijaan viestissäni kerroin asiasta joka koskee suoraan meitä naisia, eli juttelemme siitä emmekä toisten asioista kuten sinun esimerkissäsi tehdään.
Vähän paradoksaalisesti vanhemmilla naisilla on paljon kovemmat vaatimukset vaikka itse tuovat suhteeseen paljon enemmän ongelmia kuin nuoremmat. Elämän aikana voi olla rakentunut sellainen "enää en tyydy" -asenne ja ylimielisyys/katkeruus. Koskee toki miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Mitä me hopeaketut nyt teemme? Kaikki on pilalla!!!
Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän!Itsekin olen kuluttanut nuoresta lähtien liikaa aikaa netissä, ja päätin jo hyvin nuorena, että vanhemmat miehet kierrän kaukaa.
Kannattaakin, koska teiltä kummaltakin puuttuvat nämä:
Positiivisuus, yhteen hiileen puhaltaminen, ymmärtää että seksi kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin, kiva ulkonäkö, seksikäs ja haluttava vartalo, miehisyyden arvostaminen jne. Nuo ominaisuudet tahtoo puuttua vanhemmilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia, josta jutellaan naisten kesken säännöllisesti..Eli vastaava juttu kun tavisnainen lankeaa komeamman miehen lepertelyihin ja päädytään sänkyyn, mutta vaikka nainen kuvittelee tässä olevan vuosisadan rakkaustarina, niin mies polkaisee kerran pari ja siirtyy seuraavaan tavisnaiseen samoilla metodeilla. Tiedättehän nämä kullikarusellit ja haaremit :)
Asia, josta jutellaan in celien kesken säännöllisesti.
Niinhän te lesbot valitettavasti teette ja pilaatte naisen nuoruuden.