Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Mikä nuoremmissa naisissa viehättää?

Vierailija
06.10.2026 |

Jos viehättää...

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään kommentti tässä ei saanut itseäni kiinnostumaan vanhemmista miehistä.🙃 N25

Ymmärrän!

Itsekin olen kuluttanut nuoresta lähtien liikaa aikaa netissä, ja päätin jo hyvin nuorena, että vanhemmat miehet kierrän kaukaa. 

Kannattaakin, koska teiltä kummaltakin puuttuvat nämä:

Positiivisuus, yhteen hiileen puhaltaminen, ymmärtää että seksi kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin, kiva ulkonäkö, seksikäs ja haluttava vartalo, miehisyyden arvostaminen jne. Nuo ominaisuudet tahtoo puuttua vanhemmilta naisilta.

Pääääinvastoin palstamies, päinvastoin :)

Multa löytyy noista jokainen, ja jokaista toteutan suhteessani tietysti.

Sinähän kuulostat suorastaan katkeralta kun laitat niskaamme tuollaisen litanian negatiivisia oletuksia vain siksi, ettemme pidä vanhemmista miehistä ;) 

Ja kuinka monen naisen suulla ja suostumuksella sinä tästä nyt puhut? Aivan, vain omasi. Olet yksi nainen, joka puhuu vain omasta puolestaan. Koita kestää.

Terkuin, mies jolla on 15v nuorempi nainen avopuolisona

Tietysti puhun itsestäni, kenestä muustakaan?

Miksi kuvittelet, että minua kiinnostaisi minkä ikäinen avopuolisosi on? :D Ei minua kiinnosta muiden suhteet, olkaa ihan rauhassa ja annahan meidän muidenkin olla äläkä loukkaannu siitä ettei kaikkia kiinnosta vanhemmat miehet tippaakaan ;) 

"Sinähän kuulostat suorastaan katkeralta kun laitat niskaaMME tuollaisen litanian negatiivisia oletuksia vain siksi, ETTEMME pidä vanhemmista miehistä ;) "

Voih, ihan kuin olisi sanavalintojesi kautta vaikuttanut sellaiselta, että sinä puhuit muidenkin kuin vain itsesi puolesta tässä asiassa? No, näkyyhän se kaikille kuinka kaivoit oman kuoppasi ja nolasit itsesi julkisesti netissä. Opettele argumentoimaan paremmin ja tule sitten yrittämään uudestaan.

Aa joo, et tajunnut näköjään mihin viestiketjuun vastasit?

Siellä kun ihan itse jo aiemmin kirjoitit meistä ”kummastakin” (minä ja tuo N25) - tai niin minä luulin, että oli sinun kirjoittama viesti, mutta ei ilmeisesti ollutkaan etkä ilmeisesti ylipäätään lukenut mihin viestiketjuun vastasit ;) 

Vierailija
122/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hälyttävää miten moni mies kuvailee unelmanaisekseen kirjaimellisesti lapsen. 

Eihän täällä ole lapsia kuvailtu? Ei parikymppinen nainen ole lapsi. 

Sen sijaan osa miehistä ei näköjään kestä sitä ettei kaikki naiset tykkää heistä, ja alkavat haukkumaan :D

Ei meidän yksittäisten palstalaisten ole mikään pakko olla kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja on suht. säälittävää suuttua siitä. 
Mä en hauku niitä joista en ole kiinnostunut, eli siitäkään ei voi minua syyttää.. enkä tietenkään hauku ketään sillä perusteella, ettei se ole kiinnostunut minusta tai ikäisistäni tai jostain XD Toisin kuin nämä jotkut täällä…

On myös aivan yhtä säälittävää suuttua siitä ettei enää vanhemmalla iällä kelpaa oman ikäisille miehille. Kyllä tässäkin ketjussa on lukuisia (oletettavasti naisten kirjoittamia) katkeran vihaisia viestejä, joilla yritetään sheimata/haukkua miehiä, jotka pitävät nuoremmista naisista. 

Ps. Missään ei vaadita, että kaikkien nuorten naisten pitäisi olla kiinnostunut vanhemmista miehistä. Osa on ja osa ei ole. Sellaista se on.

Niin? En minä ole ”sheimannut” ketään siitä, että pitää nuoremmista naisista. 
Miksi sheimaisinkaan? Olenhan itsekin tullut aina paremmin juttuun nuorempien miesten kanssa - ja ei, en silti hauku vanhempia miehiä, tietenkään.. Sellasta se on, makuja on monia eikä niiden perusteella pidä ketään haukkua. 

Väitinkö sinun sheimaneen ketään miestä? En väittänyt.

Opettele nyt saatana ymmärtämään mitä luet siitä ruudulta ennen kuin alat ulisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaahan sen vaikka jossain prismassa kun kassalla iloisia nuoria naisia hymyillen moikkaavat asiakasta ja seuraavalla kassalla yrmeä täti. Kumman kassalla mies menee? 

Tuota ei kyllä voi ollenkaan laittaa iän mukaan.

Kassalla voi olla yhtä hyvin tylsistyneen ja ilottoman näköinen 20v kuin iloinen ja ystävällinen 60v.

Sä vaan kuvittelet niiden nuorten olevan ystävällisempiä, koska koet ne seksuaalisesti viehättäviksi. Psykologinen harha. 

Tämä on ihan yleisesti miehille tyypillisempää: jos he itse kokevat jonkun naisen viehättäväksi, he alkavat heti kuvitella, että nainen on kiinnostunut heistä tai vähintäänkin erityisen ystävällinen Juuri Heitä kohtaan xD

Asia, josta jutellaan naisten kesken säännöllisesti.. 

Eli vastaava juttu kun tavisnainen lankeaa komeamman miehen lepertelyihin ja päädytään sänkyyn, mutta vaikka nainen kuvittelee tässä olevan vuosisadan rakkaustarina, niin mies polkaisee kerran pari ja siirtyy seuraavaan tavisnaiseen samoilla metodeilla. Tiedättehän nämä kullikarusellit ja haaremit :)

Asia, josta jutellaan miesten kesken säännöllisesti.

Miksi juttelisitte miesten kanssa jostain mikä ei edes liity teihin? No, fantasiansa kullakin ja teillä se fantasia on tuo; naiset ja culllikarusel 🤌

Minä sen sijaan viestissäni kerroin asiasta joka koskee suoraan meitä naisia, eli juttelemme siitä emmekä toisten asioista kuten sinun esimerkissäsi tehdään.

Miehet voivat tosiaan jutella keskenään juuri niistä asioista mistä haluavat. Ei meidän tarvitse välittää mitä mieltä sinä tai muut naiset ovat tästä. 

Voimme vaikka jutella NHL:stä vaikka kukaan meistä ei siellä pelaa, ajatteles!

Tietysti voitte, mutta nyt oli kyse omista kokemuksista juttelemisesta.. 

Palstapapalla fokus herpaantuu.. 

Kerrohan vielä kuka nosti sinut sellaiseen auktoriteettiasemaan, että voit määritellä timantintarkasti mistä tässä ketjussa voi puhua ja mistä ei? Niin, ei kukaan. Voimme vaihtaa täällä ajatuksia aivan kuten haluamme. Ja minusta omat viestini olivat hyvinkin asian ytimessä ja kuvasivat sukupuolitettua teemaa osuvasti. Koita nyt vain kestää.

Voi voi miten sinusta tulikin noin kireä? :D

Vierailija
124/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaahan sen vaikka jossain prismassa kun kassalla iloisia nuoria naisia hymyillen moikkaavat asiakasta ja seuraavalla kassalla yrmeä täti. Kumman kassalla mies menee? 

Kassalla voi olla yhtä hyvin tylsistyneen ja ilottoman näköinen 20v kuin iloinen ja ystävällinen 60v.

Sä vaan kuvittelet niiden nuorten olevan ystävällisempiä, koska koet ne seksuaalisesti viehättäviksi. Psykologinen harha. 

Tämä on ihan yleisesti miehille tyypillisempää: jos he itse kokevat jonkun naisen viehättäväksi, he alkavat heti kuvitella, että nainen on kiinnostunut heistä tai vähintäänkin erityisen ystävällinen Juuri Heitä kohtaan xD

Eli vastaava juttu kun tavisnainen lankeaa komeamman miehen lepertelyihin ja päädytään sänkyyn, mutta vaikka nainen kuvittelee tässä olevan vuosisadan rakkaustarina, niin mies polkaisee kerran pari ja siirtyy seuraavaan tavisnaiseen samoilla metodeilla. Tiedättehän nämä kullikarusellit ja haaremit :)

Miksi juttelisitte miesten kanssa jostain mikä ei edes liity teihin? No, fantasiansa kullakin ja teillä se fantasia on tuo; naiset ja culllikarusel 🤌

Minä sen sijaan viestissäni kerroin asiasta joka koskee suoraan meitä naisia, eli juttelemme siitä emmekä toisten asioista kuten sinun esimerkissäsi tehdään.

Sinut on täyein mahdotonta kuvitella viehättäväksi, sorry nyt vaan.

Vierailija
125/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20v mies, ihmettelin miten 40v+ miehet kehtaa katsella nuoria 20-30v naisia. Nyt olen itse samanlainen.... 

M42v

Vierailija
126/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole vielä elämäänsä kyllästyneitä kuten vanhemmat.

Vierailija
127/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 20v mies, ihmettelin miten 40v+ miehet kehtaa katsella nuoria 20-30v naisia. Nyt olen itse samanlainen.... 

M42v

Ei selvinnyt?

Vierailija
128/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa, mies rakennettu himoitsemaan nuorta koska nuori on ehkä terve ja voisi synnyttää lapsen. 

Kuinka monta lasta sinulla on alle 25-vuotiaiden naisten kanssa?

Vierailija
129/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus. Naivisuus. Mielyttämishalu. 

Samasta syystä kuin vanhat ei kiinnosta.

Vierailija
130/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mitään soriteltavaa ole?

Eihän minkään anonyymin nettikeskustelijan mielipide tai kuvitelma minusta ole ollenkaan relevantti, enkä oleta edes livenä olevani joka ikisen mielestä viehättävä - ja miksi pitäisikään olla? 
Olisi naurettavaa kuvitella, että pitäisi olla jokaisen makuun. Ei tietenkään pidä eikä kukaan ole, minulla on itsellänikin preferenssini ja niin saa olla myös miehillä. 

Vierailija
131/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hälyttävää miten moni mies kuvailee unelmanaisekseen kirjaimellisesti lapsen. 

Eihän täällä ole lapsia kuvailtu? Ei parikymppinen nainen ole lapsi. 

Sen sijaan osa miehistä ei näköjään kestä sitä ettei kaikki naiset tykkää heistä, ja alkavat haukkumaan :D

Ei meidän yksittäisten palstalaisten ole mikään pakko olla kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja on suht. säälittävää suuttua siitä. 
Mä en hauku niitä joista en ole kiinnostunut, eli siitäkään ei voi minua syyttää.. enkä tietenkään hauku ketään sillä perusteella, ettei se ole kiinnostunut minusta tai ikäisistäni tai jostain XD Toisin kuin nämä jotkut täällä…

Onko joku mies suuttunut?

Vierailija
132/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kun kysyisi että mikä suklaakakussa viehättää naisia.

Onneksi salmiakki ja lakritsi on keksitty,

Vierailija
133/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiucca perce ja terhacat ticcit. Aktiivisuus ja elämänilo, korkeampi pH ja vähähiekkaisuus.

Vierailija
134/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energisyys, iloisuus ja sellainen innostunut asenne tulevaisuuteen.

Yksilöstä kiinni. Joku voi olla energisempi välillä keski-iässä kuin 20v. 

Vierailija
135/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan miehet puhuvat taas niin kauniisti naisista.

Vauvapalstan miehet eivät ole sieltä fiksuimmasta päästä. Ei heistä tarvitse välittää. Suurimmalla osalla ei ole naista kuin unissa. Pidetään vain hyvät keskustelut ja lempimiset oman miehemme kanssa, naiset.

Olen perheellinen mies ja olen usein ihmetellyt, miten teillä on niin paljon aikaa viettää täällä? En minä ehdi kuin sillointällöin piipahtaa nauramassa teille.

Ei sulla pidäkään olla, kun on se perhe. Täällä hengaavat perhettömät ja ne, jotka ovat perhehommansa jo hoitaneet. Aikaa on ihan eri tavalla.

Ei siis ole miestä eikä muuta elämää.

Vierailija
136/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan miehet eivät ole sieltä fiksuimmasta päästä. Ei heistä tarvitse välittää. Suurimmalla osalla ei ole naista kuin unissa. Pidetään vain hyvät keskustelut ja lempimiset oman miehemme kanssa, naiset.

Olen perheellinen mies ja olen usein ihmetellyt, miten teillä on niin paljon aikaa viettää täällä? En minä ehdi kuin sillointällöin piipahtaa nauramassa teille.

Ei sulla pidäkään olla, kun on se perhe. Täällä hengaavat perhettömät ja ne, jotka ovat perhehommansa jo hoitaneet. Aikaa on ihan eri tavalla.

Mulla on mies, lapsi ja muu elämä, mutta jää silti aikaa lojua täällä.

Huono tapahan tämä on, ja ajan voisi käyttää paaaaljon paremminkin! 

Vierailija
137/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus, yhteen hiileen puhaltaminen, ymmärtää että seksi kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin, kiva ulkonäkö, seksikäs ja haluttava vartalo, miehisyyden arvostaminen jne. Nuo ominaisuudet tahtoo puuttua vanhemmilta naisilta.

Samat asiat muuten puuttuvat vanhemmilta miehiltä myös. Ei ole sukupuoleen sidottua. Miehillä rupsahtanut ulkonäkö samoin, kuin naisilla, ja kyl se nuori mies aina on komeampi. Miehillä tulee myös ne vaihdevuodet, ja nelikymppisinä miehistä tulee sellaisia kärttyisä pappoja ja negatiivisia valittajia. Ja Miehillä se yhtern hiileen puhaltaminen loppuu kun ovat saaneet mitä ovat halunneet. Eli tosi nopeasti. Miehet ylipäätään ovat keskimäörun todella itsekkäitä ja itsekeskeisiä. 

Parisuhde ylipäätään hyödyttää miehiä  naisilla vain se hyvä parisuhde, Miehillä myös se huono ja keskiverto. Siksi Miehillä onkin niin kova jonku parisuhteeseen. 

Minusta nämä sedät voivat rauhassa yrittää näitä nuoria naisia, todella harvalle se vain onnistuu, jättävät sitten vaan meidät, oman ikäisensä, rauhaan. 

Vierailija
138/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mitään soriteltavaa ole?

Eihän minkään anonyymin nettikeskustelijan mielipide tai kuvitelma minusta ole ollenkaan relevantti, enkä oleta edes livenä olevani joka ikisen mielestä viehättävä - ja miksi pitäisikään olla? 
Olisi naurettavaa kuvitella, että pitäisi olla jokaisen makuun. Ei tietenkään pidä eikä kukaan ole, minulla on itsellänikin preferenssini ja niin saa olla myös miehillä. 

Sinä kuvittelit omiasi sen kommentoijan viestistä, joka sanoi vain oman huomionsa, jonka olen myös todennut, että nu8ri kassaneiti on useimmiten ystävällinen ja osaa myös hymyillä. Hän ei puhunut mitään siihen suuntaan, että kuvittelisi kassaneidin kiinnostuneisuudesta jne.

Vierailija
139/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vanhan setänsä kanssa pankissa ja kaupassa, odottelen häntä kotiin. Mulla on ykkösvapaa, tällaisina päivinä en todellakaan tee mitään muuta kuin  rötvään. (Ok, meni tuossa koneellinen tiskiä ja tein parin päivän ruoat ja pyykit, mutta palstaillen siinä sivussa). Lapsi on jo maailmalla, hyvä niin.

Vierailija
140/147 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmi kroppa ja positiivinen asenne. Kaupassa näkee usein 2-5 nuoren naisen joukkion täynnä iloa ja positiivisuutta.  Johonkin naisista katoaa se positiivisuus siinä 3kympin jälkeen?

Lapset imee sen kokonaan pois. Elämästä tulee rankempaa ja se optimismi elämästä ja kaikista mahdollisuuksista tippuu pilvilinnoista maantasalle kun ymmärretään että se elämä lasten saamisen jälkeen on seuraavat 20 tässä. Eletään ruuhkabussissa ja duunissa. Sitten pääsee eläkkeelle ja alkaa kenties uusi vapaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän