Miehet: Mikä nuoremmissa naisissa viehättää?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään kommentti tässä ei saanut itseäni kiinnostumaan vanhemmista miehistä.🙃 N25
Ymmärrän!Itsekin olen kuluttanut nuoresta lähtien liikaa aikaa netissä, ja päätin jo hyvin nuorena, että vanhemmat miehet kierrän kaukaa.
Kannattaakin, koska teiltä kummaltakin puuttuvat nämä:
Positiivisuus, yhteen hiileen puhaltaminen, ymmärtää että seksi kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin, kiva ulkonäkö, seksikäs ja haluttava vartalo, miehisyyden arvostaminen jne. Nuo ominaisuudet tahtoo puuttua vanhemmilta naisilta.
Pääääinvastoin palstamies, päinvastoin :)
Multa löytyy noista jokainen, ja jokaista toteutan suhteessani tietysti.
Sinähän kuulostat suorastaan katkeralta kun laitat niskaamme tuollaisen litanian negatiivisia oletuksia vain siksi, ettemme pidä vanhemmista miehistä ;)
Tosi hälyttävää miten moni mies kuvailee unelmanaisekseen kirjaimellisesti lapsen.
antavat helpommin peräsuolta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan sen vaikka jossain prismassa kun kassalla iloisia nuoria naisia hymyillen moikkaavat asiakasta ja seuraavalla kassalla yrmeä täti. Kumman kassalla mies menee?
Tuota ei kyllä voi ollenkaan laittaa iän mukaan.
Kassalla voi olla yhtä hyvin tylsistyneen ja ilottoman näköinen 20v kuin iloinen ja ystävällinen 60v.
Sä vaan kuvittelet niiden nuorten olevan ystävällisempiä, koska koet ne seksuaalisesti viehättäviksi. Psykologinen harha.
Tämä on ihan yleisesti miehille tyypillisempää: jos he itse kokevat jonkun naisen viehättäväksi, he alkavat heti kuvitella, että nainen on kiinnostunut heistä tai vähintäänkin erityisen ystävällinen Juuri Heitä kohtaan xD
Asia, josta jutellaan naisten kesken säännöllisesti..Eli vastaava juttu kun tavisnainen lankeaa komeamman miehen lepertelyihin ja päädytään sänkyyn, mutta vaikka nainen kuvittelee tässä olevan vuosisadan rakkaustarina, niin mies polkaisee kerran pari ja siirtyy seuraavaan tavisnaiseen samoilla metodeilla. Tiedättehän nämä kullikarusellit ja haaremit :)
Asia, josta jutellaan miesten kesken säännöllisesti.
Miksi juttelisitte miesten kanssa jostain mikä ei edes liity teihin? No, fantasiansa kullakin ja teillä se fantasia on tuo; naiset ja culllikarusel 🤌
Minä sen sijaan viestissäni kerroin asiasta joka koskee suoraan meitä naisia, eli juttelemme siitä emmekä toisten asioista kuten sinun esimerkissäsi tehdään.
Miehet voivat tosiaan jutella keskenään juuri niistä asioista mistä haluavat. Ei meidän tarvitse välittää mitä mieltä sinä tai muut naiset ovat tästä.
Voimme vaikka jutella NHL:stä vaikka kukaan meistä ei siellä pelaa, ajatteles!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään kommentti tässä ei saanut itseäni kiinnostumaan vanhemmista miehistä.🙃 N25
Ymmärrän!Itsekin olen kuluttanut nuoresta lähtien liikaa aikaa netissä, ja päätin jo hyvin nuorena, että vanhemmat miehet kierrän kaukaa.
Positiivisuus, yhteen hiileen puhaltaminen, ymmärtää että seksi kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin, kiva ulkonäkö, seksikäs ja haluttava vartalo, miehisyyden arvostaminen jne. Nuo ominaisuudet tahtoo puuttua vanhemmilta naisilta.
Pääääinvastoin palstamies, päinvastoin :)Multa löytyy noista jokainen, ja jokaista toteutan suhteessani tietysti.
Sinähän kuulostat suorastaan katkeralta kun laitat niskaamme tuollaisen litanian negatiivisia oletuksia vain siksi, ettemme pidä vanhemmista miehistä ;)
Ja kuinka monen naisen suulla ja suostumuksella sinä tästä nyt puhut? Aivan, vain omasi. Olet yksi nainen, joka puhuu vain omasta puolestaan. Koita kestää.
Terkuin, mies jolla on 15v nuorempi nainen avopuolisona
Vierailija kirjoitti:
Tosi hälyttävää miten moni mies kuvailee unelmanaisekseen kirjaimellisesti lapsen.
Eihän täällä ole lapsia kuvailtu? Ei parikymppinen nainen ole lapsi.
Sen sijaan osa miehistä ei näköjään kestä sitä ettei kaikki naiset tykkää heistä, ja alkavat haukkumaan :D
Ei meidän yksittäisten palstalaisten ole mikään pakko olla kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja on suht. säälittävää suuttua siitä.
Mä en hauku niitä joista en ole kiinnostunut, eli siitäkään ei voi minua syyttää.. enkä tietenkään hauku ketään sillä perusteella, ettei se ole kiinnostunut minusta tai ikäisistäni tai jostain XD Toisin kuin nämä jotkut täällä…
Vierailija kirjoitti:
Awww...miten hellyyttävää, että uskot tämän kaasuvalotuksen vaikuttavan meidän miesten naismieltymyksiin.
Ei, emme ole pedofiilejä, jos pidämme enemmän nuorista (aikuisista) naisista kuin vanhoista rummoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääääinvastoin palstamies, päinvastoin :)Multa löytyy noista jokainen, ja jokaista toteutan suhteessani tietysti.
Sinähän kuulostat suorastaan katkeralta kun laitat niskaamme tuollaisen litanian negatiivisia oletuksia vain siksi, ettemme pidä vanhemmista miehistä ;)Ja kuinka monen naisen suulla ja suostumuksella sinä tästä nyt puhut? Aivan, vain omasi. Olet yksi nainen, joka puhuu vain omasta puolestaan. Koita kestää.
Tietysti puhun itsestäni, kenestä muustakaan?
Miksi kuvittelet, että minua kiinnostaisi minkä ikäinen avopuolisosi on? :D Ei minua kiinnosta muiden suhteet, olkaa ihan rauhassa ja annahan meidän muidenkin olla äläkä loukkaannu siitä ettei kaikkia kiinnosta vanhemmat miehet tippaakaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan osa miehistä ei näköjään kestä sitä ettei kaikki naiset tykkää heistä, ja alkavat haukkumaan :DEi meidän yksittäisten palstalaisten ole mikään pakko olla kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja on suht. säälittävää suuttua siitä.
Mä en hauku niitä joista en ole kiinnostunut, eli siitäkään ei voi minua syyttää.. enkä tietenkään hauku ketään sillä perusteella, ettei se ole kiinnostunut minusta tai ikäisistäni tai jostain XD Toisin kuin nämä jotkut täällä…
On myös aivan yhtä säälittävää suuttua siitä ettei enää vanhemmalla iällä kelpaa oman ikäisille miehille. Kyllä tässäkin ketjussa on lukuisia (oletettavasti naisten kirjoittamia) katkeran vihaisia viestejä, joilla yritetään sheimata/haukkua miehiä, jotka pitävät nuoremmista naisista.
Ps. Missään ei vaadita, että kaikkien nuorten naisten pitäisi olla kiinnostunut vanhemmista miehistä. Osa on ja osa ei ole. Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan sen vaikka jossain prismassa kun kassalla iloisia nuoria naisia hymyillen moikkaavat asiakasta ja seuraavalla kassalla yrmeä täti. Kumman kassalla mies menee?
Kassalla voi olla yhtä hyvin tylsistyneen ja ilottoman näköinen 20v kuin iloinen ja ystävällinen 60v.
Sä vaan kuvittelet niiden nuorten olevan ystävällisempiä, koska koet ne seksuaalisesti viehättäviksi. Psykologinen harha.
Tämä on ihan yleisesti miehille tyypillisempää: jos he itse kokevat jonkun naisen viehättäväksi, he alkavat heti kuvitella, että nainen on kiinnostunut heistä tai vähintäänkin erityisen ystävällinen Juuri Heitä kohtaan xD
Asia, josta jutellaan naisten kesken säännöllisesti..Eli vastaava juttu kun tavisnainen lankeaa komeamman miehen lepertelyihin ja päädytään sänkyyn, mutta vaikka nainen kuvittelee tässä olevan vuosisadan rakkaustarina, niin mies polkaisee kerran pari ja siirtyy seuraavaan tavisnaiseen samoilla metodeilla. Tiedättehän nämä kullikarusellit ja haaremit :)
Miksi juttelisitte miesten kanssa jostain mikä ei edes liity teihin? No, fantasiansa kullakin ja teillä se fantasia on tuo; naiset ja culllikarusel 🤌
Minä sen sijaan viestissäni kerroin asiasta joka koskee suoraan meitä naisia, eli juttelemme siitä emmekä toisten asioista kuten sinun esimerkissäsi tehdään.Miehet voivat tosiaan jutella keskenään juuri niistä asioista mistä haluavat. Ei meidän tarvitse välittää mitä mieltä sinä tai muut naiset ovat tästä.
Tietysti voitte, mutta nyt oli kyse omista kokemuksista juttelemisesta..
Palstapapalla fokus herpaantuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan miehet puhuvat taas niin kauniisti naisista.
Vauvapalstan miehet eivät ole sieltä fiksuimmasta päästä. Ei heistä tarvitse välittää. Suurimmalla osalla ei ole naista kuin unissa. Pidetään vain hyvät keskustelut ja lempimiset oman miehemme kanssa, naiset.
Olen perheellinen mies ja olen usein ihmetellyt, miten teillä on niin paljon aikaa viettää täällä? En minä ehdi kuin sillointällöin piipahtaa nauramassa teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan osa miehistä ei näköjään kestä sitä ettei kaikki naiset tykkää heistä, ja alkavat haukkumaan :DEi meidän yksittäisten palstalaisten ole mikään pakko olla kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja on suht. säälittävää suuttua siitä.
Mä en hauku niitä joista en ole kiinnostunut, eli siitäkään ei voi minua syyttää.. enkä tietenkään hauku ketään sillä perusteella, ettei se ole kiinnostunut minusta tai ikäisistäni tai jostain XD Toisin kuin nämä jotkut täällä…On myös aivan yhtä säälittävää suuttua siitä ettei enää vanhemmalla iällä kelpaa oman ikäisille miehille. Kyllä tässäkin ketjussa on lukuisia (oletettavasti naisten kirjoittamia) katkeran vihaisia viestejä, joilla yritetään sheimata/haukkua miehiä, jotka pitävät nuoremmista naisista.
Ps. Missään ei vaadita, että kaikkien nuorten naisten pitäisi olla kiinnostunut vanhemmista miehistä. Osa on ja osa ei ole. Sellaista se on.
Niin? En minä ole ”sheimannut” ketään siitä, että pitää nuoremmista naisista.
Miksi sheimaisinkaan? Olenhan itsekin tullut aina paremmin juttuun nuorempien miesten kanssa - ja ei, en silti hauku vanhempia miehiä, tietenkään.. Sellasta se on, makuja on monia eikä niiden perusteella pidä ketään haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan miehet eivät ole sieltä fiksuimmasta päästä. Ei heistä tarvitse välittää. Suurimmalla osalla ei ole naista kuin unissa. Pidetään vain hyvät keskustelut ja lempimiset oman miehemme kanssa, naiset.
Olen perheellinen mies ja olen usein ihmetellyt, miten teillä on niin paljon aikaa viettää täällä? En minä ehdi kuin sillointällöin piipahtaa nauramassa teille.
Ei sulla pidäkään olla, kun on se perhe. Täällä hengaavat perhettömät ja ne, jotka ovat perhehommansa jo hoitaneet. Aikaa on ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kuulostat suorastaan katkeralta kun laitat niskaamme tuollaisen litanian negatiivisia oletuksia vain siksi, ettemme pidä vanhemmista miehistä ;)Ja kuinka monen naisen suulla ja suostumuksella sinä tästä nyt puhut? Aivan, vain omasi. Olet yksi nainen, joka puhuu vain omasta puolestaan. Koita kestää.
Tietysti puhun itsestäni, kenestä muustakaan?Miksi kuvittelet, että minua kiinnostaisi minkä ikäinen avopuolisosi on? :D Ei minua kiinnosta muiden suhteet, olkaa ihan rauhassa ja annahan meidän muidenkin olla äläkä loukkaannu siitä ettei kaikkia kiinnosta vanhemmat miehet tippaakaan ;)
"Sinähän kuulostat suorastaan katkeralta kun laitat niskaaMME tuollaisen litanian negatiivisia oletuksia vain siksi, ETTEMME pidä vanhemmista miehistä ;) "
Voih, ihan kuin olisi sanavalintojesi kautta vaikuttanut sellaiselta, että sinä puhuit muidenkin kuin vain itsesi puolesta tässä asiassa? No, näkyyhän se kaikille kuinka kaivoit oman kuoppasi ja nolasit itsesi julkisesti netissä. Opettele argumentoimaan paremmin ja tule sitten yrittämään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kyllä huomaa taas tässä ketjussa. Ei ole logiikka näiden miesten vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sen sijaan viestissäni kerroin asiasta joka koskee suoraan meitä naisia, eli juttelemme siitä emmekä toisten asioista kuten sinun esimerkissäsi tehdään.Miehet voivat tosiaan jutella keskenään juuri niistä asioista mistä haluavat. Ei meidän tarvitse välittää mitä mieltä sinä tai muut naiset ovat tästä.
Tietysti voitte, mutta nyt oli kyse omista kokemuksista juttelemisesta..Palstapapalla fokus herpaantuu..
Kerrohan vielä kuka nosti sinut sellaiseen auktoriteettiasemaan, että voit määritellä timantintarkasti mistä tässä ketjussa voi puhua ja mistä ei? Niin, ei kukaan. Voimme vaihtaa täällä ajatuksia aivan kuten haluamme. Ja minusta omat viestini olivat hyvinkin asian ytimessä ja kuvasivat sukupuolitettua teemaa osuvasti. Koita nyt vain kestää.
On itseni kanssa samaa tasoa.
T. Wille