HS löysi synnyttävän miehen!
https://www.hs.fi/elama/art-2000012244825.html
Mielenvikaisten sekopäiden mielenvikainen lehti. Nyt kysykää itseltänne, voitteko uskoa YHTÄÄN MITÄÄN KOSKAAN, mitä synnyttäviin miehiin uskova media teille uutisoi? ETTE.
Transuiluun uskominen on eräänlainen "litmustesti", eli ihmisen, joka uskoo tällaiseen, voi heti ohittaa vakavasti otettavana henkilönä. Jos et kykene tunnistamaan ja hyväksymään maailman perustavanlaatuisimpia faktoja, kuten mies- ja naissukupuolet, sinuun ei voi luottaa missään. Sama kuin ei suostuisi hyväksymään, että neste on märkää ja taivas on sininen.
Kommentit (172)
Tätä itsekkyyttä en vaan ymmärrä, ”parasta olisi, jos odottajaa kutsuttaisiin raskaana olevaksi tai vanhemmaksi”. Kun kuitenkin se yli 99% synnyttävistä on naisia ja haluaa tulla kutsutuksi nimenomaan äidiksi, niin onko tosiaan reilua pilata heiltä se ilo näiden muutamien lumihiutaleiden takia? Kutsukoon itse itseään miksi haluaa ja sen voi lapselleenkin opettaa, mutta ei tuntemattomia ihmisiä voi vaatia lukemaan toisten ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muita jaksaa kiinnostaa toisten yksityisasiat näinkin paljon?
en tiedä, mikä lienee hesarin motivaatio näistä kirjoittaa?
Hesari tekee sitä, mitä vauvapalsta hajottaa ja vääristää. Tarjoaa kiihkotonta tietoa maailmasta.
isät synnyttävät :D ?
Niin transmies voi olla isä. Onneksi olkoon, tajusit jotain.
ei ole mies, vaan on biologinen nainen. Sinä et tajua, mikä ei ole yllätys
Mitä en tajua? Luuletko sinä, että sana ”isä” on joku suojattu ammattinimike, jota ei saisi käyttää juuri sillä tavalla kuin missäkin yhteydessä on tarpeellista?
edelleen, miehet eivät synnytä. Period. Piste
Jännittävää, että kirjoitit "Period". Et ehkä tajunnut, että sana viittaa myös kuukautisiin. Onko tämä sellainen freudilainen lipsahdus, joka paljastaa sisältäsi jotain itseltäsi piilossa pitäämääsi? Mieti asiaa.
vain vahvistaa sanomaa: naisilla on kuukautiset. Period :D
Minä taas mietin, että sinä itse tuotit kirjoittamalla tuon sanan "Period", eli sait sillä tavalla kokea kuukautiset, vaikkakin englanninkieliset.
Sen jälkeen kirjoitit, että naisilla on kuukautiset. Tämä ei tee sinusta naista, mutta minun puolestani saat kokea itsesi sellaiseksi, jos sinusta siltä tuntuu.
Onhan naisena olemisessa monia kiehtovia puolia, joita voisi olla kiva tuntea itse.
mitä hlvettiä :D :D
Hänellä on mielikuvituskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IIIIkori taas vauhdissa. Tunnettua venäläistä äärioikeistolaista hybridivaikuttamista kieltää trans-ihmisten oikeus olemassaoloon!
Kukaan ei ole kieltämässä kenenkään olemassaoloa. Mutta intersektionaaleilla ei ole yksinoikeus muuttaa kieltä, puhetta ja sanojen merkityksiä. Se johtaa kaaokseen, miehellä on miehen geenit ja naisella naisen. Poikkeamia toki on, mutta sukupuoli ei ole ilmoitusasia. Sukupuolta ei voi vaihtaa leikkauksilla ja hormonihoidoilla. Miehelle ei voi leikata synnytyselimiä, munasarjoja, kohtua, klitorista ja vulvaa. Tämä pitää nuorille myös kertoa rehellisesti, ennenkuin aloittavat hirvittävän muutosprosessin. Lapsia pitää kannustaa kasvamaan kohti omaa sukupuolta, sitä mikä on housuissa ja geeneissä. Ei pois siitä! Tämä ei ole mitään wtun fobiaa.
Liian yisinkertaista mielenvikaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta muijasta on artikkeli myös Kaksplussassa.
"Palaute on ollut kannustavaa, mutta mukaan on mahtunut myös vihakommentointia. Moni vihakommentoija on sitä mieltä, että pitäisi valita onko mies vai raskaana.
– En siis saisi käyttää tätä minun transmiehen kehon etua ja tehdä lasta. En ole kuitenkaan kuullut mitään hyvää argumenttia tälle. Moni viittaa jumalaan tai vain siihen, että mies ei voi olla raskaana."
Fransilla on erikoinen käsitys vihakommenteista. Vielä erikoisempi on se käsitys, että naisen lisääntymiselimillä lisääntyminen on etu, kun nimittää itseään mieheksi.
Tuohan vaan kuvaa tätä teidän älyvapaata uhriutumista siitä, että joku joka voi tulla raskaaksi saa lapsen. Ja te menette rikki sanoista, joita siinä yhteydessä käytetään. Ihan aidosti en ymmärrä muten muuden aiat voi vaivata näin paljon.
Fransuhan tässä romahtaa ja dissosioi, kun raskaana oleva henkilö nimetään äidiksi. Vain nainen voi tulla raskaaksi ja olla äiti.
Niin hän ihan omassa elämässään kokee niin ja kertoo siitä yksilöllisenä kokemuksenaan. Sinä hyperventiloit täällä kokonaisesta ihmisryhmästä ja sanoista, joista menet rikki ilman mitään hlökohtaista linkkiä aiheeseen.
Ihan kuin tämä kritiikitön yksilötarina ei normalisoisi ja ihannoisi transuilua jatkumona muille valtamedian transuhymistelyille.
Mitä kritiikkiä siinä sun mielestä pitäisi esittää? Sulle tietty koko transihmisyys on ongelma, mutta sehän juuri on tota sun kiihkoilua, mitä ei minkään vakavasti otettavan median pitäisi harrastaa.
Pitääkö yksinhuoltajasta kertovaan juttuun etsiä aina myös yksinhuoltajakriittinen näkökulma.
Muistaahan Hesari toistaa väitteitä Rowlingin muka transfobisuudesta ihan jokaisessa häntä liippaavassa jutussa, vaikka mitään fobiaa ei ole koskaan toteennäytetty hänen kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä itsekkyyttä en vaan ymmärrä, ”parasta olisi, jos odottajaa kutsuttaisiin raskaana olevaksi tai vanhemmaksi”. Kun kuitenkin se yli 99% synnyttävistä on naisia ja haluaa tulla kutsutuksi nimenomaan äidiksi, niin onko tosiaan reilua pilata heiltä se ilo näiden muutamien lumihiutaleiden takia? Kutsukoon itse itseään miksi haluaa ja sen voi lapselleenkin opettaa, mutta ei tuntemattomia ihmisiä voi vaatia lukemaan toisten ajatuksia.
Kun luet tätä ketjua huomaat,että aika moni vaatii Fransia puhumaan itsestään eri sanoilla kuin hän itse käyttää. Sitä ”parempaa lumihiutaleutta”?
Eli taas yksi mielenvikainen joka harhaisessa maailmassaan kuvittelee itsensä mieheksi. Hohhoijaa, nää on niin nähty, ei mitään uutta auringon alla.
Jos taas sitten ne miehet, jotka haluavat olla naisia, joutuisivat elämään edes yhden päivän oikeasti naisina niin tää trans-sekoilu loppuisi siihen. Niiden pitäisi pitää menkkakipusimulaattoria 7 päivää putkeen, tehdä siinä samalla kivuissa työt, kodinhoito ja muut askareet. Ai sattuuko? No ei voi mitään, sellaista se elämä on oikeana naisena. Ai miten niin et pysty menemään töihin kun sattuu mahaan? Ei menkkakivut oikeuta jäämään kotiin, ei kun ylös vaan. Ne pitäisi laittaa lääkärin vastaanotolla tutkimuspöydälle jalat levälleen ja venyttää spekulalla persreikä auki samalla tavalla kuin naisilla venytetään sisätutkimuksessa vaginan seinät auki. Ai tuntuuko nöyryyttävältä? No sellaista se elämä on naisena. Loppuisi tämä sekoilu kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Näiden lumihiutaleiden takia naiset pitäisi typistää ja epäinhimillistää kehonosiksi ja ruumiintoiminnoiksi. Vuotajiksi, synnyttäviksi kehoiksi, etureiäksi, kohdullisiksi, lisääntymisalustoiksi, sikiöhautomoiksi, menstruoiviksi elämänmuodoiksi ja ties miksi käveleväksi pillunkantotelineeksi. Mutta kauheinta on tulla viitatuksi naisena ja äitinä. Make it make sense.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luet tätä ketjua huomaat,että aika moni vaatii Fransia puhumaan itsestään eri sanoilla kuin hän itse käyttää. Sitä ”parempaa lumihiutaleutta”?
Onpa kauheeta edellyttää puhetta, joka pohjautuu biologisiin tosiasioihin, fyysiseen todellisuuteen ja aistihavaintoihin!
Toivottavasti Fransun testokuuri ei ole aiheuttanut sikiövaurioita. Fransuhan suunnittelee lisää testoa ja partaa ennen seuraavan lapsen hankkimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kauheeta edellyttää puhetta, joka pohjautuu biologisiin tosiasioihin, fyysiseen todellisuuteen ja aistihavaintoihin!
Eli, kun sä määrät mitä sanoja muiden pitää käyttää se on ok. Sitä parempaa lumihiutaleutta siis.
Tekoäly veti taas kakkoseen ja pahoitti mielensä...ynyt rikollisuus pyöritti kokaiinikauppaa Puhoksen kauppakeskuksessa
Parisuhde kuolee lapsiperhearjen takia
Yle: "Valtiovarainministeri Purra kiisti Ykkösaamussa luvanneensa, ettei pienituloisilta leikata"
Onko vironlahdelle ammuttu ohjus.
Epäilen pientä notkahdusta PS:n kannatuksessa tulevassa gallupissa
Transjankka, älä taas tule pilaamaan ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän transihmisiä, jotka oikeasti haluavat olla se toista sukupuolta ja elää sen mukaan. Mutta jos "transmies" haluaa kokea ehkä kaikkein feminiinisimmän asian koko maailmassa, niin miten hän loogisesti voi samaan aikaan haluta olla vain mies? Joka ei tähän feminiinisimpään asiaan kykene.
Nää raskaana olevat "miehet" siis elävät todeksi naiseutta kaikkein konkreettisimmillaan. Miten samaan aikaan voi valehdella haluavansa jotain mitä ei oikeasti halua?
Yksikään mies ei synnytä. Trans"mies" joka synnyttää ei siis ole mies.
Hesarin jutun perusteella Franseska samastui lapsena enemmän poikien juttuihin ja seuraan ja aikuisena terapeutti istutti transuajatuksen päähän:
"Forsman kertoi, kuinka hän oli pelannut allasbileissä pallopeliä miesporukassa. Terapeutti kiinnitti huomiota siihen, että Forsman puhui porukan tekemisistä me-muodossa. ”Hän kysyi, koenko itseni yhdeksi miehistä. Siinä se oli. Aloimme yhdessä ottaa asiasta selvää.”"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, kun sä määrät mitä sanoja muiden pitää käyttää se on ok. Sitä parempaa lumihiutaleutta siis.
Missä transutodellisuudessa käsitteiden käyttäminen niiden vakiintuneiden määritelmien mukaisesti on määräämistä ja lumihiutatta :DDD
Vierailija kirjoitti:
Transjankka, älä taas tule pilaamaan ketjua.
Ikävää, jos faktat pilaavat hyvin alkaneen öyhötyksesi :D
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kutsutaan raskaana olevaa lähtökohtaisesti äidiksi. Raskaana oleva voi sitten ekalla neuvolakäynnillä pyytää että häntä kutsutaan raskaana olevaksi, vanhemmaksi tai isäksi, jos hän ei halua olla äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurta hupia on seurata aloittajan kaltaisten seinille hyppimistä, keuhkoamista, paniikkia ja säälittävää itsensä niin todesta ottamista. Ihan riippumatta siitä, mitä oikeasti ajattelen, lisään vettä myllyyn seuraavilla väitteillä:
1. Ihminen on eläin
2. Vapaata tahtoa ei ole
3. Kukin on ihan sitä sukupuolta, kuin itse haluaa
4. Tiede ei ole kehittynyt tieteentekijöiden ihonvarista johtuen
5. Jeesuksen ihon- ja karvoituksenväri poikkeaa voimakkaasti pohjoiseurooppalaisista vastaavasta
Olet mielenvikainen. Oletko myös sattumoisin vaginallinen mies?
Mitä ajatuksia sinussa herättää se, että et pystynyt kommentoimaan esittämiäni väitteitä vaan aloit haukkua minua sem sijaan?
Nolottaako ymmärryksesi taso sinua?
Hullujen ja tyhmien kanssa on turha kinastella, mutta kiinnostaisi tosin kuulla, miten väität samalla, ettei ihmisellä ole vapaata tahtoa, mutta kuitenkin ihminen VOI vapaata tahtoa käyttäen valita, mikä sukupuoli hän haluaa olla? Odottelen vastaustasi.
Kuten pystyt lukemaan, en ole kirjoittanut että kukaan käyttäisi tahtoa, vapaata tai ei, sen valitsemiseen, mitä sukupuolta haluaa olla.
Lisään tähän viisi väitettäni muistutukseksi.
"Ihan riippumatta siitä, mitä oikeasti ajattelen, lisään vettä myllyyn seuraavilla väitteillä:
1. Ihminen on eläin
2. Vapaata tahtoa ei ole
3. Kukin on ihan sitä sukupuolta, kuin itse haluaa
4. Tiede ei ole kehittynyt tieteentekijöiden ihonvarista johtuen
5. Jeesuksen ihon- ja karvoituksenväri poikkeaa voimakkaasti pohjoiseurooppalaisista vastaavasta"
Mitäs itse ajattelet, että väitteeni saivat sinut sortumaan nimittelyyn? Lienetkö siiitä kovinkin ylpeä?
Onko hullun kutsuminen hulluksi hullun käytöksensä takia nimittelyä?
Vierailija kirjoitti:
Missä menee raja ilmoittaa olevansa jotakin?
Olen uskoakseni valkoihoinen, suorahiuksinen heteronainen ja sellaiseksi minut on myös määritelty. Mutta jos koen olevani mustaihoinen, kiharatukkainen (homo)mies, niin enkö voi olla sitä omalla ilmoituksella?
Jos teen rikoksen ja minut etsintäkuulutetaan, ilmoitukseen on laitettava tuntomerkeiksi mustaihoinen mies.Vai?
Sä olet silloin transmusta ja transhomo, eikä cissu-mustilla ole siihen nokankoputtamista!
Jos peilaa cissu/transsu-konseptia etnisyyteen, niin tajuaa kuinka järjetön se on.
Vierailija kirjoitti:
Eli taas yksi mielenvikainen joka harhaisessa maailmassaan kuvittelee itsensä mieheksi. Hohhoijaa, nää on niin nähty, ei mitään uutta auringon alla.
Jos taas sitten ne miehet, jotka haluavat olla naisia, joutuisivat elämään edes yhden päivän oikeasti naisina niin tää trans-sekoilu loppuisi siihen. Niiden pitäisi pitää menkkakipusimulaattoria 7 päivää putkeen, tehdä siinä samalla kivuissa työt, kodinhoito ja muut askareet. Ai sattuuko? No ei voi mitään, sellaista se elämä on oikeana naisena. Ai miten niin et pysty menemään töihin kun sattuu mahaan? Ei menkkakivut oikeuta jäämään kotiin, ei kun ylös vaan. Ne pitäisi laittaa lääkärin vastaanotolla tutkimuspöydälle jalat levälleen ja venyttää spekulalla persreikä auki samalla tavalla kuin naisilla venytetään sisätutkimuksessa vaginan seinät auki. Ai tuntuuko nöyryyttävältä? No sellaista se elämä on naisena. Loppuisi tämä sekoilu kuin seinään.
Muuten samaa mieltä, mutta olen aika varma että transhoitoja haluavalla on vähintään yhtä nöyryyttäviä kokemuksia terveydenhuollossa kuin sisätutkimus on.
Onko sinulla transkumppani vai oletko vain valkoritaroimassa? Tiedätkö, kumman sukupuolen edustajan tarvitset vastinpariksi lisääntymistä varten?