Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sialta haiskahtava tyyppi..

Vierailija
06.10.2026 |

Voi olla että rakastuin "sikaan".. Aluksi tietysti hurmaava ja hauska mutta kylmennyt ja puhelut ja viestit vähenee päivä päivältä.. Epäilen että muitakin naisia pyörittelee samalla, Miten saan selville olenko ainoa? Ja rakastaako tämä "sika" mua? Hauska, komea ja kaikkea sellasta.. Eli naisia varmasti saa. En haluaisi olla mikään kolmas-neljäs-viidessadas-nainen vaan se oikea nainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ikääkin jo 28v etten jaksaisi mitään pelleilyä. Ja haluan lapsia. Ja turvallisen miehen ja kodin. No.. se ihan perus unelma. Suurin unelmani on aina ollut olla kotiäiti. Kasvattaa lapset itse eikä luovuttaa niitä valtiolle. Lasten kasvatus on varmasti parasta mitä voi olla. 

Vierailija
2/6 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkipoika nenään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tasapainoisen, urheilevan, koulujakäyneen geeniperimä on parempi jos lapsia aiot. Mieti vähän.

Kun jäät yksinhuoltajaksi. Narsistista ei kehity vastuullista aikuista ikinä.

Vierailija
4/6 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo siirtynyt eteenpäin. Pitää sinua varalla. Lakkaa olemasta niin epätoivoinen, että jatkat roikkumista.

Vierailija
5/6 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkipoika nenään

Mitä tämä tarkoittaa? Sheivaan joka aamu- ja ilta-suihkussa sellaseksi, kestä kundi kiihottuu eli kiitoraata. Koska haluan miellyttää.

Suhteen alussa, ja varmaan suhteessa muutenkin.. on tarkoitus miellyttää ja hurmata ja rakastaa. Kunnioittaa toista ja antaa kivoja yllätyksiä. Se ei ole alistumusta vaan ihan normaalia pariutumiskulttuuria. Kyllähän kundikin bodaa/urheilee ja tekee jopa ruokaa minulle. Olen saanut itsekkin ihan uudenlaiisen terveellisemmän ruokavalion miehen takia. Ja mustikoita. Ovat muuten ihan taivaallisia... En tajua miksi mun äiti ei ikinä kerännyt mustikoita. Ja puolukat näköjään sopii lihan kanssa tosi hyvin. Tunnen olevani turvassa kun kävelen miehen kädessä kiinni.

Vierailija
6/6 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "luovuttaa lapset valtiolle"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme