Keski-ikäisenä miehenä osaa vasta arvostaa miten kauniita keski-ikäiset naiset ovat
Elämä näkyy kasvoista ja se on kaunista.
Kommentit (53)
Ja vielä kauniimmaksi tekee se, että on yhteisiä muistoja ajalta, jolloin Suomessa oli kiva asua.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kauniimmaksi tekee se, että on yhteisiä muistoja ajalta, jolloin Suomessa oli kiva asua.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa äänestää niitä, jotka välittävät suomalaisista.
Epäsovinnainen mielipide mieheltä. Itse olin tuota mieltä jo nuorena, naapurustossa asui mielestäni kaksi paljon kauniimpaa naista kuin yksikään missi tai muu kaunottarena pidetty, molemmat keski-ikäisiä. Silloin nainen on tosi kaunis, jos on kaunis. Kauneimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin on, Puhokseltakin puuttuvat enää palmut ja hiekka.
Keski-ikäisenä miehenä osaa arvostaa sitä, että on näkökyky tallella. Kaikilla ei tunnu olevan, kun ihmisrusina on näyttää kauniilta!
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä miehenä osaa arvostaa sitä, että on näkökyky tallella. Kaikilla ei tunnu olevan, kun ihmisrusina on näyttää kauniilta!
Ei se ihmisrusina, jolla roikuu kuivahtanut pikkupili, ole yhtän sen kauniimpi. Ymmärrät varmaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihmisrusina, jolla roikuu kuivahtanut pikkupili, ole yhtän sen kauniimpi. Ymmärrät varmaan sen.
Noin pahastiko kalikka koiraan kalahti, tai tarkoitan rusinaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee, vai meneekö? Ja kenpä tietäis sen, luultavasti Ken!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kovin rajoittunut kauneuskäsitys, jos se sisältää vain nuoret ja sileät ihmiset. Itse tiedän kauniita ihmisiä ihan vanhuksissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kovin rajoittunut kauneuskäsitys, jos se sisältää vain nuoret ja sileät ihmiset. Itse tiedän kauniita ihmisiä ihan vanhuksissakin.
Minä en, itseni mukaan luettuna. Melkein oksettaa, kun katson peiliin.
Hyi helvetti! En voisi edes kuvitella koskevani yli 30-vuotiaaseen naiseen.
M42
Keski-ikäisenä naisena alkaa arvostaa itseään ja miettiä, mihin hittoon miehiä muka tarvitaan? Ja sitten niitä eronneita reppanoita alkaa pyöriä helmoissa ja sitä miettii, että viitsiikö noista nyt edes tuota kaikkein parasta ottaa kun ei tosiaankaan ole pakko ja vapaana on kivaa. Ja tajuaa, että hei, mies on ihan kiva kertakäyttöisenä silloin kun siltä tuntuu, mutta harvemmin sitä kannattaa omaksi hankkia. Se on kuin vanha auto, aiheuttaa kuluja ja päästöjä ja vie rahat.
Ehhehee!! Juujuu