Oletko koskaan käynyt Puhoksen ostarilla?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En, mitä erikoista siellä on?
Ei ainuttakaan suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mitä erikoista siellä on?
Ei ainuttakaan suomalaista.
Voi kauheeta.
Joku 20 vuotta sitten, siinä oli joku urheiluliike? Ostin ulkoilu housut/-sortsit.
Olen käynyt. Ostettiin Kesport Puhoksesta jääkiekkomaila ja sitten mentiin Carrolsiin hampurilaisille. Ravintolan keskiosassa oli muistaakseni iso akvaario.
Vierailija kirjoitti:
Ohi kuljen säännöllisen epäsäännöllisesti. Mutta en nyt sieltä mitään ostaisi. Omituinen tunne siellä, ihan kuin olisi ulkomailla.
Minusta siellä on juuri siksi todella ihana ja kiinnostava tunnelma. Ruuatkin kaupoissa ovat vähän erilaisia kuin samat mitä aina on K ja S marketeissa., joissa ei toki ole vikaa myöskään. Toivon että Puhos saa säilyä juuri tuollaisena vielä pitkään. Minulla on kaksi teini ikäistä lasta ja hekin tykkäävät kaupoista.
Vihaan Puhosta, eiko sen voii siirtää jonnekinulkomaille esim. Ceutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa syömässä. Ja Alanya marketissa silloin, kun se oli siellä. Varmaan ostin ainakin mausteita, papuja ja säilykkeitä. Olen myös käynyt Puhoksen Fidassa. Minkäänlaista uhkaa en ole kokenut.
Alanya on vieläkin siellä
Alanya on muuttanut entiseen Stockan liiketilaan.
Alanya on kahdessa paikassa, Puhoksessa ja entisen Stockan Herkun paikalla.
Youtubessa on video jossa henkilö kävelee siellä ulkona samalla kuvaten yleistä menoa. Ei mene kauaa kun joku musta jätkä tulee rähjäämään ettei saa kuvata. Tuota samaa on kaikki Euroopan suuret kaupungit täynnä. Videoita on pilvin pimein.