Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan käynyt Puhoksen ostarilla?

Vierailija
05.10.2026 |

Mitä ostit? 

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on pari isoa aika hyvää ruokakauppaa. Kiva että on edes vähän vaihtoehtoja S- ja K-ryhmille. Olen ostanut aika paljon mausteita, teetä, öljyä, riisiä, erilaisia säilykkeitä. Niin ja Fidalta jotain vaatteita. 

Ihan ok paikka, vähän rähjäinen kyllä mutta kaiketi aiotaan kunnostaa. Saapa nähdä nouseeko vuokrat ja sen jälkeen täynnä samoja Alepoja ja Espresso Houseja, mikä olisi oikeastaan aika sääli. 

Veikkaan että olisi sielä persuillekkin kebabit löytynyt jos olisi ollut vähän rohkeutta!

Vierailija
42/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, koska se on paikka vain rohkeimmille. 

Meillä täällä Pohjois-Pohjanmaalla ei ole noin pelottavia paikkoja.

Höpö höpö, siellä voi hyvin liikkua turvallisesti.

Naisetkaan eivät tule rai*katuiksi?

Ei näkyvästi. Silleen huomaamattomasti, ja enempi lapset on vaarassa. Saalistajat kyllä hajaantuu pois kotikulmilta  ettei niin heti tunnistettaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Itäkeskus ole siellä lähellä? Ajettiin sinne perheen kanssa metrolla joskus vuonna -84. 

M48

Vierailija
44/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt useita useita kertoja kauan ennen kuin se muuttui Bagdadiksi. Asuin lähellä. Nykyään ei tulisi mieleenkään mennä. Saman kokemuksen saa Leppävaarassa, Myyrmäessä ymsymsyms. Joka tuota haluaa, voisi itse muuttaa lähi-itään tai Afrikkaan. Tervemenoa. 

Vierailija
45/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tee hirveästi mieli pyöriä. Mutta se, että siellä muka olisi varsinkin keskellä päivää jotenkin vaarallista, on kyllä ihan täyttä paskaa. Eikä yksikään maailman "vaarallisista alueista" ole semmoinen, että muutamassa minuutissa pääset hengestäsi tai joku käy ilman syytä kimppuun. Tämä tiedoksi kaikille bussimatkustajille, että ihan rohkeasti vaan ulos. 

Tämä. Mistähän tuolla edes oltaisi tiedetty että joku porukka on persuja?

Kyllä jotkut tunnistaisi kansanedustajia. 

Olisivat voineet naamioitua, vaikka maski naamalle ja halvat lukulasit nenälle.

Toki voi myös pukeutua "kansallispukuun", mitä muutkin ko alueella käyttävät. 

Niitähän on Puhoksessa monenlaista mallia.

Vierailija
46/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt useita useita kertoja kauan ennen kuin se muuttui Bagdadiksi. Asuin lähellä. Nykyään ei tulisi mieleenkään mennä. Saman kokemuksen saa Leppävaarassa, Myyrmäessä ymsymsyms. Joka tuota haluaa, voisi itse muuttaa lähi-itään tai Afrikkaan. Tervemenoa. 

No saahan tuossa "ulkomaan matkan" paljon halvemmalla!

Vierailija
47/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, koska se on paikka vain rohkeimmille. 

Meillä täällä Pohjois-Pohjanmaalla ei ole noin pelottavia paikkoja.

Höpö höpö, siellä voi hyvin liikkua turvallisesti.

Naisetkaan eivät tule rai*katuiksi?

Ei näkyvästi. Silleen huomaamattomasti, ja enempi lapset on vaarassa. Saalistajat kyllä hajaantuu pois kotikulmilta  ettei niin heti tunnistettaisi. 

Tilastot kyllä kertovat päinvastaista: kantisten tekemistä sksuaalirikoksista suurempi osa kohdistuu lapseen kuin ulkkisten tekemistä.

Vierailija
48/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käynyt Fidassa tai kävellyt ohi kirjastoon. En menisi sinne muuten vain hengailemaan, mutta en välttelisikään, jos jotain asiaa sinne tulee. 

Vierailija
49/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole varaa matkusteluun, tuolla voi kesällä ottaa kuvia someen ja huijata kaikkia tuttuja että ollaan muka ulkomailla. Ruokakin on ihan syötävää. 

Kyllä, kovaa kamaa instassa :D :D. Ei mihinkään tarvi lennellä.

Vierailija
50/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole varaa matkusteluun, tuolla voi kesällä ottaa kuvia someen ja huijata kaikkia tuttuja että ollaan muka ulkomailla. Ruokakin on ihan syötävää. 

Syödään sormin?

Ensin toki käydään vessassa ja jätetään kädet pesemättä.

Vierailija
51/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on pari isoa aika hyvää ruokakauppaa. Kiva että on edes vähän vaihtoehtoja S- ja K-ryhmille. Olen ostanut aika paljon mausteita, teetä, öljyä, riisiä, erilaisia säilykkeitä. Niin ja Fidalta jotain vaatteita. 

Ihan ok paikka, vähän rähjäinen kyllä mutta kaiketi aiotaan kunnostaa. Saapa nähdä nouseeko vuokrat ja sen jälkeen täynnä samoja Alepoja ja Espresso Houseja, mikä olisi oikeastaan aika sääli. 

Veikkaan että olisi sielä persuillekkin kebabit löytynyt jos olisi ollut vähän rohkeutta!

Miksi muslimit käyvät kuitenkin S-ja K-ryhmien kaupoissa, jos se on niin hieno paikka?

Vierailija
52/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida naiset uskaltaa puhoksen ostarille perjantaina klo 21 jälkeen? 

Vierailija
53/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhdessä ruokapaikassa syömässä ja vähän polttamassa vesipiippua. Paikan nimeä en muista.. Super hyvä ruoka ja viihtyisä paikka 😍

Vierailija
54/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monta kertaa syömässä. Ja Alanya marketissa silloin, kun se oli siellä. Varmaan ostin ainakin mausteita, papuja ja säilykkeitä. Olen myös käynyt Puhoksen Fidassa. Minkäänlaista uhkaa en ole kokenut.

Alanya on vieläkin siellä

Alanya on muuttanut entiseen Stockan liiketilaan.

Vierailija
55/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhos kuvaa aika hyvin sitä, minkälainen valtaosa Helsinkiä tulee olemaan muutaman muutaman vuosikymmenen kuluttua. Siitä on suomalaisuus kaukana.

Vierailija
56/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20 v joka viikko. Ostan lihaa, kanaa, riisiä koska ei Suomi kaupoista saa syötävää riisiä, leikkeleitä, kasviksia, pesuaineita, leipää, kananmunia, kebabbia jne mitä nyt milloinkin tarvii.

Vierailija
57/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monta kertaa syömässä. Ja Alanya marketissa silloin, kun se oli siellä. Varmaan ostin ainakin mausteita, papuja ja säilykkeitä. Olen myös käynyt Puhoksen Fidassa. Minkäänlaista uhkaa en ole kokenut.

Alanya on vieläkin siellä

Alanya on muuttanut entiseen Stockan liiketilaan.

no ei ole vaan sinne avattiin toinen Alanya 

Vierailija
58/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyn muutenkin mahdollisimman vähän Helsingissä. 

Vierailija
59/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä 1970-luvun lopulla. Mikä on muuttunut? Silloin se oli kiva pieni viihtyisä ostari. Urheilukauppias (Puhos-niminen kauppa) oli tuttu.

Vierailija
60/89 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kolkko ja pelottava kuvien perusteella. Se pyöreä aukio missä maali rapissut ja kaiteet ruosteessa on kuin joku vankilakompleksi. Hyvin vois kuvata siellä kauhuleffan missä porukka menee vankisaarelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä