Oletko koskaan käynyt Puhoksen ostarilla?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ohi kuljen säännöllisen epäsäännöllisesti. Mutta en nyt sieltä mitään ostaisi. Omituinen tunne siellä, ihan kuin olisi ulkomailla.
Miksi sinulla on omituinen tunne ulkomailla?
Itse lähden ulkomaille nauttimaan lomasta, enkä omituilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan, koska se on paikka vain rohkeimmille.
Meillä täällä Pohjois-Pohjanmaalla ei ole noin pelottavia paikkoja.
Siellä on kiva hyväksikäyttää omaa tai naapurin lasta, ja uskonveli suojelee.
Mieluummin asioin Itiksessä ja Puotinharjussa.
Samoja sekopäitä on Pohjanmaalla ja Puhoksessa. Ideologian nimi on vaan eri.
Pohjanmaalla tyytyvät vaan pahoinpitelemään vaimojaan ja lapsiaan. Vieraat saa olla rauhassa.
Kävin silloin , kun Elixia oli siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi kuljen säännöllisen epäsäännöllisesti. Mutta en nyt sieltä mitään ostaisi. Omituinen tunne siellä, ihan kuin olisi ulkomailla.
Miksi sinulla on omituinen tunne ulkomailla?
Itse lähden ulkomaille nauttimaan lomasta, enkä omituilemaan.
Hän ilmeisesti tarkoitti, että on omituinen tunne olla Suomessa ulkomailla. Ei liene ainoa.
En ole koskaan käynyt, mutta kyllä minä siellä linja-autosta ulos uskaltautuisin. En laske alleni nähdessäni ulkomaalaisen näköisiä ihmisiä. Näkee heitä täällä hämäläisessä pikkukaupungissakin.
Olen , ja näin siellä elämäni ainoan päivä puukotuksen.
Muistan ajan kun suihkulähde ja liukuportaat toimivat ja kauppakeskus oli suomalainen pikkukauppak4skus ja asiakkaat olivat suomalaisia. 90-lukua….
Olen. Kauhea kokemus ruuhka-aikaan. Porukka ajelee autoilla miten sattuu, torvet soi, huutavat toisilleen ja kävelijät sekoilee. En tainnut nähdä montaakaan valkoista. Muistaakseni ostin Alanya-marketista makkaraa ja jotain vihannessäilykettä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida naiset uskaltaa puhoksen ostarille perjantaina klo 21 jälkeen?
En tiedä uskaltaako, mutta miksi sinne menisivät? Sehän on ostari ja kaupat on jo silloin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kauhea kokemus ruuhka-aikaan. Porukka ajelee autoilla miten sattuu, torvet soi, huutavat toisilleen ja kävelijät sekoilee. En tainnut nähdä montaakaan valkoista. Muistaakseni ostin Alanya-marketista makkaraa ja jotain vihannessäilykettä.
Miten ostoskeskuksessa voi ajella autolla miten sattuu? Siis siinä parkkipaikallako?
Vierailija kirjoitti:
En ollut tähän päivään mennessä Puhoksesta mitään kuullutkaan.
Se on sellainen paikka missä ei ole ollenkaan valkoisen ro dun edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä uskaltaako, mutta miksi sinne menisivät? Sehän on ostari ja kaupat on jo silloin kiinni.
Siellä sijaitsee *Pelon maantiede* naisille ilta-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa syömässä. Ja Alanya marketissa silloin, kun se oli siellä. Varmaan ostin ainakin mausteita, papuja ja säilykkeitä. Olen myös käynyt Puhoksen Fidassa. Minkäänlaista uhkaa en ole kokenut.
Alanya on vieläkin siellä
Alanya on muuttanut entiseen Stockan liiketilaan.
Eikö se ole siellä Puhoksessa myös edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä sijaitsee *Pelon maantiede* naisille ilta-aikaan.
Minä ainakin kävelen siitä läpi joka viikko klo 21 maissa, kun tulen harrastuksestani. En ole pelännyt.
Viimeksi keväällä. Siellä on iso Fida. :)
Myös asuin Puhoksen vieressä 18 vuotta sitten ja vietin lapsuutta siellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa syömässä. Ja Alanya marketissa silloin, kun se oli siellä. Varmaan ostin ainakin mausteita, papuja ja säilykkeitä. Olen myös käynyt Puhoksen Fidassa. Minkäänlaista uhkaa en ole kokenut.
Alanya on vieläkin siellä
Alanya on muuttanut entiseen Stockan liiketilaan.
Eikö se ole siellä Puhoksessa myös edelleen
Kyllä, molemmissa on.
Vierailija kirjoitti:
Todella kolkko ja pelottava kuvien perusteella. Se pyöreä aukio missä maali rapissut ja kaiteet ruosteessa on kuin joku vankilakompleksi. Hyvin vois kuvata siellä kauhuleffan missä porukka menee vankisaarelle!
Laatat irti, kaiteet ruosteessa, maali rapissut ja lasia rikki. Ei oikeen houkuttele.
Oulu on paljon hurjempi kuin Puhos ikinä.
Olen pohjoisesta kotoisin ja asunut niin Oulussa kuin Itä-Helsingissä.
Itä-Helsinki oli paljon mukavampi paikka kuin Oulu.
Ja olen kyllä asioinut Puhoksessa aikoinani.
Nyt asun Lapissa jälleen, työkuviot toivat minut takaisin tänne, mutta Itä-Helsingistä on vain hyvää
sanottavaa.