Lippis keski-ikäisellä miehellä on niin nolo.
Kyllä se pälvikalju on kuitenkin kaikilla tiedossa.
Kommentit (107)
Lippis on minun hattuni, suojaava varjoni minun päässäni. Ei polta minua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä. Lippis varjelee minut kaikelta uv-säteilyltä, se varjelee minun pääni. Lippis varjelee minun lähtemiseni ja tulemiseni, nyt ja iankaikkisesti. m50
Kun katson pankkitiliäni ja laitan Hankkijan lippiksen päähäni niin ensimmäiseksi ei haittaa mitä muut ajattelevat.
terveisin Pertti 55 v.
Stetsonin trucker mallisia lippiksiä löytyy monenlaisia kaapista. Lippiksissäkin on eroja. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun aina farkkuihin, huppariin ja lippikseen. Sopivat hyvin, kun on hoikka v-mallin kroppa ja sixpack. Musta lippis korostaa tummapiirteisiä, hoikkia kasvoja, voimakkaita poskipäitä ja hienopiirteistä leukalinjaa. m50
Kirjoitatko m/m fanficciä?
En. Mitä se on? Kirjoitan vain runoja. m50
Vierailija kirjoitti:
Kun katson pankkitiliäni ja laitan Hankkijan lippiksen päähäni niin ensimmäiseksi ei haittaa mitä muut ajattelevat.
terveisin Pertti 55 v.
Ihan hyvä yritys, mutta Pertti on kyllä noin 80-vuotias. 55v. on Mika tai Marko.
Onhan niitä tyylikkäämpiäkin päähineitä kuin lippalakki. Mutta lippis viittaakin urheiluun ja suuret ihmisjoukot valitsee urheilun seuraamisen ja jotenkin koettaa identifioitua siihen. Sivistyneemmät ei lippistä päähänsä paina enää keski-iässä. joku Tappara-lippis noloin.
Riippuu kai vähän muusta tyylistä. Jos yrittää näyttää nuorelta räppäriltä niin se voi olla vähän noloa. Mutta kyllähän lippis on perinteisesti kuulunut myös esimerkiksi duunarien pukeutumiseen. Jos keski-ikäinen mies näyttää rekkakuskilta niin lippalakki sopii luontevasti siihen olemukseen.
Kysykää Esko Eerikäiseltä onko lippis nolo.
Naisilla on meikit "maskina", miehellä voi lippis ajaa tuota samaa asiaa ja kuulua ns. imagoon, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Esko on lähtökohtaisesti melko nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun aina farkkuihin, huppariin ja lippikseen. Sopivat hyvin, kun on hoikka v-mallin kroppa ja sixpack. Musta lippis korostaa tummapiirteisiä, hoikkia kasvoja, voimakkaita poskipäitä ja hienopiirteistä leukalinjaa. m50
Homoeroottista fantasiaa liittyen johonkin olemassaolevaan sarjaan/elokuvaan/kirjaan tms. Tuli vaan tuosta hienopiirteisestä leukalinjasta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Esko on nolo myös ilman lippistä.
Pukeudun aina farkkuihin, huppariin ja lippikseen. Sopivat hyvin, kun on hoikka v-mallin kroppa ja sixpack. Musta lippis korostaa tummapiirteisiä, hoikkia kasvoja, voimakkaita poskipäitä ja hienopiirteistä leukalinjaa.
m50
Onko ap niitä miesten profiloijia sen perusteella pissaako seisaaltaan vai istualtaan? Kuulostaa sellaiselta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoeroottista fantasiaa liittyen johonkin olemassaolevaan sarjaan/elokuvaan/kirjaan tms. Tuli vaan tuosta hienopiirteisestä leukalinjasta mieleen.
En oo koskaan kokeillut kirjoittaa sitä. m50
Vierailija kirjoitti:
On jollain heikko itsetunto, jos ei kehtaa lippistä pitää vanhempana. Se on käytännöllinen päähine.
Käytännöllinen - arvo joka ajaa kaiken muun ohi Suomessa, esim kauneus tai tyylikkyys.
Eipä oo kaljua mutta käytän välillä lippistä jos on hiukset päässeet venähtämään turhan pitkiksi kun ei oo parturissa jaksanut käydä ja ei tarvii hiuksia laitella vaikka kauppareissulla kun lippiksen laittaa päähän. Ei kiinnosta että pitääkö joku sita nolona, mulla on sellainen aavikon värinen pellavalippis, sellainen keski-ikäisen lippis, onhan se vähän noloa sitten jos on joku teinien suosima lippia ja varsinkin jos on väärin päin tai lippa vinossa tai taivuteltu kun yrittää jotenkin nuorekkaalta ja coolilta näyttää, siihen vielä kun laittaisi jonkun paksun feikkikultaketjun ja jotkut lökäpöksyt jalkaan niin olisi nolouden huippu
tota käytän lippistä lenkkeillessä, tukkaa riittää, suojaa nääs auringolta. N44 ok. joku snap back lippis aikuisella vähän niin ja näin, mut jos tykkää niin mitäs siinä.