Lippis keski-ikäisellä miehellä on niin nolo.
Kyllä se pälvikalju on kuitenkin kaikilla tiedossa.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Käytän vapaa-ajalla lähes aina. Helppoa kun ei tarvi hiuksia laittaa. Pälvikaljua ei ole. M43
Ymmärrän. Sulla onkin varmaan kova homma hiusten laittamisessa.
Eikös se lähinnä suojaa auringolta? Oma mies ja aikuiset käyttävät, juostessa käytän itsekin. Ei ole nolo, vaan käytönnöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee keski-ikästen naisten tunikoita. Kyllä kaikki tietää, että siellä on alla läskit piilossa.
Totta, eivät nekään näytä hyvältä. Toisilla peitetään läskiä ja toisilla kärpästen kiitorataa. Ikääntyminen on sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän vapaa-ajalla lähes aina. Helppoa kun ei tarvi hiuksia laittaa. Pälvikaljua ei ole. M43
Tunnet ihmeen hyvin mun hiukset? M43
Olen käyttänyt lippistä koko ikäni ja ikää on mittarissa 52-vuotta. Lippis ei ole mikään muotijuttu vaan ajaton päähine, joka suojaa auringolta ja sateelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet ihmeen hyvin mun hiukset? M43
Kyllä. Tiedän että ne on ohuet ja päivä paistaa päälaella läpi.
Kieltämättä naurattaa kun monilla vuosikymmenten ajan tuntemillani miehillä se lippis ilmaantui ensimmäistä kertaa käyttöön jossain siinä 40 v. paikkeilla. Vaivaannuttavinta on kun se pistetään vielä nurinpäin. Ei, et edelleenkään näytä parikymppiseltä vaan kaljuuntuvalta keski-ikäiseltä.
Naisilla kuitenkin legginssit toimii aina
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä naurattaa kun monilla vuosikymmenten ajan tuntemillani miehillä se lippis ilmaantui ensimmäistä kertaa käyttöön jossain siinä 40 v. paikkeilla. Vaivaannuttavinta on kun se pistetään vielä nurinpäin. Ei, et edelleenkään näytä parikymppiseltä vaan kaljuuntuvalta keski-ikäiseltä.
Ei kukaan 40vee pidä lätsää väärinpäin.
Pitää saada kalju piiloon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs 67 vuotiaalla miehellä?
Se on ok jos kyseessä on Hankkijan lippis ja se on päässä oikeinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan 40vee pidä lätsää väärinpäin.
Valitettavasti olet täysin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se lähinnä suojaa auringolta? Oma mies ja aikuiset käyttävät, juostessa käytän itsekin. Ei ole nolo, vaan käytönnöllinen.
Ei paista aurinko silmiin eikä sada naamaan. Käytän aina lenkillä, usein muulloinkin.
On jollain heikko itsetunto, jos ei kehtaa lippistä pitää vanhempana. Se on käytännöllinen päähine.
Olen 54 ja käytän lippistä ulkoillessa koiran kanssa metsissä. Antaa suojaa.
Vierailija kirjoitti:
On jollain heikko itsetunto, jos ei kehtaa lippistä pitää vanhempana. Se on käytännöllinen päähine.
Nimenomaan. Siitä vaan, käyttäväthän ne täditkin tunikoita.
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun aina farkkuihin, huppariin ja lippikseen. Sopivat hyvin, kun on hoikka v-mallin kroppa ja sixpack. Musta lippis korostaa tummapiirteisiä, hoikkia kasvoja, voimakkaita poskipäitä ja hienopiirteistä leukalinjaa. m50
Kirjoitatko m/m fanficciä?
Se pälvikalju palaa aika helposti ja aurinkorasva tahmaa hiukset. Mutta auringolta suojautuminen on niin noloa.