Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaupan kassat jaksavat sitä työtä päivästä toiseen?

Vierailija
03.10.2026 |

Itse en jaksaisi edes päivää sellaista työtä kuin cittarin kassa.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein yhden vuoron ja ihan meni pönttö sekaisin siinä nakkipaketteja piippaillessa. Aivan varmasti meni setelit sekaisin, kun jotkut maksaa vielä sellaisillakin. Sitten oli näitä tupakkatuotteita joista en ymmärrä yhtään mitään ja lisäksi mitä sekalaisemmat veikkauspelit. 

En saanut ton perehdyttämisvuoron jälkeen lisävuoroja. 

Kumma juttu.

Vierailija
22/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meil on vielä ihmiskassat 💗 kelatkaa ku kohta ihmiset on vaan kotona ku robotit vie työt ja Purra huutaa teeveestä et "Menkää töihin". Niinku minne???? En siis oo ite kassal töis mut arvostan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassathan painii välillä roistojen kanssa. Se on mielenkiintoista ja tuo varmasti työhön tietyn säväyksen?

Joo siellä antavat välillä kassat asiakaalle runtua ja sitten voi kassamyyjä käydä sen jälkeen etusetelillä hierottamassa itsensä taas kuntoon. Kyllä ne on kovia miehiä ja naisia.

Vierailija
24/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse vaihtaisin hoitotyöstä sinne vaikka heti, jos vain huolivat

Vierailija
25/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin S-Marketin Heidi on miehille seksisymboli. Ihanat silmät ja tumma tukka.

Missä 😍

Vierailija
26/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään unelmatyötä ole, mutta ei vaadi kummempaa koulutusta ja ei ole mitään paskaduunia. Kätevästi töitä myös tarjolla siellä missä ihmisiä asuu, ei tarvitse muuttaa töiden perässä. Eikä työt soita kotiin.

Vierailija
27/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mitään unelmatyötä ole, mutta ei vaadi kummempaa koulutusta ja ei ole mitään paskaduunia. Kätevästi töitä myös tarjolla siellä missä ihmisiä asuu, ei tarvitse muuttaa töiden perässä. Eikä työt soita kotiin.

No onhan se paskaduunia, mutta ei siinä mitään vikaa siltikkään ole, jonkunhan on kumminkin noi hommat tehtävä.

Vierailija
28/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä sinä sitten teet päivästä toiseen?

Vierailija
29/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että jälleen tällaisella palstalla keskustelun aiheena on ”kaupankassa”. Onko se teidän ainoa arkipäivän kontaktinne? 

Vierailija
30/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistiä sisätyötä. Ei myöskään jalkoja tai selkää rasittavaa. Monipuolista. 

Sehän nimenomaan on selälle ja jaloille rasittavaa. 

Vierailija
31/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, että jälleen tällaisella palstalla keskustelun aiheena on ”kaupankassa”. Onko se teidän ainoa arkipäivän kontaktinne? 

Ei ainoa kontakti mutta ainoa työväenluokkainen kontakti ellei sitten junassa tule tarkastajia.

Vierailija
32/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin opiskeluaikana ison marketin kassalla töissä ja tykkäsin. Mitä ruuhkaisempi päivä, sitä mukavampi oli olla töissä. 

Vierailija
33/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meil on vielä ihmiskassat 💗 kelatkaa ku kohta ihmiset on vaan kotona ku robotit vie työt ja Purra huutaa teeveestä et "Menkää töihin". Niinku minne???? En siis oo ite kassal töis mut arvostan :)

Robotit vie työt, mutta luuletko sinä siitä pennostakaan saavasi?   

Vierailija
34/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covidin aikaan kaupankassat pitivät tämän maan pyörimässä terveydenhoitoaporukan kanssa. Ei voinut eikä saanut piiloutua komeroon etätöihin. Kaupankassat olivat sankareita tuntemattoman uhan edessä.

Vierailija
35/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tapaa ihmisiä!

Vierailija
36/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Minäkin olin ennen lapsia kaupan kassalla ja ihan palkan takia. Ilman rahaa ei voi elää. Perustyö. 

Vierailija
37/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sitä jaksoi ihan hyvin. Varsinkin jossain pienemmässä kaupassa se oli ihan leppoisaa. Toki riippuu kaupan sijainnista kuinka rauhallista työ on, onko paljon häiriöitä ja myymälävarkaita ym. 

Mä en edes nuorempana jaksanut. Olin 2000-l vaihteessa vuoden verran kaupankassalla ja vihasin jokaista hetkeä. Kauppa oli huonossa kaupunginosassa ja asiakaskunta oli kaiken ikäisiä päihderiippuvaisia, mus ta laisia ja muita hörhöjä. Tänä päivänä siellä on lisänä myös iso määrä ä h l ä m e i t ä. Kertoo jotain, kun tuolta alueelta saisi kerrostalokolmion 70 000 eurolla. Toivon etten ikinä joudu muuttamaan tuollaiselle alueelle. Ja myötätuntoni niille, jotka siellä kaupassa tänä päivänä työskentelevät. Ei varmasti ole mukavaa. 

Vierailija
38/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassathan painii välillä roistojen kanssa. Se on mielenkiintoista ja tuo varmasti työhön tietyn säväyksen?

Mitäköhän kauniille k-kaupan Annalle nykyään kuuluu.

Vierailija
39/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain harvat ja valitut pääsevät oppimaan kassakonelaitteiston salaisuudet. Viisaat tietää miten kassakoneet toimivat. Tiedätkö sinä?

Vierailija
40/85 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan pitää tulla kaikkien kanssa toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän