Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaisen arkun haluat? Entä mitä musiikiksi? Krematointi vai hautaus?
Kommentit (3)
musiikiksi jotain uskonnollista musiikkia, ei pappia paikalle kun en kuulu kirkkoon mutta oman vakaumukseni mukainen muistotilaisuus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sinisiä ruusuja ja musiikiksi ainakin katri ylanderin äiti
Alue: Aihe vapaa
sitä valkoiseksi verhoiltua arkkua! Musiikkina klassista kaunista musiikkia. En ole miettinyt haluaisinko polttohautauksen vai normaalin, päättäköön sitten omaiset jos en itse ehdi päättää ;-))