Miksi työttömille ei voisi antaa parempaa elämää?
Keneltä se oikeasti olisi pois jos rikkaita verotettaisiin hieman enemmän että kaikki saisivat ihmisarvoisen elämän? Olisi pitkäaikaistyöttömänäkin kiva joskus jotain ostaa ja omistaa. Työssä käyvät valittaa pensan hintaa mutta ne pystyy siltikin hankkiin sitä samalla tavoin kuin ennenkin. Työtön ei pysty.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä.
Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!
Voisin pärjätä. Olen työtön ja minulla on kamppailulajitaustaa.
Ai ihan taustaa🤪. Yllättävän moni suomalainen on harrastanut joskus jotain kamppailulajia.
on harrastajia ja harrastajia. Sä haluut selvästi ottaa selvää kuka on kovin. Se on oikee asenne. Yleensä tollasta kommenttia ei kuitenkaan tule, ellei pelkää. Pelkäätkö sä ottaa oikeesti osaavaa harrastajaa vastaan?
🥲
Mitä jos alkaisit elättää ittes ensin pikkulapsi?
sepä se kun ei tarvi elättää itseä, mun maailmassa pienet lapsetkin on arvokkaita ja niitä ei käytetä synonyyminä huonoille ihmisille ja alempiarvoisille ihmisille. Kyllä mä rivien välistä tiedän millainen sinä olet. Olet ansainnut selkäsaunan.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät pitäisi laittaa metsiin asumaan pois työllisten ilmapiiristä.
Oi, mielelläni muuttaisin vaihteeksi metsien keskelle asumasn. Mistä voin tiedustella lisää asiasta? Haluaisin myös asua kommuunissa, lähteä keräämään risuja ja roskia, mihin voisin ilmoittautua?
Elämän tarkoitus on saada ITSE jotain aikaan. Ei elää torakkana muiden siivellä. Mitä ajattelit taivaan portilla kertoa kun kysytään, että mitä sait aikaan? Mitä teit pahuuden voittaaksesi? Sitähän siellä kysytään kun se tehtäväksi annettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä.
Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!
Onkohan ajatuksesi hiukan vajaa, kuten sinäkin? Mitä se työllinen saisi kun voittaisi? Paljonko lisäarvoa kyseiset ottelut tarjoaisivat? Keksitkö mitään rakentavampaa tapaa hoitaa työttömyytesi? Siinä on vähän mietittävää, minkä jälkeen voit unohtaa koko jutun ja mennä töihin.
Siinä on työllisellä mahdollisuus lopettaa työtön ilman seuraamuksia joka olisi se palkinto työlliselle. Työtön taas ei saa lopettaa mutta saa työllisen työpaikan, koko omaisuuden ja perheen halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyötyisi kun voimakkain saisi oikeuden mahdin ja kunnian. Tällä hetkellähän on paljon velliperseitä töissä jotka ei heille kuuluisi.
Luonnossa voimakkaimmat saa oikeuden. Ihmisten järjestelmässä on kaikenlaisia palloperseisiä päärynäpenoja nostamassa liksaa epäoikeutetusti.
Luuletko ettei työssäkäyvät pärjäisi työttömille läskiluusereille? Luuletko todella että työttömänä on enemmän hyväkuntoisia ja voimakkaita? Syövät paskaruokaa eikä edes salikorttiin ole varaa?
Mull on ollu työttömänä 7 vuotta aikaa treenata joka päivä neljä tuntia ja välipäivinäkin venyttelen ja teen liikkuvuustreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyötyisi kun voimakkain saisi oikeuden mahdin ja kunnian. Tällä hetkellähän on paljon velliperseitä töissä jotka ei heille kuuluisi.
Luonnossa voimakkaimmat saa oikeuden. Ihmisten järjestelmässä on kaikenlaisia palloperseisiä päärynäpenoja nostamassa liksaa epäoikeutetusti.
Luuletko ettei työssäkäyvät pärjäisi työttömille läskiluusereille? Luuletko todella että työttömänä on enemmän hyväkuntoisia ja voimakkaita? Syövät paskaruokaa eikä edes salikorttiin ole varaa?
Mulla ainakin on salikortti työttömänä, muutaman kympin kuussa maksaa ja ihan hyvä sali ja syön terveellisemmin kuin suurin osa ihmisistä, työttömänä on aikaakin ruuanlaittoon. Läski en ainakaan ole, enemmän päinvastainen ongelma ja massaa haen salilta, on se paino noussutkin niiltä ajoilta kun fyysisissä töissä meinasi mennä miinuskaloreille aina ja viikonloppuna piti kännit vetää kun vit utti se työ niin paljon, nyt olen aika onnellinen.
-eri
Palstan työllistyneet eivät tunnu tajuavan että työttömien edut ovat heidän etujaan. Joka sopii tietenkin taloudellisen eliitin intresseihin.
"Eikö Seppo p'skatyö nollaeduilla kelpaa, katsopa tuonne - t y ö t t ö m i ä"
On tää joidenkin töissä kävijöiden vinkuminen aikamoista. Itse käyn töissä mutta elän tässä todellisuudessa ja tiedä millaista se työnhakeminen on enkä mollaa työttömiä vaikka aihetta voisikin olla elämäntapa työttömien kohdalla mutta he ovat reilu vähemmistö työttömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi antaa kunnon työpaikkaa. Suomessa 150000 työtöntä teke palkatonta työtä jossain hölipöli pajassa tai yhdistyksen orjafirmassa.
Minua taas ihmetyttää ettei laivanrakennuksessa, ravintoloissa, talonrakennuksessa tai vaikkapa infrastruktuuritöissä ole suomenkielisiä?
Miksi ne työpaikat eivät kelpaa Suomalaisille? Onko helpompaa olla kotona tukien varassa? Onko systeemissä valuvika?
Varmaan ymmärrät paremmin, jos luet uutiset raksayritysten kusettamista ulkomaalaisista työntekijöistä. Työnantajat valitsevat kusetettavia.
Ois tosi kiva antaa työttömille jotain kivaa. Olisko lahjakortti Heseen hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syysilta on kylmä, mutta ilma takapihalla väreilee kuumuudesta. Himmeiden valojen loisteessa harmaa, hiestä vettynyt huppari painaa harteilla kuin panssari. Varjot liikkuvat seinillä samaa tahtia nyrkkien kanssa. Lepakot syöksähtelevät pimeydessä hyttysten perässä – ne ovat ainoat todistajat. Kukaan ei voita minua. Ei tässä elämässä.
Kameran linssi vetäytyy hitaasti taaksepäin, kun toiminta hidastuu. Mies astuu nurmikolle. Alkaa viimeinen, rituaalinen kata. Jokainen isku, jokainen torjunta leikkaa ilmaa sekunnin murto-osan kerrallaan. Keuhkot tyhjentyvät syvällä, repivällä ibuki-hengityksellä – shhh-ssss-haa – jokainen sihinä on lupaus kontrollista ja äärimmäisestä voimasta. Jännitys ei laukea sekunniksikaan.
Mutta tämä on vasta valmistautumista. Maailma ulkopuolella on karsintapooli, pelikenttä, jota hallitsee harva, todella kova eliitti. Heitä kulkee joukossamme varjoissa. He ovat ihmiskunnan valjastettuja vartijoita, järjestyksenvalvojia, portsareita ja kylmäreaktioisia erityismiehiä. Huput syvälle päähän vedettyinä he soluttautuvat ihmismassoihin. He suojelevat, he valvovat – ja he etsivät toimintaa.
He luulevat olevansa ravintoketjun huipulla. He eivät ole vielä kohdanneet minua.
T. pokeksi poken paikalle
Vierailija kirjoitti:
On tää joidenkin töissä kävijöiden vinkuminen aikamoista. Itse käyn töissä mutta elän tässä todellisuudessa ja tiedä millaista se työnhakeminen on enkä mollaa työttömiä vaikka aihetta voisikin olla elämäntapa työttömien kohdalla mutta he ovat reilu vähemmistö työttömistä.
Tämä on ketjun viisain viesti. Riidan haastaminen on hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi antaa kunnon työpaikkaa. Suomessa 150000 työtöntä teke palkatonta työtä jossain hölipöli pajassa tai yhdistyksen orjafirmassa.
Minua taas ihmetyttää ettei laivanrakennuksessa, ravintoloissa, talonrakennuksessa tai vaikkapa infrastruktuuritöissä ole suomenkielisiä?
Miksi ne työpaikat eivät kelpaa Suomalaisille? Onko helpompaa olla kotona tukien varassa? Onko systeemissä valuvika?
Kysy niiltä työnantajilta miksi heille ei kelpaa suomalainen työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syysilta on kylmä, mutta ilma takapihalla väreilee kuumuudesta. Himmeiden valojen loisteessa harmaa, hiestä vettynyt huppari painaa harteilla kuin panssari. Varjot liikkuvat seinillä samaa tahtia nyrkkien kanssa. Lepakot syöksähtelevät pimeydessä hyttysten perässä – ne ovat ainoat todistajat. Kukaan ei voita minua. Ei tässä elämässä.
Kameran linssi vetäytyy hitaasti taaksepäin, kun toiminta hidastuu. Mies astuu nurmikolle. Alkaa viimeinen, rituaalinen kata. Jokainen isku, jokainen torjunta leikkaa ilmaa sekunnin murto-osan kerrallaan. Keuhkot tyhjentyvät syvällä, repivällä ibuki-hengityksellä – shhh-ssss-haa – jokainen sihinä on lupaus kontrollista ja äärimmäisestä voimasta. Jännitys ei laukea sekunniksikaan.
Mutta tämä on vasta valmistautumista. Maailma ulkopuolella on karsintapooli, pelikenttä, jota hallitsee harva, todella kova eliitti. Heitä kulkee joukossamme varjoissa. He ovat ihmiskunnan valjastettuja vartijoita, järjestyksenvalvojia, portsareita ja kylmäreaktioisia erityismiehiä. Huput syvälle päähän vedettyinä he soluttautuvat ihmismassoihin. He suojelevat, he valvovat – ja he etsivät toimintaa.
He luulevat olevansa ravintoketjun huipulla. He eivät ole vielä kohdanneet minua.
T. pokeksi poken paikalle
Hyvä elokuva. Haluaisin tuottaa tuon ja valita näyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mull on ollu työttömänä 7 vuotta aikaa treenata joka päivä neljä tuntia ja välipäivinäkin venyttelen ja teen liikkuvuustreeniä.
🤣🤣🤣
Voi kunpa olisit treenannut vähän älynystyröitäsikin niin olisit ehkä jopa töissä!
Työttömät ja incelit ovat sama asia. Istuvat himassa omassa huoneessaan, saatanan nyhveröt
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi joku työllinen yllättyä karmasta. En yllättyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä työnantajilta miksi heille ei kelpaa suomalainen työntekijä.
pekka och pätkä keksi kyllä keinot millä töitä saa
Sanotaan nyt näin, että mieluummin pyörittelen sua hangessa ja potkin hellästi perseelle. Et onnistunut ärsyttämään mua yhtään enempää. Saattaa jäädä ihan lumipesuunkin. Ooksä se joka kehotti työttömien lopetusta?