Miksi työttömille ei voisi antaa parempaa elämää?
Keneltä se oikeasti olisi pois jos rikkaita verotettaisiin hieman enemmän että kaikki saisivat ihmisarvoisen elämän? Olisi pitkäaikaistyöttömänäkin kiva joskus jotain ostaa ja omistaa. Työssä käyvät valittaa pensan hintaa mutta ne pystyy siltikin hankkiin sitä samalla tavoin kuin ennenkin. Työtön ei pysty.
Kommentit (146)
Raha tuo vapautta ja mahdollisuuksia. Ei enää voi pakottaa niin helposti politikkaan kun on rahaa sanoa EI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä.
Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!
Voisin pärjätä. Olen työtön ja minulla on kamppailulajitaustaa.
Sä ottaisit itselles vain sen mikä sulle kuuluu. Pyörittelisit jotain keilaperse insinööriä, koska sen piti pyöritellä sua ja pistää kuula sun kalloon. Toisin kävi.
Saat sen perheen perintönä? Pistätkö hankeen?
Tuohan parantaisi ostovoimaa eli arvolisäveroa maksettaisiin enemmän. Ja yritykset saisi enemmän rahaa eli maksaisi lisää veroja ja menestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä.
Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!
Ai ihan taustaa🤪. Yllättävän moni suomalainen on harrastanut joskus jotain kamppailulajia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset haluaisivat alkuperäisen luontonsa mukaisesti kaikille hyvää, mutta ne, jotka ovat vallassa, ovat istuttaneet sen asenteen lukuisiin ihmisiin, että työttömät on pidettävä köyhinä.
Koko järjestelmä muutenkin perustuu nokkimisjärjestykseen ja alistamisen ja kaiken huipulla ovat tietenkin miljardöörit. Myös tavallisessa työssä olevat ovat alistettuja. Työtä tekemällä viisi vuotta et myöskään koskaan voi jäädä loppuelämän eläkkeelle, koska normi työn palkasta ei voi säästää niin suurta summaa. Sen sijaan monien yritysten pomojen ei tarvitsisi tehdä kuin vuosi työtä ja he voisivat vetäytyä keski-iässä eläkkeelle elellen hyvin.
Valtaosa kansasta on ollut työttömänä.
Älä sekoita elämäntapatyöttömiä hetkellisesti työttömänä piipahtaviin. Olen ollut itsekin työttlmänä - hetken. Tienaan yli 100k vuodessa.
Antaa? Ihan ite sen muutkin tekee. Nytkin on työnhaku vetämässä parempaan työpaikkaan 630km kotoa ja perheen luota, ihan siksi ettei kukaan anna mitään vaan itse on nähtävä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ajatuksesi hiukan vajaa, kuten sinäkin? Mitä se työllinen saisi kun voittaisi? Paljonko lisäarvoa kyseiset ottelut tarjoaisivat? Keksitkö mitään rakentavampaa tapaa hoitaa työttömyytesi? Siinä on vähän mietittävää, minkä jälkeen voit unohtaa koko jutun ja mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömiltä pitäisi ottaa elämä kokonaan pois.
Ja sinäkö lapsukainen sen hoidat?
Ai kato, kulta pieni, vauvaliini on työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, niin kuin kykenisit yhtään mihinkään työhön paitsi ehkä lutkuttamaan munaa.
Lutkuttiko viikingit munaa sun mielikuvissa? Aikamoinen mielikuva. Tiesitkö ettei viikingeilä ollut sarvia kypärissä, mutta aika kivasti susta saa otteen kun pumppaa napakoin ottein nieluun. Ootsä aika rivo mielikuvissas, enpä taida toisten tulla sun mielees enää.
Miksi pitäisi? Työtön voi ihan itse mennä töihin ja antaa omistaan jollekin toiselle työttömälle. Katsoa sitten kuinka kuvaa se on.
Kas kun itse en oikein ikinä ajatelkut kelauraa. Suvussa oli muutama tapatyötön, enkä koskaan ymmärtänyt sitä.
Ymmärrän, että palkkatyö on perseestä. Menee samaan kategoriaan kuin työttömien elätys. Rikkaiden rikastuttaminen. Tympeää. Mutta kun tekee itselleen töitä sekin on ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku luuseripaska vikisee turhautuneena kun tajuaa loisivansa muiden rahoilla vaikkei mitään saatana itse tee. Säälittävää.
Voidaan mennä kehää kattoo kuka o luuseripaskaripulipieruperse.
Kehässä ei ole muita kuin luuseripaskaripulipieruperseitä, aivan kuten katsomoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan taustaa🤪. Yllättävän moni suomalainen on harrastanut joskus jotain kamppailulajia.
Roiskeläppää puputtanut amfetamiinihörhö kortistosta lakoaisi yhestä laapasusta kun työssäkäyvä näyttäisi vähän kykyjään.
Mun isä oli poliisi, joskus se totesi että vautia ottaneet vaatii neljä poliisia kiinniottamiseen, niillä on energiaa ja voimaa kuin hullulla härällä. Kaksi jalkoihin ja kaks käsiin. Ja ne potki kuulemma maijan oviin isoja lommoja eikä välittäneet vaikka jalka oli murtunut. Syystäkin Hitlerin joukot veti sitä ainetta sota-aikana ja lapset opiskeli koulussa sarjaa.
Käyn töissä. En jaksa työpäivien päälle mitään muuta. Joudun laskemaan tankkausreissut tarkkaan enkä ajele ylimääräisiä. Mitä saisi olla?
Peukuttavat toistensa kuvottavia kommentteja. Murhanhimoa ja eläimellistämistä…mutta kuka on enää ihminen post CV19 pedonmerkki? Hullua on jo meno täällä, ennen pian koittavaa Herran Päivää.
https://www.docdroid.net/tvx0R9b/intra-body-nano-network-brief-summary-…
https://bibledecode.substack.com/p/100-murders-and-counting
https://bibledecode.substack.com/p/the-force-a-friend
https://bibledecode.substack.com/p/covid-19-vaccine-demons-a-paramedics
Eilen illalla näytti tulevan hyvä Ulkolinja-dokumentti Yleltä jossa käsiteltiin miljardöörien verovälttelyä. Se on nyt mennyt jo aivan omiin sfääreihin aiempaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan. Mitä tehdään työssäkäyvän perheelle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Työtön voi ihan itse mennä töihin ja antaa omistaan jollekin toiselle työttömälle. Katsoa sitten kuinka kuvaa se on.
Kas kun itse en oikein ikinä ajatelkut kelauraa. Suvussa oli muutama tapatyötön, enkä koskaan ymmärtänyt sitä.
Ymmärrän, että palkkatyö on perseestä. Menee samaan kategoriaan kuin työttömien elätys. Rikkaiden rikastuttaminen. Tympeää. Mutta kun tekee itselleen töitä sekin on ratkaistu.
Töihin voi mennä vasta sen jälkeen jos joku työnantaja suostuu palkkaamaan. Ei kukaan mene töihin tuosta vain menemällä yksipuoleisella ilmoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ottaisit itselles vain sen mikä sulle kuuluu. Pyörittelisit jotain keilaperse insinööriä, koska sen piti pyöritellä sua ja pistää kuula sun kalloon. Toisin kävi.
Saat sen perheen perintönä? Pistätkö hankeen?
Yllä näemme työttömän intellektuellin pohdintaa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyötyisi kun voimakkain saisi oikeuden mahdin ja kunnian. Tällä hetkellähän on paljon velliperseitä töissä jotka ei heille kuuluisi.
Luonnossa voimakkaimmat saa oikeuden. Ihmisten järjestelmässä on kaikenlaisia palloperseisiä päärynäpenoja nostamassa liksaa epäoikeutetusti.
🤣
IQ: Ääretön
Ikä: 16v