Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työttömille ei voisi antaa parempaa elämää?

Vierailija
02.10.2026 |

Keneltä se oikeasti olisi pois jos rikkaita verotettaisiin hieman enemmän että kaikki saisivat ihmisarvoisen elämän? Olisi pitkäaikaistyöttömänäkin kiva joskus jotain ostaa ja omistaa. Työssä käyvät valittaa pensan hintaa mutta ne pystyy siltikin hankkiin sitä samalla tavoin kuin ennenkin. Työtön ei pysty.

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä. 

Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!

Kaikki hyötyisi kun voimakkain saisi oikeuden mahdin ja kunnian. Tällä hetkellähän on paljon velliperseitä töissä jotka ei heille kuuluisi.

Luonnossa voimakkaimmat saa oikeuden. Ihmisten järjestelmässä on kaikenlaisia palloperseisiä päärynäpenoja nostamassa liksaa epäoikeutetusti.

Luuletko ettei työssäkäyvät pärjäisi työttömille läskiluusereille? Luuletko todella että työttömänä on enemmän hyväkuntoisia ja voimakkaita? Syövät paskaruokaa eikä edes salikorttiin ole varaa?

Mull on ollu työttömänä 7 vuotta aikaa treenata joka päivä neljä tuntia ja välipäivinäkin venyttelen ja teen liikkuvuustreeniä. 

🤣🤣🤣

Voi kunpa olisit treenannut vähän älynystyröitäsikin niin olisit ehkä jopa töissä!

Myös sitä olen tehnyt. Siksi voitan ihmisiä väittelyissä keskustelupalstoilla ja en käytä hymiöitä. Ne antaa lapsellisen vaikutelman. 

Vierailija
102/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole kenkiäni työtön, minähän sinut elätän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä kenestäkään ei ole yhtään mihinkään.

Vierailija
104/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä. 

Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!

Kaikki hyötyisi kun voimakkain saisi oikeuden mahdin ja kunnian. Tällä hetkellähän on paljon velliperseitä töissä jotka ei heille kuuluisi.

Luonnossa voimakkaimmat saa oikeuden. Ihmisten järjestelmässä on kaikenlaisia palloperseisiä päärynäpenoja nostamassa liksaa epäoikeutetusti.

Luuletko ettei työssäkäyvät pärjäisi työttömille läskiluusereille? Luuletko todella että työttömänä on enemmän hyväkuntoisia ja voimakkaita? Syövät paskaruokaa eikä edes salikorttiin ole varaa?

Mull on ollu työttömänä 7 vuotta aikaa treenata joka päivä neljä tuntia ja välipäivinäkin venyttelen ja teen liikkuvuustreeniä. 

🤣🤣🤣

Voi kunpa olisit treenannut vähän älynystyröitäsikin niin olisit ehkä jopa töissä!

Myös sitä olen tehnyt. Siksi voitan ihmisiä väittelyissä keskustelupalstoilla ja en käytä hymiöitä. Ne antaa lapsellisen vaikutelman. 

Paskaista huutonaurua luuserille joka uhoaa anonyymipalstalla. Muistahan tehdä taas pari hakemusta, mutta älä odota liikoja, työnantajat eivät ole sokeita!

Vierailija
105/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi antaa kunnon työpaikkaa. Suomessa 150000 työtöntä teke palkatonta työtä jossain hölipöli pajassa tai yhdistyksen orjafirmassa.

Minua taas ihmetyttää ettei laivanrakennuksessa, ravintoloissa, talonrakennuksessa tai vaikkapa infrastruktuuritöissä ole suomenkielisiä?

Miksi ne työpaikat eivät kelpaa Suomalaisille? Onko helpompaa olla kotona tukien varassa? Onko systeemissä valuvika?

Ootko tosiaan noin pihalla. Palkkataso on poljettu alas ulkomaalaisten työntekijöiden avulla. Joskus ammattimies tienasi kohtalaisesti likaisen, raskaan, terveydelle haitallisen ja yksitoikkoisen työ tekemisellä. Ei enää. Vain halpatyöntekijät suostuvat moiseen. Valuvika on aivoissasi.

Vierailija
106/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on saada ITSE jotain aikaan. Ei elää torakkana muiden siivellä. Mitä ajattelit taivaan portilla kertoa kun kysytään, että mitä sait aikaan? Mitä teit pahuuden voittaaksesi? Sitähän siellä kysytään kun se tehtäväksi annettiin.

Lukiko ohjekirjasessa noin? 

Sinä olet kunnon tapaus "taputtaa päälaelle napakasti" Hyvä topi, hyvää topi, sinä olet oppinut läksysi ja luet ohjekirjaset tunnollisesti. 

Mene kertomaan myös muille mikä on elämän tarkoitus, niin he ylättyvät kovasti.

Vierailija
107/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä on pidempään pääasiassa alisuoriutujia, laiskoja ja sellaisia joilla ei vain äly riitä.

Vierailija
108/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki älykkäimmät on työttöminä, koska kukaan ei halua palkata itseään älykkäämpää.

Vierailija
109/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi antaa kunnon työpaikkaa. Suomessa 150000 työtöntä teke palkatonta työtä jossain hölipöli pajassa tai yhdistyksen orjafirmassa.

Minua taas ihmetyttää ettei laivanrakennuksessa, ravintoloissa, talonrakennuksessa tai vaikkapa infrastruktuuritöissä ole suomenkielisiä?

Miksi ne työpaikat eivät kelpaa Suomalaisille? Onko helpompaa olla kotona tukien varassa? Onko systeemissä valuvika?

Ootko tosiaan noin pihalla. Palkkataso on poljettu alas ulkomaalaisten työntekijöiden avulla. Joskus ammattimies tienasi kohtalaisesti likaisen, raskaan, terveydelle haitallisen ja yksitoikkoisen työ tekemisellä. Ei enää. Vain halpatyöntekijät suostuvat moiseen. Valuvika on aivoissasi.

Kysy itseltäsi miksi sinä loisit ja he tekevät työtä.

Torakka.

Vierailija
110/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on saada ITSE jotain aikaan. Ei elää torakkana muiden siivellä. Mitä ajattelit taivaan portilla kertoa kun kysytään, että mitä sait aikaan? Mitä teit pahuuden voittaaksesi? Sitähän siellä kysytään kun se tehtäväksi annettiin.

Sinä olet kunnon tapaus "taputtaa päälaelle napakasti" Hyvä topi, hyvää topi, sinä olet oppinut läksysi ja luet ohjekirjaset tunnollisesti. 

Ja sinä loinen olet Topin armoilla. Hyvä sinä! Hyyyvä sinä!

Vierailija
111/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuole kenkiäni työtön, minähän sinut elätän.

Sä oot se joka näki päiväunia viikinkikypärästä ja munasta sun suussa? Kerrot vain lisää näistä fantasioistasi. Sun kicksit on että ensin joku kurittaa sua ja sitten sun vuoro. Toi kenkien nuoleminen saa sut kovaksi? Kuvaile niitä kenkiä ja kovaa kyrpääsi ja miten puvun kauluspaidan napit kiristyy vatsan kohdalta kun huohottelet joka nuolaisun kohdalla. Punaisissa paksuissa poskissasi on ahavaa mutta ne on hiestä kimmeltävän kosteat. Olet kuin jouluporsas kengitettävänä. Haluatko seuraavaksi leipälapiosta perseellesi? 

Vierailija
112/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä loinen olet Topin armoilla. Hyvä sinä! Hyyyvä sinä!

Muista että sun ohjekirjassa lukee selvästi että älä anna väärää totistusta sun lähimmäisistäsi ja älä tee huorin. Muistat noudatta ohjeita ettei tule tupen rapinat sedältä. ok hyvä voit mennä. 

Vierailija
113/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen työtön ja ymmärrän jopa miksi🤣. Työtön mene peilin eteen ja katso peiliin ja kysy maksaisitko tuolle ihmiselle palkkaa oikeasti? Sitten vastaa rehellisesti.

Vierailija
114/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy itseltäsi miksi sinä loisit ja he tekevät työtä.

Torakka.

Ai loisinko? No kaverit sanos et oon lakos. Niin väitätkö mun kavereit valehtelijoiksi luihu? 

Kerjäätkö selkäsaunaa? Pitääkö opettaa isän kädestä?

Vierailija
115/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Keneltä se olisi pois?” No, verotettavalta tietysti. Jos toiselta otetaan enemmän rahaa ja annetaan se toiselle, niin kyllähän se joltain on pois. Eri kysymys on se, pidetäänkö sitä perusteltuna vai ei.

Vierailija
116/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät pitäisi ruoskia päivittäin.

Kyllä. Laittaa heille speedot jalkaan ja hieroa oliiviöljyyn ja raamatun mirhaan sekä suitsukkeisiin. Pistää viikinkikypärä päähän ja kuonokoppa missä on dildo suun kohdalla. Puhutaan samaa kieltä vai mitä? 

Vierailija
117/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen työtön ja ymmärrän jopa miksi🤣. Työtön mene peilin eteen ja katso peiliin ja kysy maksaisitko tuolle ihmiselle palkkaa oikeasti? Sitten vastaa rehellisesti.

En mä tuolla tavalla tule Kepuun töihin. Tosin en tulisi muutenkaan.

Vierailija
118/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää raataisi p*rse hiessä töissä jos rahat annettaisiin muille ja saman elintason saisi tekemättä mitään? Työssäkäynnistä on myös kuluja ja maksat kaikesta täyden hinnan etkä saa mitään köyhäinalennuksia.

Tämä just. Ei kukaan halua edes yrittää olla rikas jos vaikka 80% viedään veroina.

Vierailija
119/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät pitäisi ruoskia päivittäin.

Kaikki se minkä haluaa tehtävän itselle pitää tehdä toisille. Aiotko ruoskituttaa itsesi?

Vierailija
120/146 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää joidenkin töissä kävijöiden vinkuminen aikamoista. Itse käyn töissä mutta elän tässä todellisuudessa  ja tiedä millaista se työnhakeminen on enkä mollaa työttömiä vaikka aihetta voisikin olla elämäntapa työttömien kohdalla mutta he ovat reilu vähemmistö työttömistä. 

Työttömiä mollaavat ovat vinksahtaneita, sekopäitä. Tai sitten elämässään katkeroituneita luusereita vaikka ovat itse aiheuttaneet ongelmansa. Tunnen yhden, mielenterveysongelmaisen jonka mielestä aina on muissa vika. Hänen eläkkeensä on parempi kuin minun palkkani. Jos on tyytyväinen elämäänsä, ei tarvi muita mollata. Jos ei ole niin kannattaisi varmaan tehdä jotain asialle. Niinhän ne luuserit muitakin neuvoo.