Miksi työttömille ei voisi antaa parempaa elämää?
Keneltä se oikeasti olisi pois jos rikkaita verotettaisiin hieman enemmän että kaikki saisivat ihmisarvoisen elämän? Olisi pitkäaikaistyöttömänäkin kiva joskus jotain ostaa ja omistaa. Työssä käyvät valittaa pensan hintaa mutta ne pystyy siltikin hankkiin sitä samalla tavoin kuin ennenkin. Työtön ei pysty.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei rotille suoda mukavampaa elämää? Koska sen jälkeen sulla on lihavia rottia nurkat täynnä.
Ensimäisenä tulisi mieleen etteivät ne pure sinua, noin kauniisti muotoiltuna. Tarpeeksi ahtaalle ajettuina toisilla on tapana hyökätä.
Suojeluskunta toiminta pitäisi aloittaa uudelleen.
Kepulta pois kun ei saa sihteeriä puoluetoimistoonsa (tosin ei saa muutenkaan).
Vierailija kirjoitti:
Inseleille ei ihmisarvoinen elämä kuullu!!!
Miksei se heillekin kuulu? Ei työttömätkin ole mitään työelämän oravanpyörän ulkopuolelle asettuneena elämäntapasankareita vaan tyyppejä, joita pitää muiden elättää. Kaikilta muilta se on pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä elämä ole riippuvainen siitä onko töitä vai ei. Aika moni on onneton vaikka käy töissä ja aika moni on tyytyväinen elämäänsä ilman töitä. Sitäpaitsi työ ei ole sama kuin raha.
Hyvä, eli loputkin tuet pois vaan!
Miksi kaikille ei voisi vain antaa kaikkea? Joka vaaleissahan näin luvataan ja sitten jäädään ilman . Eikö lupailijoilla olekaan lahjoja joita mainostavat antavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömiltä pitäisi ottaa elämä kokonaan pois.
Ja sinäkö lapsukainen sen hoidat?
Lopettamalla teidän loiseläinten elättäminen te hiivutte pois :)
Tulet niin kauan elättämään kun käyt töissä pidit siitä tai et. Lopeta työt niin et elätä.
Höpsis. Äänestämällä Purraa takaan teille rotille ansionne mukaan.
Höpönlöpö. Mua ei kiinnosta mitä Purra tekee. Ei mua tähänkään astiset asiat hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää raataisi p*rse hiessä töissä jos rahat annettaisiin muille ja saman elintason saisi tekemättä mitään? Työssäkäynnistä on myös kuluja ja maksat kaikesta täyden hinnan etkä saa mitään köyhäinalennuksia.
Elinkustannukset ovat samat jokaiselle riippumatta siitä onko saanut työpaikkaa vai ei. Ihan tavallisessa pienessä vuokra-asunnossa olen asunut sekä töissä ollessa, että työttömänä. Vissisti on ollut parempi elintaso töissä ollessa, kuin työttömänä. Ikävä kyllä työpaikkoja ei vaan ole. Moni olisi mieluummin töissä koko ajan.
Ei kait sitä kukaan olekaan kieltämässä oikeasti työttömiltä. Ongelma on se, että osa työttömistä käyttää järjestelmää hyväkseen. Koska parempiakaan keinoja ei ole, joudutaan kurmuuttamaan kaikkia. Ikävästi se osuu ensin heihin jotka oikeasti olisivat tuen tarpeessa.
Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä.
Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olisi hyvä missä järjestettäisi häkkitappelu työttömän ja työssäkäyvän välillä ja jos työtön voittaisi niin saisi tämän työn ja omaisuuden itselleen. MadMax tyylillä.
Haluisin alkaa tienaamaan ja pistämään läskiä tummumaan. Viikingithän teki näin jos muistatte!
Kaikki hyötyisi kun voimakkain saisi oikeuden mahdin ja kunnian. Tällä hetkellähän on paljon velliperseitä töissä jotka ei heille kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Tää olis hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin pärjätä. Olen työtön ja minulla on kamppailulajitaustaa.
Miksei voi antaa kunnon työpaikkaa. Suomessa 150000 työtöntä teke palkatonta työtä jossain hölipöli pajassa tai yhdistyksen orjafirmassa.
Siksi, että kukaan ei kävisi töissä ainakaan pidempään, sen jälkeen. Mulle käy, että saan saman tai edes lähes saman, vaikka vähennettäisiin työssäkäynnin kulut. Oikeastaan voidaan vähentää enemmänkin, koska sitten mulla olisi aikaa ja jaksamista tehdä ruoat kokonaan itse, lämmittää kotia halvemmalla itse, ostaa vähemmän vaatteita ja kenkiä, lopettaa kokonaan kampaajalla käynnit, jne. Sopii hyvin. Aika paljon voisin karsia, jos olisi kuitenkin tuollainen, että sä maksaisit muuten hyvän elämän ja "joskus voisi jotain ostaa", vai miten se meni. Mene sä sitten tekemään työt. Nostetaan vähän veroja, että mulle tuo elämä olisi mahdollista. Laske se mitä nyt menee, mutta lisää siihen ne kustannukset, kun käyt töissä. Tee vuorotöitä usein yhden vapailla. Vaihda hetkessä rytmit siihen pitääkö olla hereillä illalla vai aamulla, pari kertaa viikossa, ja juokse sen lisäksi tarjousten perässä ja säästä ruoka- yms menoissa. Maksa auton maksut. Pidä itsesi kunnossa. Ole positiivinen. Jaksa. Herää aamulla klo.5.30 kolmen tunnin unien jälkeen tänään, huomenna, jatkuvasti, kymmeniä vuosia. Iloitse, vaikka saat samat rahat kuin minä tekemättä mitään yhteisen hyvän edestä. Sopii.
Puolustusvoimilta pois kun ei saa lisää naisia heille töihin.
Poliisilta pois kun ei saa lisää naisia heille töihin.
Parittajilta pois kun ei saa lisää naisia paritettavaksi.
Valtiolta pois kun ei saa lisää naisia valtiolle töihin sihteeriksi.
Varatuilta ukoilta pois kun ei saa lisää naisia silmäniloksi töihin.
Eduskunnalta pois kun ei saa naisia pakotettua poliitikoksi/eduskuntaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Pikku luuseripaska vikisee turhautuneena kun tajuaa loisivansa muiden rahoilla vaikkei mitään saatana itse tee. Säälittävää.
Voidaan mennä kehää kattoo kuka o luuseripaskaripulipieruperse.
Vierailija kirjoitti:
Pikku luuseripaska vikisee turhautuneena kun tajuaa loisivansa muiden rahoilla vaikkei mitään saatana itse tee. Säälittävää.
Paremman elämän toivominen ei ole yhtään niin säälittävää kuin muiden nimittely. Joka toista nimittelee on itse.
Vierailija kirjoitti:
Haha, niin kuin kykenisit yhtään mihinkään työhön paitsi ehkä lutkuttamaan munaa.
Kyllä ihmiset haluaisivat alkuperäisen luontonsa mukaisesti kaikille hyvää, mutta ne, jotka ovat vallassa, ovat istuttaneet sen asenteen lukuisiin ihmisiin, että työttömät on pidettävä köyhinä.
Koko järjestelmä muutenkin perustuu nokkimisjärjestykseen ja alistamisen ja kaiken huipulla ovat tietenkin miljardöörit. Myös tavallisessa työssä olevat ovat alistettuja. Työtä tekemällä viisi vuotta et myöskään koskaan voi jäädä loppuelämän eläkkeelle, koska normi työn palkasta ei voi säästää niin suurta summaa. Sen sijaan monien yritysten pomojen ei tarvitsisi tehdä kuin vuosi työtä ja he voisivat vetäytyä keski-iässä eläkkeelle elellen hyvin.
Ei hyvä elämä ole riippuvainen siitä onko töitä vai ei. Aika moni on onneton vaikka käy töissä ja aika moni on tyytyväinen elämäänsä ilman töitä. Sitäpaitsi työ ei ole sama kuin raha.