En laihdu millään. Etkö sinäkään? Mutta nyt onnistaa...
Olen vesijuossut uimahallissa joka päivä tunnin ja näyttää tippuvan kilo viikossa. Kroppa on käynnistynyt. Suolet tyhjenee, vatsan toiminta tasapainottuu.
Peili näyttää jo, että jotakin on tapahtunut. Vatsa on selvästi pienentynyt.
Jaksanko tätä rataa? Olen ottanut tämän kuin työstä ja tehnyt muutaman viikon projektin tästä, jotta vihdoinkin laihtuminen käynnistyisi. Teen vaan tämän homman enkä ajattele mitään.
Uimahallissa on raaka vaaka, joka luultavasti näyttää totuuden ja kotivaaka jopa valehtelee kolme kiloa.
Juoksun jälkeen olen punninnut itseni sillä hirveällä vaa´lla ja heti uimisen jälkeen se näyttää enemmän kuin ennen uimista. Osa on tietysti vettä märässä uimapuvussa ja tukassa.
Tehokas 1,5 viikkoa on nyt ollut. Kumpa mieleni kestäisi vielä toiset 1,5 viikkoa. Katson sitten mitä kevennyskuurilleni kuuluu ja jatkanko näin rankkaa meininkiä.
Liity mukaan projektiini ja kerro täällä MITEN SINULLA MENEE.
Kommentit (7)
Ruokailusta voi jättää jotakin roskaruokaa pois - mun ei tee nyt mielikään, niin hyvin käynnistyi - niin ehkä osa tosta rahasta säästyy.
Olen juonut paljon vettä ja ostanut ison kasan purkkaa, jos on pakko laittaa jotakin suuhun.
Lasken kyllä kaloreita. En laihdu vielä syömällä 1200 kcal, sillä olen tosi lyhyt ja vielä kilpirauhasen vajaatoiminta hidastuttamassa aineenvaihduntaa. Siinäpä ongelmaa ja lyhyelle vaikka 4 kg on kuin ehkä 10 kg jollekin pitkälle. Ja syöminen on niin sosiaalinen tapahtuma, että on tosi vaikeaa olla syömättä melkein mitään. Mutta nyt aion onnistua.
alas. Pitkällä tähtäimellä pelkkä liiikunnan lisääminen ei auta, koska harva pystyy jatkuvasti koko loppuelämänsä jatkamaan yhtä aktiivista liikuntaharrastusta- ja sitten kilot hiipivät takaisin.
Vierailija:
missä maksaa uimahalli 4.5e???
UINTI (hinnat sis. alv 8%)
aikuiset 4.20 ¿ / 5.20 ¿
lapset 5-15 v. 2.00 ¿ / 2.00 ¿
Paljon teillä maksaa kerta?
Vierailija:
missä maksaa uimahalli 4.5e???
toi on kyllä mullakin varma merkki laihtumisen onnistumisesta kun alkaa vatsa toimiin, nykyään se kyllä toimii vaikkei joka päivä käykään uimassa...