Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaahan, että syksy ja pimenevät illat ei ole mikään syy jäädä sohvan nurkkaan herkkuja syömään.🤔

Vierailija
30.09.2026 |

Monesti varsinkin naisihmiset käyttävät helposti säätä tekosyynä kun laiskottaa. Nyt kannattaakin ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä raikkaaseen syysilmaan ulkoilemaan. Kuin huomaamatta kiinteytyvät takapuoli ja reidet, ja selluliitti saa kyytiä, kun reippaasti tekee kunnon lenkin. Toki voi yhdistää tähän vaikka sienien keruun. Mikäs sen mukavaa kun saa lyötyä kolme kärpästä yhdellä iskulla. Kunto kohenee, kilot vähenee ja lisäksi vielä terveellisiä, maukkaita sieniä kotiin vietäväksi.😊

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle yksikin ulkoileva miesihminen, niin juoksen perään. 

Minä ulkoilen joka päivä ja ei siellä lenkkipolulla ole kuin naisia. Missä adonikset joita voisin ohikulkiessa silmäillä? 

A do nik set ovat Kreikassa.

Jossa on aurinkoista ja ihanaa.

Vierailija
42/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vetänyt pään täyteen kyseenalaisia sieniä. Aloittaja ei tiedä sienestyksestä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle yksikin ulkoileva miesihminen, niin juoksen perään. 

Minä ulkoilen joka päivä ja ei siellä lenkkipolulla ole kuin naisia. Missä adonikset joita voisin ohikulkiessa silmäillä? 

A do nik set ovat Kreikassa.

Jossa on aurinkoista ja ihanaa.

Alankomaissa on komeita raamikkaita, pitkiä miehiä, jotka pyöräilevät. Sinne pitäisi päästä. Jo rupeaisi tekemään mieli lenkille, namskis!

Vierailija
44/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herkkujen syönti ja sohvalle käpertyminen aina sulkisi pois, että sen lisäksi voisi myös käydä ulkona ja kuntoilla? Kaikkea sopivassa suhteessa. Mutta aloittajahan halusi päästä vain kiusaamaan ja nälvimään. Ei tuossa muuta tarkoitusta ollut.

Vierailija
45/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Syönkin herkkuja sohvalla ympäri vuoden. Nautinnolla. 

Vierailija
46/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on, olen vuodelevossa synnytykseen asti.

Muistathan, että raskaus ei ole sairaus. Naiset helposti käyttävät raskautta tekosyynä luistaakseen eri velvollisuuksistaan.🤔

Oletko ihan idiootti? Lääkäri on määrännyt tuon äskeisen kirjoittajan vuodelepoon, jotta vauva säilyy hengissä! 

Hui!😲 Älä rähjää!😳

Jos raskaus menee kesken ja vauva KUOLEE,  se on SINUN syytäsi, koska SINÄ pakotit vuodelepoon määrätyn naisen LEKKEILEMÄÄN ja keräämään SIENIÄ ja valehtelit hänen olevan laiska!

Vierailija
47/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja masennukset ja uupumukset lähtee. Neljä kärpästä.

Kärsin kroonisesta unettomuudesta ja vaikeasta masennuksesta, ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä. Oon teinistä asti lenkkeillyt päivittäin, aikuisena löytänyt uusia lajeja.

Ei ne mua ole osastolta pois pitäneet.

Et ole kuullut, että urheilijoillakin on masennusta, uupumusta ja ongelmia?

Vierailija
48/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan, että raskaus ei ole sairaus. Naiset helposti käyttävät raskautta tekosyynä luistaakseen eri velvollisuuksistaan.🤔

Just joo menehän nyt neuvoinesi palstalta kun et asiasta mitään tiedä.

Vierailija
49/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kerätä sieniä samalla kun lenkkeilee reippaasti?

Varmaan jonkun haavin kanssa juoksentelemalla, toki samalla kyykäten joka raaja käytössä.

Kas kun ei mustikoita.

Vähän niinku Super Mario! Silleen vauhdikkaasti takoo nyrkillä sieniä samalla kun juoksee.😅

Hypitään kivien ja ojien yli sieniä takoen.

Ja toki lakki pysyy aina päässä vaikka meno on kova 💪 kärpässieniä kannattaa varoa!

Vierailija
50/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan idiootti? Lääkäri on määrännyt tuon äskeisen kirjoittajan vuodelepoon, jotta vauva säilyy hengissä! 

Hui!😲 Älä rähjää!😳

Jos raskaus menee kesken ja vauva KUOLEE,  se on SINUN syytäsi, koska SINÄ pakotit vuodelepoon määrätyn naisen LEKKEILEMÄÄN ja keräämään SIENIÄ ja valehtelit hänen olevan laiska!

🐒💨🤭

Vierailija
51/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan täällä yhdessä miehen kanssa viltin alla. Mies mässyttää jotain, minä en. 

Rakas, olen niin onnellinen kanssasi täällä romanttisessa lemmenpesässämme peiton alla. Lupaathan minulle, ettet ikinä lähde juoksentelemaan sienien perään.

Vierailija
52/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut raskaana? Siitä vaan kokeilemaan. 

Kyllä olen, useastikin. Enkä ole antanut kilojen kertyä vartalooni raskauksista huolimatta. Ja aina olen olen liikunnallinen kaikkien raskauksieni ajan. Ihan sinne synnytykseen saakka!

Citroen ryVeljen vaimo joutui hätäsektioon kun alkoi kääntämään kasvimaata kuokan kanssa.

Mut kivat sulle. Pääsetpähän kohottamaan itsetuntoas muiden kustannuksella. Raskausaikana ei varmaan muuten ole ihan terveellistä olla lihomatta.

Mulla jo umpparileikkaus veti vuodepotilaaksi ja toipuminen kuukausitolkulla, vaikka oonkin urheilullinen ja hoikka. Ei toi vuoden vaivannut, treenaamisesta tullut kylkirustotulehduskaan ole rauhoittunut. Tai lantion virheasento juoksenteluista huolimatta, alkoi toisen jalan osittaisesta halvaantumisesta, eli nyt se toinenkin oikkuilee ja kipuilee. Puolitoista vuotta sitten lankutin 10 kiloa selän päällä ja lenkkeilyn 14 kilsaa päivässä, usein puolet painoliivin kanssa mäkimaastossa.

Varmaan sulla on jotain hyviä vinkkejä? 

Kuulostat niin tietävältä ja täydelliseltä. 

Kiitti!

Ei kannata tänne tulla rähisemään ja patoutumiaan purkamaan. Kannattaa hakea ihan ammattilaiselta apua.

APllahan oli vastaukset kaikkeen. Eli et tiedä, niinkö kun oot ihan peruspulliainen mikä jakelee ohjeita luullen että kukaan muu ei mitään tee?

Vierailija
53/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan täällä yhdessä miehen kanssa viltin alla. Mies mässyttää jotain, minä en. 

Rakas, olen niin onnellinen kanssasi täällä romanttisessa lemmenpesässämme peiton alla. Lupaathan minulle, ettet ikinä lähde juoksentelemaan sienien perään.

Toivoisin vain, että et kaasuttaisi koko ajan. Se on ikävä piirre naisessa, rakas.

Vierailija
54/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui!😲 Älä rähjää!😳

🐒💨🤭

Minäpä paskannan sun suuhus, aloittaja. Onkin nyt sopivasti mahatauti. Oksennan suuhusi. M55

Vierailija
55/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, useastikin. Enkä ole antanut kilojen kertyä vartalooni raskauksista huolimatta. Ja aina olen olen liikunnallinen kaikkien raskauksieni ajan. Ihan sinne synnytykseen saakka!

Ei uskoisi, että tiedät raskauksista mitään. Eräällä tutulla oli yliliikkuvat nivelet ja joutui vuodelepoon, kun raskausaikana nivelet löystyivät lisää ja polvet alkoivat mennä sijoiltaan. Ja liikunnallinen oli ennen raskautta.

Vierailija
56/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui!😲 Älä rähjää!😳

🐒💨🤭

Minäpä paskannan sun suuhus, aloittaja. Onkin nyt sopivasti mahatauti. Oksennan suuhusi. M55

Nam!🤓

Vierailija
57/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut miehet taas ei tarvi siihen edes raskautta tekosyyksi... luistelu sujuu.

Vierailija
58/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työnnän penikseni persereikääsi, ap. Saadaan vähän iloa tähän iltaan, kun ei sulla ole kovin kummoista tuo elämä.

Vierailija
59/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi, että tiedät raskauksista mitään. Eräällä tutulla oli yliliikkuvat nivelet ja joutui vuodelepoon, kun raskausaikana nivelet löystyivät lisää ja polvet alkoivat mennä sijoiltaan. Ja liikunnallinen oli ennen raskautta.

Minunkin tutulta irtosi jalka, kun oli niin ylipainoinen.🦵

Vierailija
60/103 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksatko mun akillesjänneleikkauksen kun se katkeaa metsässä? Etkö? Mene muualle pätemään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi