Muistakaahan, että syksy ja pimenevät illat ei ole mikään syy jäädä sohvan nurkkaan herkkuja syömään.🤔
Monesti varsinkin naisihmiset käyttävät helposti säätä tekosyynä kun laiskottaa. Nyt kannattaakin ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä raikkaaseen syysilmaan ulkoilemaan. Kuin huomaamatta kiinteytyvät takapuoli ja reidet, ja selluliitti saa kyytiä, kun reippaasti tekee kunnon lenkin. Toki voi yhdistää tähän vaikka sienien keruun. Mikäs sen mukavaa kun saa lyötyä kolme kärpästä yhdellä iskulla. Kunto kohenee, kilot vähenee ja lisäksi vielä terveellisiä, maukkaita sieniä kotiin vietäväksi.😊
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on, olen vuodelevossa synnytykseen asti.
Muistathan, että raskaus ei ole sairaus. Naiset helposti käyttävät raskautta tekosyynä luistaakseen eri velvollisuuksistaan.🤔
Oletko ihan idiootti? Lääkäri on määrännyt tuon äskeisen kirjoittajan vuodelepoon, jotta vauva säilyy hengissä!
Hui!😲 Älä rähjää!😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että raskaus ei ole sairaus. Naiset helposti käyttävät raskautta tekosyynä luistaakseen eri velvollisuuksistaan.🤔
Oletko ollut raskaana? Siitä vaan kokeilemaan.
Kyllä olen, useastikin. Enkä ole antanut kilojen kertyä vartalooni raskauksista huolimatta. Ja aina olen olen liikunnallinen kaikkien raskauksieni ajan. Ihan sinne synnytykseen saakka!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kerätä sieniä samalla kun lenkkeilee reippaasti?
Varmaan jonkun haavin kanssa juoksentelemalla, toki samalla kyykäten joka raaja käytössä.
Kas kun ei mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jonkun haavin kanssa juoksentelemalla, toki samalla kyykäten joka raaja käytössä.
Kas kun ei mustikoita.
Vähän niinku Super Mario! Silleen vauhdikkaasti takoo nyrkillä sieniä samalla kun juoksee.😅
Vierailija kirjoitti:
Minä syön herkkuja, ap syö sieniä.
Kumpiko lienee onnellisempi?
Riippuu siitä mitä sieniä ap syö, voi tulla kovinkin euforinen olo tai piipaa-ajalu. Herkut ovat turvallisempia, sohvalla on turvallisempaa, tyytykäämme siis herkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, useastikin. Enkä ole antanut kilojen kertyä vartalooni raskauksista huolimatta. Ja aina olen olen liikunnallinen kaikkien raskauksieni ajan. Ihan sinne synnytykseen saakka!
Citroen ryVeljen vaimo joutui hätäsektioon kun alkoi kääntämään kasvimaata kuokan kanssa.
Mut kivat sulle. Pääsetpähän kohottamaan itsetuntoas muiden kustannuksella. Raskausaikana ei varmaan muuten ole ihan terveellistä olla lihomatta.
Mulla jo umpparileikkaus veti vuodepotilaaksi ja toipuminen kuukausitolkulla, vaikka oonkin urheilullinen ja hoikka. Ei toi vuoden vaivannut, treenaamisesta tullut kylkirustotulehduskaan ole rauhoittunut. Tai lantion virheasento juoksenteluista huolimatta, alkoi toisen jalan osittaisesta halvaantumisesta, eli nyt se toinenkin oikkuilee ja kipuilee. Puolitoista vuotta sitten lankutin 10 kiloa selän päällä ja lenkkeilyn 14 kilsaa päivässä, usein puolet painoliivin kanssa mäkimaastossa.
Varmaan sulla on jotain hyviä vinkkejä?
Kuulostat niin tietävältä ja täydelliseltä.
Kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoittaja lienee miesihminen?
Mistä löydät Helsingin keskustasta jotain sieniä?
Onhan teillä siellä kerrostaloja, ihan varmasti jonkun oven takana on sieniin erikoistunut hortonoomi. Ne ei sitten ole kantarelleja.
Ei muisteta, eikä kiinnosta. Mässyn mässyn mässyn mässyn sipsiä, ryyyyyyyyyysk siideriä.
Ollaan täällä yhdessä miehen kanssa viltin alla. Mies mässyttää jotain, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Ei muisteta, eikä kiinnosta. Mässyn mässyn mässyn mässyn sipsiä, ryyyyyyyyyysk siideriä.
Sipsi ja siiderihullu siellä. Aika hyvät tulot sulla vissiin, että tuollsiseen täysin turhaan varaa Pena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citroen ryVeljen vaimo joutui hätäsektioon kun alkoi kääntämään kasvimaata kuokan kanssa.
Mut kivat sulle. Pääsetpähän kohottamaan itsetuntoas muiden kustannuksella. Raskausaikana ei varmaan muuten ole ihan terveellistä olla lihomatta.
Mulla jo umpparileikkaus veti vuodepotilaaksi ja toipuminen kuukausitolkulla, vaikka oonkin urheilullinen ja hoikka. Ei toi vuoden vaivannut, treenaamisesta tullut kylkirustotulehduskaan ole rauhoittunut. Tai lantion virheasento juoksenteluista huolimatta, alkoi toisen jalan osittaisesta halvaantumisesta, eli nyt se toinenkin oikkuilee ja kipuilee. Puolitoista vuotta sitten lankutin 10 kiloa selän päällä ja lenkkeilyn 14 kilsaa päivässä, usein puolet painoliivin kanssa mäkimaastossa.
Varmaan sulla on jotain hyviä vinkkejä?
Kuulostat niin tietävältä ja täydelliseltä.
Kiitti!
Ei kannata tänne tulla rähisemään ja patoutumiaan purkamaan. Kannattaa hakea ihan ammattilaiselta apua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes sipsejä?
🥺
Riippuu, että miten pullukka olet.🤔
Vierailija kirjoitti:
Ja masennukset ja uupumukset lähtee. Neljä kärpästä.
Minä kun sairastuin masennukseen teininä olin himoliikkuja. Melkein joka päivä liikuntaharrastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle yksikin ulkoileva miesihminen, niin juoksen perään.
Minä ulkoilen joka päivä ja ei siellä lenkkipolulla ole kuin naisia. Missä adonikset joita voisin ohikulkiessa silmäillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei mustikoita.
Sienet kuuluu kiertää irti maasta varovasti etteivät ne katkea tai mössäänny. Sienestys on hidasta hommaa, ei siinä voi lenkkeillä reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle yksikin ulkoileva miesihminen, niin juoksen perään.
Minä ulkoilen joka päivä ja ei siellä lenkkipolulla ole kuin naisia. Missä adonikset joita voisin ohikulkiessa silmäillä?
Salilla nostamassa rautaa!💪
Vierailija kirjoitti:
Oispa lonkeroo ja pitsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei mustikoita.
Sienet kuuluu kiertää irti maasta varovasti etteivät ne katkea tai mössäänny. Sienestys on hidasta hommaa, ei siinä voi lenkkeillä reippaasti.
Mutta voi siis lenkkeillä reippaasti sinne missä on metsä. Sitten sienestää ja sen jälkeen lenkkeillä reippaasti pois. Daa!